BMW 5 (G30) 2017

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23536
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Day Walker »

Pa ono, ako se od toga zaradi za ovakav nov, nemam nista protiv :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Pa ima vise mogucnosti, ali za vip putnike samo Mercedes dolazi u obzir, u Bmwu se samo deca voze :)
Meni je i dalje sokantno da 5ica nema panoramu, pa cak i Kia/Hyundai na kojima je G30 baziran, imaju panoramu. Cudi me da i to nisu iskopirali :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9065
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Milos »

G30 nije Korejanac !!!
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Floyd »

BMW iz nekog razloga panoramu stavlja samo na karavane i SUV.


Day Walker napisao:Pa ono, ako se od toga zaradi za ovakav nov, nemam nista protiv :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
U Cirihu može... E i S dominiraju u tom biznisu.
Poslednja izmena od Floyd u 15 Feb 2017, 19:53, izmenjeno 1 put ukupno.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Milos napisao:G30 nije Korejanac !!!
Slika ?????
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od starac vujadin »

Šibedah je aerodinamički bolji, ne krcka kao što to može da s edešava sa panoramom, čvršća je karoserija sa šibedahom nego sa panoramom jer je manji i nalazi se u okviru krova, a ne na ivici krova. Panorama je veća, jeftinija kao rešenje, može da se napravi i da putnici pozadi uživaju, pa dominira u ponudi u auto industriji.
Kabal
Reactions:
Postovi: 3123
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Kabal »

Moze pojasnjenje zasto je panorama jeftinije resenje u odnosu na šibedah?


Tapatalk
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Floyd »

Panorama krcka možda ne nekoj baraci sa 150k km. Na novom autu ne krcka... ni na Pežou.
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9065
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Milos »

Krcka panorama na Golf 7 R :) Cuje se i sibedah na 6 R kad je ozbiljan minus.

Najbitnija prednost sibedaha u odnosu na panoramu jeste naravno masa i to 30 kila manje.Ja bih uzeo panoramu jer je lepa,ali ko zeli optimalni weight distribution taj treba ne da juri panoramu,nego karbonski krov.
Poslednja izmena od Milos u 15 Feb 2017, 20:14, izmenjeno 1 put ukupno.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Kako je to panorama jeftinije resenje? I zasto bi bila cvrsca karoserija, zbog par desetina cm lima?
Ajde kapiram da kod nekih jeftinijih kola hoce da skripi(mada se i to resava), ali kako je to jeftinija?
Vecina zvukova ili problema sa panoramom je do neadekvatnog odrzavanja, jer na svakom servisu se mora raditi ciscenje kanala i podmazivanje gde treba, pa ce potrajati bez problema i 10 godina. Vec posle 200k km, logicno je da treba i nju adekvatno osveziti, kao i vecinu delova na automobilu.
Drugar serviser mi je rekao da je panorama kao i crna boja, prosto zahteva dodatnu brigu i sve bude ok.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13405
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od shandu90 »

Ja video f10 m5 aerodrom taxi u Becu

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9065
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Milos »

Jel imao sibedah ? :kezo:
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13405
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od shandu90 »

Nije :( #polupremium

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9065
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Milos »

Slika

Ovaj na ringu ima sibedah,neuki Nemci ne pitaju prave ljude kako najbolje dobiti performanse.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od starac vujadin »

Xepoj87 napisao:Kako je to panorama jeftinije resenje? I zasto bi bila cvrsca karoserija, zbog par desetina cm lima?
Ajde kapiram da kod nekih jeftinijih kola hoce da skripi(mada se i to resava), ali kako je to jeftinija?
Vecina zvukova ili problema sa panoramom je do neadekvatnog odrzavanja, jer na svakom servisu se mora raditi ciscenje kanala i podmazivanje gde treba, pa ce potrajati bez problema i 10 godina. Vec posle 200k km, logicno je da treba i nju adekvatno osveziti, kao i vecinu delova na automobilu.
Drugar serviser mi je rekao da je panorama kao i crna boja, prosto zahteva dodatnu brigu i sve bude ok.
Panorama je jeftinija jer njeni elektromotori imaju manje radnji da odrade nego kod šibedaha i te radnje su prostije nego kod šibedaha. Panorama se digne i pokretna površina ide iznad krova. Kod šibedaha jedna deo se povlači nadole, drugi deo se diže malo gore, a cela površina se uvlači u krov što je složenija kretnja i samim tim je skuplja da se to napravi i pošto se radi o uvlaćenju podešavanje mora da bude besprekorno.
Čvršća je struktura krova upravo zbog tih 10-ak cm. To je bitno ne zbog toga što će dinamika autmobila nešto da se pati, nego zbog krckanja koje sam spomenuo.
Naravno da panorama ne mora da krcka, ali je veća mogućnost da će se to desiti nego kod šibedaha, pogotovu kod starijih kola.
Odgovori