
AUDI - Vorsprung durch Technik
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Statistika je kao bikini. Otkriva sve a ne pokazuje nista 

- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
U svakom slučaju čovek treba da bude na oprezu, i to ozbiljno da sve proveri, koliko sam shvatio ti Raki si uvozio sam uvek proverene primerke i verovatno je to glavni razlog što nisi imao problema. Ako je nešto problematično, ne znači da ga ne smeš kupiti, i motor u mom autu je bio problematičan pa ja nisam zazirao da ga uzmem (n47 famozni). Možda nije loše da pošalješ oglas ekipi koja vozi Audi, a ima ih ovde, da pogledaju konkretan primerak pa da ti daju savet i mišljenje.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Odlicno receno 

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Raki znas sam da je taj mjenjac problematican.Raki_Audi napisao:Statistika je kao bikini. Otkriva sve a ne pokazuje nista
I 2.0TFSI koji ja imam je problematican motor, iskreno ne bih preporeucio svakome.
Normalno ako poznajes motor/mjenjaci i ulozis vremena i truda mora da valja. Ali to ne znaci da nema odredjenih problema na odnosu na druge motore/mjenjace. Ko zna kako je prosli vlasnik koristio auto. Ako je divljao sa autom, tu nema servisa koji garantuje funkcionalnost.
Cesto ljudi ne govore kad imaju probleme, nego samo kad treba hvaliti.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pošto drugari iz omiljenog klana odbijaju da te upute, evo ja da probam
multitronic je fensi naziv za CVT menjač, kao kod skutera npr. Znači skuter menjač sa predefinisanim brojem brzina. Audi stavi 6-8 brzina ali princip nije ograničavajući jer je CVT bez brzina, samo moda diktira brojke 
Ulje tu ne bi trebalo da ima bog zna kakvog uticaja (svakako ga menjaš po fabričkoj specifikaciji) i kvarovi su elektronski bagovi i poneki mehanički, pogotovo kod starijih modela.


Ulje tu ne bi trebalo da ima bog zna kakvog uticaja (svakako ga menjaš po fabričkoj specifikaciji) i kvarovi su elektronski bagovi i poneki mehanički, pogotovo kod starijih modela.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Takodje je i DSG, kao i svaki menjac sem CVT(multitronika), zapravo tiptronic danas. Mislim, i multitronic je tiptronic, ako uzmemo za ozbiljno one promene brzina koje mogu rucno da se rade.
CVT ne bih vozio ako ne moram nikada. Dakle, da odem i izaberem da uzmem multitronic, umesto nekog automobila sa normalnim automatskim menjacem, ne znam koja bi me muka naterala.
CVT menjace mogu hvaliti samo hardcore fanovi brendova koji ih koriste.
CVT ne bih vozio ako ne moram nikada. Dakle, da odem i izaberem da uzmem multitronic, umesto nekog automobila sa normalnim automatskim menjacem, ne znam koja bi me muka naterala.
CVT menjace mogu hvaliti samo hardcore fanovi brendova koji ih koriste.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
A koji menjac je zapravo tiptronic? Msm ko ga proizvodi? Ako znamo da je s-tronic zapravo DSG iz VAG grupacije
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Tiptronic je svaki koji ima rucno menjanje brzina, kako je HKS i rekao.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nisam to pitao
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Da, ali sam ti svejedno odgovorio na besmisleno pitanje tipa: koji menjac je zapravo automatik, ko ga proizvodi?
Dakle, autimatik je svaki menjac koji sam menja brzine, a tiptronik je svaki automatski menjac sa rucnom kontrolom brzina.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Dakle, autimatik je svaki menjac koji sam menja brzine, a tiptronik je svaki automatski menjac sa rucnom kontrolom brzina.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Mislim da je pitao koja firma proizvodi taj tiptronik
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Isuse.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ji 4Tze napisao:Pošto drugari iz omiljenog klana odbijaju da te upute, evo ja da probammultitronic je fensi naziv za CVT menjač, kao kod skutera npr. Znači skuter menjač sa predefinisanim brojem brzina. Audi stavi 6-8 brzina ali princip nije ograničavajući jer je CVT bez brzina, samo moda diktira brojke
Ulje tu ne bi trebalo da ima bog zna kakvog uticaja (svakako ga menjaš po fabričkoj specifikaciji) i kvarovi su elektronski bagovi i poneki mehanički, pogotovo kod starijih modela.
Zato imamo vas takve pametne kolege koje ce 5 stranica da pisu o tome

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
McGruja napisao:Molim?
