
Sent from mTalk
Da parafraziram Kanjoša Macedonovića.methane.master napisao:Uvek on ima nešto. To mu je smisao delovanja. Žalosno kakve protuve ovde prolaze.
Sent from mTalk
Možda vam je dosadilo brujanje u vašem automobilu i želite najtiši automobil u klasi. Evo šta nudi konkurencija: pri brzini od 130 km/h, do putnika dopire jačina buke od 70 dB u Škodi Octaviji, Seat Leonu i Opel Astri. Ukoliko se vaša porodica nalazi u novom Citröenu C4 ili Hyundaiju i30, buka je primetnija i iznosi tačno 72 dB. Mégane mnogo manje zamara, jer je u njemu izmerena jačina buke od samo 68 dB. Prevedeno na svima razumljiv jezik, u Renaultu je tiho kao u automobilima više kategorije – buka pri brzini od 160 km/h jednaka je buci od 130 km/h ako sedite u Citröenu C4 ili pomenutom Hyundaiju i30.
Merenja takođe kažu da je Mégane bolji od proseka klase i kada je kočenje u pitanju, jer pri brzini od 100 km/h staje za odličnih 34 m, a Golfu VII treba 36 metara, dok je novoj Astri dovoljno 34,8 m. Osim toga, pedala kočnice se dozira jako dobro, što će mnogo značiti prosečnim vozačima kojima je Mégane i namenjen.
Izuzetno bezbedan automobil, jedan od najsigurnijih vozila u C segmentu. Za zaštitu dece osvojio je 87%, a ukupna ocena od 88% (http://www.euroncap.com/en/results/renault/megane/22039) je izvrstan rezultat za 2015. godinu i trenutno najbolji u klasi (auto godine Opel Astra osvojila je 86% – Euroncap stalno menja kriterijujeme ocenjivanja, pa možete upoređivati samo rezulate iz 2015. i 2016.godine).