Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
A zašto AT menjač (i DSG ili neki pravi automatski) onda diže obrtaje na max snazi?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Nemaju ljubitelja da im objasni da su nemaci pojma
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Ono sto ljubitelj uporno pokusava sa vam objasni je da auto bolje ubrzava pri 35km/h nego pri 100, ili pri 70 nego na 200
Vrlo korisno, bez sumnje, pravo otkrovenje.
Vrlo korisno, bez sumnje, pravo otkrovenje.
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Znaci pre preticanja da vratimo na 35kmh u sustini
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Pa to je logičan zaključak.
Pre preticanja, umesto šaltanja naniže samo dobro prikočiti i onda gas i ima se mnogo bolje ubrzanje.
Pre preticanja, umesto šaltanja naniže samo dobro prikočiti i onda gas i ima se mnogo bolje ubrzanje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Sasvim logicno i dobro poznato iz prakse.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Tako je, problem resen, sad mozemo da zatvorimo temu
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Jeeeeeeeee... Presli smo igricu!!!
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Mi koji smo se bavili TSI temom o tome sto pominjes nismo nista pisali, ni o TD ni Opel ni TB motorima.Mladen7 je napisao:@ljubitelj
Nigde ja nisam uskocio. Prvo sam odgovorio na pitanje HKSa, a radilo se o TD i atmo benz Opelovim motorima.
Kasnije su u pricu usli TB motori.
Pa sam nastavio o tome jer to sto pises nema veze sa zivotom.
Mi smo se fokusirali na ubrzanju TSI od 4500 rpm sa manuelnim menjacem u jednoj brzini, i situaciji jedne promene brzine pri preticanju,
Ako si nekako povezao sa tom tvojom pricom nije dobro.
Menjac je naravno bitan, no to nema uticaja kada je maksimalno ubrzanje u istom prenosu.
Podrazumeva se da je proizvodjac svaki menjac prilagodio karakteristikama motora i nameni vozila.
Zasto ne bi menjaci na tim klipovima dozvoljavali te vise obrtaje kada su ti motori predvidjeni da daju max snagu na visim obrtajima. Logicno je da su ti menjaci prilagodjeni tim svojim motorima a ne ovom niskoturaznom TSI.Mladen7 je napisao: Primer DSG i ZF sam dao jer su razliciti menjaci a vrlo se slicno ponasaju na motorima 2.0 T. B. Na stranu to sto da si ti u pravu ti menjaci ne bi dozvoljavali obrtaje kao na klipovima, jer po tebi to nema efekta.
Ne vidim odakle si zakljucio da je ovaj manuelni TSI i prica koju smo vodili u vezi sa tvojim klipovima pa si ih postavio. Ni koja je poenta kada su ocigledno drugacije podeseni motori na vise obrtaje i jos automatici sa visestrukim promenama brzina u sasvim drugacijem voznom rezimu od teme kojom se mi bavimo. @delija jos ugurava BMW. Nigde veze sa TSI pocetnom temom.
Ajde da se vratimo na temu, na dijagram i kazi kada najbolje po tvom shvatanju veze sa zivotom ubrzava taj konkretni TSI, u kom opsegu obrtaja.
nikaragva je jasnije preformulisao o cemu je prica.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Ovo je crtani film...
Pa klip sa DSG-jem je upravo taj TSI u Octavia-i RS - identican auto i motor kao Nidzin, samo je menjac automatski.
https://www.youtube.com/watch?v=hkPgGQ7P6hs
Lozis nas, priznaj...
Pa klip sa DSG-jem je upravo taj TSI u Octavia-i RS - identican auto i motor kao Nidzin, samo je menjac automatski.
https://www.youtube.com/watch?v=hkPgGQ7P6hs
Lozis nas, priznaj...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Ljibitelj kako to da ti nosi dekan na masinskom fakultetu sa tolikim znajem. Pored tebe bi profesori morali da prolaze puzeci iz strahopostovanja.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Dobro sam ja povezao sled u temi, a ti si zaboravan ili nešto namerno pokušavaš umesto da lepo priznaš da si pogrešio, i sam si i tada diskutovao u temi:ljubitelj je napisao:Mi koji smo se bavili TSI temom o tome sto pominjes nismo nista pisali, ni o TD ni Opel ni TB motorima.Mladen7 je napisao:@ljubitelj
Nigde ja nisam uskocio. Prvo sam odgovorio na pitanje HKSa, a radilo se o TD i atmo benz Opelovim motorima.
Kasnije su u pricu usli TB motori.
Pa sam nastavio o tome jer to sto pises nema veze sa zivotom.
Mi smo se fokusirali na ubrzanju TSI od 4500 rpm sa manuelnim menjacem u jednoj brzini, i situaciji jedne promene brzine pri preticanju,
Ako si nekako povezao sa tom tvojom pricom nije dobro.
viewtopic.php?f=15&t=904&start=1320
Ti motori na klipovima jesu T.B kao što sam napisao .Napisao sam skraćeno. Podrazumevao sam da se radi o turbo benzinskom sa direktnim ubrizgavanjem koji u Škodi ima oznaku TSI. To jeste motor o kome se diskutuje. Njegov dijagram je kačen.ljubitelj je napisao:Zasto ne bi menjaci na tim klipovima dozvoljavali te vise obrtaje kada su ti motori predvidjeni da daju max snagu na visim obrtajima. Logicno je da su ti menjaci prilagodjeni tim svojim motorima a ne ovom niskoturaznom TSI.Mladen7 je napisao: Primer DSG i ZF sam dao jer su razliciti menjaci a vrlo se slicno ponasaju na motorima 2.0 T. B. Na stranu to sto da si ti u pravu ti menjaci ne bi dozvoljavali obrtaje kao na klipovima, jer po tebi to nema efekta.
Ne vidim odakle si zakljucio da je ovaj manuelni TSI i prica koju smo vodili u vezi sa tvojim klipovima pa si ih postavio. Ni koja je poenta kada su ocigledno drugacije podeseni motori na vise obrtaje i jos automatici sa visestrukim promenama brzina u sasvim drugacijem voznom rezimu od teme kojom se mi bavimo. @delija jos ugurava BMW. Nigde veze sa TSI pocetnom temom.
Jasno sam napisao kad smatram da TAJ motor ubrzava najbolje tj u kom opsegu obrtaja.
Dakle ima veze sa temom.
Mada šališ se verovatno
Ako si se nešto zbunio, ponovo, ok. Dešava se.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Kako je ova tema odjednom postala carska
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk