Ratna tehnika
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Nove modifikacije na raketi Alas, test u Nikincima
https://www.youtube.com/watch?v=o8Ek9_YTYOw
https://www.youtube.com/watch?v=o8Ek9_YTYOw

-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
ISILov dron u akciji
https://www.youtube.com/watch?v=k453OWHXPC4
https://www.youtube.com/watch?v=k453OWHXPC4
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Evo i snimka u visokoj rezoluciji: https://www.youtube.com/watch?v=aEpOv_I59_o
A pazite ovo (namešten na 02:33 ali posle odgledajte ceo snimak):
https://youtu.be/PlkAJWi1gTU?t=2m33s
A pazite ovo (namešten na 02:33 ali posle odgledajte ceo snimak):
https://youtu.be/PlkAJWi1gTU?t=2m33s
Re: Ratna tehnika
Dobar izbor meta.Heineken napisao:ISILov dron u akciji
https://www.youtube.com/watch?v=k453OWHXPC4

Pored onolikog tenka, oni gadjaju hamer.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Ratna tehnika
Sad me razocarase.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1235227
Sent from my m2 using Tapatalk
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1235227
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Ratna tehnika
Nivo idiotizma, i kafanskog obrazovanja ne prestaje da me inspiriše međ pripadnicima našeg naroda.
Povodom današnjeg dešavanja:
"Jesam li ja retardiran ili oni ? Pa zasto vojska ne posalje nase protiv minsko vozilo tj LAZAR. Da se nece mozda istopiti od vatre. Koliko smo glup narod to nije normalno"
Koliki idiot moraš da budeš da napišeš ovako nešto.
Povodom današnjeg dešavanja:
"Jesam li ja retardiran ili oni ? Pa zasto vojska ne posalje nase protiv minsko vozilo tj LAZAR. Da se nece mozda istopiti od vatre. Koliko smo glup narod to nije normalno"


Koliki idiot moraš da budeš da napišeš ovako nešto.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Prve MiG-ove 29 koji su sleteli na Batajnicu 1987 godine doleteli su piloti u kravatama.
Na YouTubeu juče se pojavio video-snimak prvog sletanja lovaca MiG-29 na aerodrom Batajnica prilikom isporuke prva dva aviona RV i PVO JNA koja se dogodila 24. septembra 1987. Tada su u Jugoslaviju stigli dvosedi MiG-29UB i to bez bilo kakvih oznaka pripadnosti. Ovaj snimak objavljen je dakle nakon skoro 30 godina od uvođenja u naoružanje ovog tipa aviona a do sada su objavljene samo dve fotografije jugoslovenske 29ke koja je napravljena prilikom prve isporuke.
Zanimljivo je da sovijetski piloti nisu nosili letačke kombinezone već su iz aviona iskoračili u odelima sa kravatama. Pripadnici vazduhoplovno-tehničkog sastava RV i PVO Jugoslavije dočekali su ih u civilu.
Razlog zbog kojeg su piloti nosili odela bio je njihov povratak komercijalnim letom Aeroflota. Bez postojanja spremnika za kofere, ovakvo rešenje im je bilo najpraktičnije.
https://www.youtube.com/watch?v=Eb_CzdHKliE
A prvo novinarsko predstavljanje tadasnjoj jugoslovenskoj javnosti Mig 29 imao je Miroslav Lazanski
https://www.youtube.com/watch?v=-bdOgA7kWNo&t=20s
Ugledni casopis Janes na internet stranicipredstavio je nas Lazar III
http://www.janes.com/article/68427/laza ... rs-service
Na YouTubeu juče se pojavio video-snimak prvog sletanja lovaca MiG-29 na aerodrom Batajnica prilikom isporuke prva dva aviona RV i PVO JNA koja se dogodila 24. septembra 1987. Tada su u Jugoslaviju stigli dvosedi MiG-29UB i to bez bilo kakvih oznaka pripadnosti. Ovaj snimak objavljen je dakle nakon skoro 30 godina od uvođenja u naoružanje ovog tipa aviona a do sada su objavljene samo dve fotografije jugoslovenske 29ke koja je napravljena prilikom prve isporuke.
Zanimljivo je da sovijetski piloti nisu nosili letačke kombinezone već su iz aviona iskoračili u odelima sa kravatama. Pripadnici vazduhoplovno-tehničkog sastava RV i PVO Jugoslavije dočekali su ih u civilu.
Razlog zbog kojeg su piloti nosili odela bio je njihov povratak komercijalnim letom Aeroflota. Bez postojanja spremnika za kofere, ovakvo rešenje im je bilo najpraktičnije.
https://www.youtube.com/watch?v=Eb_CzdHKliE
A prvo novinarsko predstavljanje tadasnjoj jugoslovenskoj javnosti Mig 29 imao je Miroslav Lazanski
https://www.youtube.com/watch?v=-bdOgA7kWNo&t=20s
Ugledni casopis Janes na internet stranicipredstavio je nas Lazar III
http://www.janes.com/article/68427/laza ... rs-service

