BMW 5 (G30) 2017
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: BMW 5 (G30) 2017
ne znam zasto i dalje navodis razloge zbog kojih je bmw brzi auto, kad je oduvek to bio i bice u doglednoj buducnosti. Zbog tezine opreme, manjka iste ili neceg treceg nbt je, svako zna sta kupuje
Re: BMW 5 (G30) 2017
To mozda u kafani tako, a na forumu se ja nadam da ipak malo ozbiljnije gledamo na automobile 
Elem, Laki, ja mislim da 540i performamce i e43 idu isto, a ovde mislim da je 540i stigao e43 zbog manje dodate tezine.
Ja ne znam sta je tu cudno i sta je neistinito receno.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.

Elem, Laki, ja mislim da 540i performamce i e43 idu isto, a ovde mislim da je 540i stigao e43 zbog manje dodate tezine.
Ja ne znam sta je tu cudno i sta je neistinito receno.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
@Heroj
Pa sto su toliko nesposobni pa ne umeju da smanje tezinu toj dodatnoj opremi?
Iliti - osim panorame koja stvarno dodaje tezinu znacajno - sta to dodaje tih par stotina kg, leptejebo?
Pa sto su toliko nesposobni pa ne umeju da smanje tezinu toj dodatnoj opremi?

Iliti - osim panorame koja stvarno dodaje tezinu znacajno - sta to dodaje tih par stotina kg, leptejebo?

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: BMW 5 (G30) 2017
Izolacija bato 

Re: BMW 5 (G30) 2017
Tezina brendaDelija napisao:ta to dodaje tih par stotina kg, leptejebo?

Re: BMW 5 (G30) 2017
Ja rekoh 100-150kg je teza oprema na Mercedesu, ne znam odakle ti par stotina, nemoj da si LakiDelija napisao:@Heroj
Pa sto su toliko nesposobni pa ne umeju da smanje tezinu toj dodatnoj opremi?![]()
Iliti - osim panorame koja stvarno dodaje tezinu znacajno - sta to dodaje tih par stotina kg, leptejebo?

