BMW 5 (G30) 2017
- shandu90
- Postovi: 13374
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Kad je otvorena da, ali kad je zatvorena u nivou je. Fiksna je mama.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Hahaha, pa ja vece nebuloze skorije nisam cuo, estetski je losa jer se otvara i fiksna je bolja 
Izvinte momci, ali predjoste igricu
Ivane, jbm li ga, ja sam izneo svoje misljenje, ne mora biti tacno
Niko drugi nije izneo teoriju zasto sporiji auto na snimku ide isto.
Moje teorije su za sada:
Mnogo losiji uslovi pri kojima je E43 vozen.
Vise opreme, vece povecanje tezine u odnosu na fabricke podatke.
Automobili nisu vozeni na istom putu, pa je mozda i do jako blagog nagiba puta.
Na kraju, kada se to sve uzme u obzir, cak i Laki i slicni "nevidimdaljeodbemveja" fanovi moraju priznati da je test neravnopravan.

Izvinte momci, ali predjoste igricu

Ivane, jbm li ga, ja sam izneo svoje misljenje, ne mora biti tacno

Niko drugi nije izneo teoriju zasto sporiji auto na snimku ide isto.
Moje teorije su za sada:
Mnogo losiji uslovi pri kojima je E43 vozen.
Vise opreme, vece povecanje tezine u odnosu na fabricke podatke.
Automobili nisu vozeni na istom putu, pa je mozda i do jako blagog nagiba puta.
Na kraju, kada se to sve uzme u obzir, cak i Laki i slicni "nevidimdaljeodbemveja" fanovi moraju priznati da je test neravnopravan.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Po čemu je nebuloza ako kažem da mi se nešto ne sviđa?
Šiber je bolje rešenje za limuzinu.
Šiber je bolje rešenje za limuzinu.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nisi to rekao, rekao si da estetski nije dobro resenje.
Drugo, u toj prici se otkriva kome je sta bitno, a ti obracas paznju kako auto izgleda drugima dok ga ti vozis.
Opet, mozda je tebi bolji siber, ne znaci da je objektivno bolji, jer objektivno nema nikakvu prednost u odnosu na panoramu.
Dodatno, estetski je lepse kada imas crni otvor na sred krova, nego ceo stakleni crni krov?
I zasto je bas za limuzinu bolje resenje siber, a za ostale verzije karoserije nije, zato sto Bmw ne stavlja na limuzine?
Drugo, u toj prici se otkriva kome je sta bitno, a ti obracas paznju kako auto izgleda drugima dok ga ti vozis.
Opet, mozda je tebi bolji siber, ne znaci da je objektivno bolji, jer objektivno nema nikakvu prednost u odnosu na panoramu.
Dodatno, estetski je lepse kada imas crni otvor na sred krova, nego ceo stakleni crni krov?
I zasto je bas za limuzinu bolje resenje siber, a za ostale verzije karoserije nije, zato sto Bmw ne stavlja na limuzine?
Poslednja izmena od Xepoj87 u 21 Mar 2017, 20:49, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa zabole me kako drugima izgleda moj auto. Da me zanima, prao bi ga češće i kačio slike na forumu
Meni se ne sviđa kad staklo ide iznad krova.

Stvar ukusa jbg.