Standardna razlika u tezini je vec uracunata u brojkama ubrzanja.
A verujem da ni cinjenica da je E klasa vozena po kisi i na 7 stepeni, a petica po suvom na 18 stepeni, nije odmogla petici.
Sama cinjenica da petica na testu nema ni siber, koji na istoj postoji, govori da nije full opremljen primerak, dok E klasa ima sve od opreme.
Ja verujem da je samo razlika u ozvucenju teska oko 15-20kg.
To nije mala razlika, to je kao da vozis mene u kolima. Evo, sledeci put kada budes imao nekoga od 100+ kg, izmeri koliko ti sporije ide auto do 150, nego kada je prazan.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Bio sam danas da pogledam novu 5-icu i da je malo "opipam" 
Nazalost, otisao sam van radnog vremena, tako da sam samo po dogovoru dobio kljuceve od auta za razgledanje, ali ne i za voznju. Malo je guzva u firmi ovih dana tako da tesko mogu da napravim pauzu. Nisam ni odusevljen sto Radulovic ima samo 520xd kao test vozilo.
Za pocetak - bela boja odmah u startu otpada. Za razliku od F10 i F30 - ne svidja mi se kako mu stoji. Uopste ne deluje atraktivno koliko bi morao da deluje. Onaj sivi "difuzor" nazad ni uzivo ne deluje mnogo bolje.
Reci cu samo da sam parkirao svoj auto pored ovog i da je neka klincurija koja se motala okolo zagledala i komentarisala moj auto, a ovaj beli bukvalno nisu ni pogledali. Bez ikakvog preterivanja
Bluestone Metallic mi je postala favorit boja.
Laki, razmisli o boji dok jos mozes. Ozbiljno!
Sto se enterijera tice, definitivno je kvalitet na nekoj sledecoj stepenici u odnosu na F30, ali i nesto iznad F10. Veliki ekran multimedije je stvarno perfektan. Dizajn je odlican, a nista ne "krcka" osim ako se bas potrudis da nadjes neki spoj i malo jace pritisnes - sve deluje savrseno uklopljeno, a materijali vrlo kvalitetni. "Dzep" vrata koji mi je na F30 malo diskutabilan je ovde jako dobar i deluje otporno na ogrebotine od cipela.
M Sport volan je jako dobar. Deblji je i kvalitetniji, a takodje i bolje lezi u ruci od starog - doduse, stari mi je malo lepsi.
Display key bas deluje super
Jos uvek nema ogrebotina - videce se kakav ce biti vremenom.
Ne svidja mi se previse crne glossy plastike.
Nekako mi je skuceno i "klaustrofobicno" u odnosu na F30. "Napada" me centralna konzola, mada je tako i u F10. Verovatno navika.
Sport sedista - hmmm... Moracu definitivno da probam comfort. Ova sport sedista mi manje leze od mojih, a takodje i poziciju za volanom bolje mogu da podesim kod sebe - kad spustim sediste nisko kako volim - volan ne mogu dovoljno da spustim. Mogu da ga izvucem vise nego u F30, ali dzabe kad ne ide vise dole. Isto tako - kad podesim sedista tako spusteno, nazad jedva da ima malo vise mesta nego u F30. Ja ne mogu da sednem kako treba ni pod razno. Kolena udaraju u prednje sediste.
Bazno ozvucenje je losije od baznog ozvucenja u F30 - verovatno je poenta u obliku / velicini kabine.
Kad sam se vratio u svoj auto prvi utisak mi je bio kako je ekran multimedije osetno manji i manje ostar / kvalitetan. Osim toga, nisam primetio da mi bilo sta fali. Jeste, kao sto sam rekao, to neki nizi nivo luksuza bez dileme, ali su mi sedista definitivno prijatnija i prija mi jako to sto me ne "napada" ta centralna konzola. Jednostavno se osecam komotnije.
E sad, najbitnije - to je sve BEZ voznje koja je najbitnija stvar kod ovakvog auta (ali nemam preteranu zelju da vozim 2.0 dizel
), a takodje je za svaki auto potrebno neko vreme da bi se navikao.
Vraticu se sa pravim utiscima nakon voznje, ali poenta je u tome da sam kao pravi geek bio nalozen na G30 i vec poceo da pravim kombinacije oko finansiranja, ali sam se za sada malo ohladio... Cekace se G20 100%
E da, i kao sto je Milos napomenuo - kod nas su neki drugi paketi opreme sa drugim cenama u odnosu na ono sto sam gledao u nemackom katalogu, tako da ide cena dodatne opreme jos 10-15% gore. Sutra cu traziti cenovnik opreme.
Pozajmicu Goblinove slike sa drugog foruma, posto je on vozio isti auto.



















Nazalost, otisao sam van radnog vremena, tako da sam samo po dogovoru dobio kljuceve od auta za razgledanje, ali ne i za voznju. Malo je guzva u firmi ovih dana tako da tesko mogu da napravim pauzu. Nisam ni odusevljen sto Radulovic ima samo 520xd kao test vozilo.
Za pocetak - bela boja odmah u startu otpada. Za razliku od F10 i F30 - ne svidja mi se kako mu stoji. Uopste ne deluje atraktivno koliko bi morao da deluje. Onaj sivi "difuzor" nazad ni uzivo ne deluje mnogo bolje.
Reci cu samo da sam parkirao svoj auto pored ovog i da je neka klincurija koja se motala okolo zagledala i komentarisala moj auto, a ovaj beli bukvalno nisu ni pogledali. Bez ikakvog preterivanja

Bluestone Metallic mi je postala favorit boja.
Laki, razmisli o boji dok jos mozes. Ozbiljno!
Sto se enterijera tice, definitivno je kvalitet na nekoj sledecoj stepenici u odnosu na F30, ali i nesto iznad F10. Veliki ekran multimedije je stvarno perfektan. Dizajn je odlican, a nista ne "krcka" osim ako se bas potrudis da nadjes neki spoj i malo jace pritisnes - sve deluje savrseno uklopljeno, a materijali vrlo kvalitetni. "Dzep" vrata koji mi je na F30 malo diskutabilan je ovde jako dobar i deluje otporno na ogrebotine od cipela.
M Sport volan je jako dobar. Deblji je i kvalitetniji, a takodje i bolje lezi u ruci od starog - doduse, stari mi je malo lepsi.
Display key bas deluje super

Jos uvek nema ogrebotina - videce se kakav ce biti vremenom.
Ne svidja mi se previse crne glossy plastike.
Nekako mi je skuceno i "klaustrofobicno" u odnosu na F30. "Napada" me centralna konzola, mada je tako i u F10. Verovatno navika.
Sport sedista - hmmm... Moracu definitivno da probam comfort. Ova sport sedista mi manje leze od mojih, a takodje i poziciju za volanom bolje mogu da podesim kod sebe - kad spustim sediste nisko kako volim - volan ne mogu dovoljno da spustim. Mogu da ga izvucem vise nego u F30, ali dzabe kad ne ide vise dole. Isto tako - kad podesim sedista tako spusteno, nazad jedva da ima malo vise mesta nego u F30. Ja ne mogu da sednem kako treba ni pod razno. Kolena udaraju u prednje sediste.
Bazno ozvucenje je losije od baznog ozvucenja u F30 - verovatno je poenta u obliku / velicini kabine.
Kad sam se vratio u svoj auto prvi utisak mi je bio kako je ekran multimedije osetno manji i manje ostar / kvalitetan. Osim toga, nisam primetio da mi bilo sta fali. Jeste, kao sto sam rekao, to neki nizi nivo luksuza bez dileme, ali su mi sedista definitivno prijatnija i prija mi jako to sto me ne "napada" ta centralna konzola. Jednostavno se osecam komotnije.
E sad, najbitnije - to je sve BEZ voznje koja je najbitnija stvar kod ovakvog auta (ali nemam preteranu zelju da vozim 2.0 dizel

Vraticu se sa pravim utiscima nakon voznje, ali poenta je u tome da sam kao pravi geek bio nalozen na G30 i vec poceo da pravim kombinacije oko finansiranja, ali sam se za sada malo ohladio... Cekace se G20 100%

E da, i kao sto je Milos napomenuo - kod nas su neki drugi paketi opreme sa drugim cenama u odnosu na ono sto sam gledao u nemackom katalogu, tako da ide cena dodatne opreme jos 10-15% gore. Sutra cu traziti cenovnik opreme.
Pozajmicu Goblinove slike sa drugog foruma, posto je on vozio isti auto.


















Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Znamo,gledali smoDelija napisao:Malo je guzva u firmi ovih dana tako da tesko mogu da napravim pauzu.

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: BMW 5 (G30) 2017
Možda sam već i pitao ali da ponovim : da li može da se sklopi onaj analogni sat između cajgera? Totalno mu tu nije mesto.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Realno, ceo taj crveni "sport" cajger bi valjalo ukloniti.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Kilaza igra zanenarljivu ulogu na vecim brzinama, jedino iz mesta, cak se na duplo slabijim autima ne oseca znacajno do 100kg, a potezali smo se x puta u raznim konfiguracijama.
Evo npr ubedjen sam da bi delijin 328i koji je u startu tezi zbog xdrive I ima vise gubigaka u prenosu od rwd sa jos 3 osobe ubio 320d kao zeca, pogotovo pri brzinama.
Da nisam negde video kako su nove merc limuzine u samom vrhu po pitanju aerodinamike tu bih trazio razlog, mozda je do menjaca, mozda do krive snage...
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Evo npr ubedjen sam da bi delijin 328i koji je u startu tezi zbog xdrive I ima vise gubigaka u prenosu od rwd sa jos 3 osobe ubio 320d kao zeca, pogotovo pri brzinama.
Da nisam negde video kako su nove merc limuzine u samom vrhu po pitanju aerodinamike tu bih trazio razlog, mozda je do menjaca, mozda do krive snage...
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Mislim da ne može.TheWickerMan napisao:Možda sam već i pitao ali da ponovim : da li može da se sklopi onaj analogni sat između cajgera? Totalno mu tu nije mesto.
Nisam uopšte pristalica digitalnih cajgera ali ako su već krenuli u tom pravcu, mogli su malo više da se potrude.
Delija i meni deluje dosta skučeno, mada sam mislio da je to subjektivni utisak u odnosu na X5. Još crno nebo bez šibera... užas

Passat kupe (ili kako se već zove) izgleda mnogo veće unutra iako mu je enterijer bzv.
Ipak ga provozaj kad budeš mogao. Svideće ti se.
Poslednja izmena od Floyd u 21 Mar 2017, 20:17, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: BMW 5 (G30) 2017
?!Floyd napisao:Panorama na limuzini znači da a staklo ide iznad krova, što estetski i nije baš najbolje rešenje.
Tapatalk