Stvar ukusa jbg.
BMW 5 (G30) 2017
Moze, bude digitalni umesto njega.TheWickerMan napisao:Možda sam već i pitao ali da ponovim : da li može da se sklopi onaj analogni sat između cajgera? Totalno mu tu nije mesto.
Kako izgledaju te felne uzivo na belom?Delija napisao:Bio sam danas da pogledam novu 5-icu i da je malo "opipam"
Nazalost, otisao sam van radnog vremena, tako da sam samo po dogovoru dobio kljuceve od auta za razgledanje, ali ne i za voznju. Malo je guzva u firmi ovih dana tako da tesko mogu da napravim pauzu. Nisam ni odusevljen sto Radulovic ima samo 520xd kao test vozilo.
Za pocetak - bela boja odmah u startu otpada. Za razliku od F10 i F30 - ne svidja mi se kako mu stoji. Uopste ne deluje atraktivno koliko bi morao da deluje. Onaj sivi "difuzor" nazad ni uzivo ne deluje mnogo bolje.
Reci cu samo da sam parkirao svoj auto pored ovog i da je neka klincurija koja se motala okolo zagledala i komentarisala moj auto, a ovaj beli bukvalno nisu ni pogledali. Bez ikakvog preterivanja![]()
Bluestone Metallic mi je postala favorit boja.
Laki, razmisli o boji dok jos mozes. Ozbiljno!
Sto se enterijera tice, definitivno je kvalitet na nekoj sledecoj stepenici u odnosu na F30, ali i nesto iznad F10. Veliki ekran multimedije je stvarno perfektan. Dizajn je odlican, a nista ne "krcka" osim ako se bas potrudis da nadjes neki spoj i malo jace pritisnes - sve deluje savrseno uklopljeno, a materijali vrlo kvalitetni. "Dzep" vrata koji mi je na F30 malo diskutabilan je ovde jako dobar i deluje otporno na ogrebotine od cipela.
M Sport volan je jako dobar. Deblji je i kvalitetniji, a takodje i bolje lezi u ruci od starog - doduse, stari mi je malo lepsi.
Display key bas deluje super
Jos uvek nema ogrebotina - videce se kakav ce biti vremenom.
Ne svidja mi se previse crne glossy plastike.
Nekako mi je skuceno i "klaustrofobicno" u odnosu na F30. "Napada" me centralna konzola, mada je tako i u F10. Verovatno navika.
Sport sedista - hmmm... Moracu definitivno da probam comfort. Ova sport sedista mi manje leze od mojih, a takodje i poziciju za volanom bolje mogu da podesim kod sebe - kad spustim sediste nisko kako volim - volan ne mogu dovoljno da spustim. Mogu da ga izvucem vise nego u F30, ali dzabe kad ne ide vise dole. Isto tako - kad podesim sedista tako spusteno, nazad jedva da ima malo vise mesta nego u F30. Ja ne mogu da sednem kako treba ni pod razno. Kolena udaraju u prednje sediste.
Bazno ozvucenje je losije od baznog ozvucenja u F30 - verovatno je poenta u obliku / velicini kabine.
Kad sam se vratio u svoj auto prvi utisak mi je bio kako je ekran multimedije osetno manji i manje ostar / kvalitetan. Osim toga, nisam primetio da mi bilo sta fali. Jeste, kao sto sam rekao, to neki nizi nivo luksuza bez dileme, ali su mi sedista definitivno prijatnija i prija mi jako to sto me ne "napada" ta centralna konzola. Jednostavno se osecam komotnije.
E sad, najbitnije - to je sve BEZ voznje koja je najbitnija stvar kod ovakvog auta (ali nemam preteranu zelju da vozim 2.0 dizel), a takodje je za svaki auto potrebno neko vreme da bi se navikao.
Vraticu se sa pravim utiscima nakon voznje, ali poenta je u tome da sam kao pravi geek bio nalozen na G30 i vec poceo da pravim kombinacije oko finansiranja, ali sam se za sada malo ohladio... Cekace se G20 100%
E da, i kao sto je Milos napomenuo - kod nas su neki drugi paketi opreme sa drugim cenama u odnosu na ono sto sam gledao u nemackom katalogu, tako da ide cena dodatne opreme jos 10-15% gore. Sutra cu traziti cenovnik opreme.
Pozajmicu Goblinove slike sa drugog foruma, posto je on vozio isti auto.
Poslednja izmena od Laki021 u 21 Mar 2017, 20:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa ne znam kada ces imati prilike da vidis svoj auto sa otvorenom panoramom, kada zena vozi, a ti gledas sa terase?Floyd napisao:Pa zabole me kako drugima izgleda moj auto. Da me zanima, prao bi ga češće i kačio slike na forumuMeni se ne sviđa kad staklo ide iznad krova.
Stvar ukusa jbg.
Laki, a moze li se birati cajger nezavisno od rezima voznje?
Kao kod E klase, da ubacis u sport mode, a da izaberes drugi cajger?
Ovaj crveni zaista ne znam ko im je dizajnirao, bas je ocajan.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Svaki put kad ga parkiram sa otvorenim krovom a leti se često dešava.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 5 (G30) 2017
Heroj,
možda ima više ks nego što piše?
ipak nije toliki boom taj bmw koliko ga neki ishvališe. Ništa preterano, kao sa Djuliom priča pre nego što je izašla. Nabijena priča reklamama, fanovi se uzbudili i zatrovali forume, a na kraju ništa preterano posebno, sem qv
možda ima više ks nego što piše?
ipak nije toliki boom taj bmw koliko ga neki ishvališe. Ništa preterano, kao sa Djuliom priča pre nego što je izašla. Nabijena priča reklamama, fanovi se uzbudili i zatrovali forume, a na kraju ništa preterano posebno, sem qv
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- shandu90
- Postovi: 13374
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Realno, peticu su dotegli i osvezili tamo gde treba. Najvise promena ionako nisu vidljive golim okom.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Kakve slatke muke vi imate 

Re: BMW 5 (G30) 2017
I E klasa i petica imaju svoje prednosti, a problem nastaje kada se prednosti jednog ignorisu, a velicaju prednosti, pa cak i nedostatci drugog.
Meni su oba super automobili i uzivo su mi oba zaista lepe limuzine, svaka na svoj nacin.
Meni su oba super automobili i uzivo su mi oba zaista lepe limuzine, svaka na svoj nacin.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Heroj, ne možeš da biraš izgled cajgera nezavisno od režima vožnje. Slažem se da je sport očajan... još jedan od razloga što nisam uzeo tu tablu.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW 5 (G30) 2017
I ja sam davno pitao za taj šatro analogni sat koji stoji tu bezveze u sredini gde treba da budu grupisane bitne informacije.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ja sam mislio da ce promeniti to malo vise, pa valjda imaju neki tim koji radi ispitivanje trzista i kupaca, mogli su da vide da se ljudima to na f10 nije svidelo.Floyd napisao:Heroj, ne možeš da biraš izgled cajgera nezavisno od režima vožnje. Slažem se da je sport očajan... još jedan od razloga što nisam uzeo tu tablu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.