-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Samoubilacki napad buldozerom...neverovatno kako se usetao, nema nikoga da zapuca na njega
https://twitter.com/CT_operative/status ... 4407204864
https://twitter.com/CT_operative/status ... 4407204864
Re: Ratna tehnika
Ti se tome cudis? Davno smo zakljucili da je nivo organizacije: dobrovoljno lovacko drustvo.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Ne cudim se...dzaba su ameri krecili u irackoj vojsci...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ratna tehnika
Pa sta reci kad je Mosul pao pod ISIS-om 2014. u gradu je bilo 30.000 vojnika i 30.000 pripadnika federalne policije a napalo je oko 1.500 ISIS boraca ja mislim. Grad je pao sa jako malo borbe, za 3-4 dana, vecina od ovih 60.000 je pobegla za sobom ostavljavsi svu opremu, tehniku i vozila. Toliko o disciplini.
Na Redditu sam citao post od jedong americkog vojnika koji je sluzio u Iraku pre nekoliko godina dok se nisu povukli Ameri, kaze da njihova vojska ili se seta oko checkpointa tamo ovamo ne obracajuci bas paznju sta se desava, ili se svi skupe negde i piju caj (a pritom niko ne gleda sta se desava) ili jednostavno legnu negde i spavaju.
Na Redditu sam citao post od jedong americkog vojnika koji je sluzio u Iraku pre nekoliko godina dok se nisu povukli Ameri, kaze da njihova vojska ili se seta oko checkpointa tamo ovamo ne obracajuci bas paznju sta se desava, ili se svi skupe negde i piju caj (a pritom niko ne gleda sta se desava) ili jednostavno legnu negde i spavaju.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Ministarstvo odbrane odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4.

Načelnik Uprave Ministarstva odbrane za Odbrambene tehnologije, general-major, prof. dr. Bojan Zrnić odgovarajući na pitanja Tango Sixa o uvođenju u naoružanje i modernizaciju vazduhoplovne tehnike rekao je da je sistem odbrane „99% odlučio“ da će modernizacija jurišnog aviona Orao (Orao 2.0) biti prioritet u odnosu na modernizaciju školsko-borbenog aviona Galeb G-4 (G-4M). Višegodišnji projekat modernizacije Supergaleba će biti realizovan ali za Ministarstvo odbrane on više neće biti bitniji od Orla.
– S obzirom da su sada stvari malo drugačije dobile internu dinamiku a i percepcija nekih trenutnih bliskih potreba u smislu operativnih sposobnosti zaključili smo da nam je potreban modernizovani Orao kao podrška kopnenim snagama i kao platforma za dejstva sa distance, a s obzirom da je tehnološki posao koji treba uraditi vrlo sličan (kao na G-4M) mislim da smo ovog časa bliži odluci da će prvo započeti modernizacija aviona Orao.
To je nešto što možemo da najavimo danas ovde, neka ostane kao moj lični iskaz. Iako odluka formalno još nije donesena mogu reći da je očekujem sa 99% sigurnosti – zbog proste činjenice da je tehnološki problem koji se rešava skoro isti. Što znači da će na G-4 biti samo jedan umanjen set, dakle neće biti razvijan toliko detaljan modernizacioni paket za naoružanje kao za modernizovani Orao. Modernizacija Orla uključuje i razvoj novih familija vazduhoplovno-ubojnih sredstava, za mogućnost takozvanog „stand-off“ dejstva.
Vojnotehnički institut je nakon analiza strukture zaključio da je moguće produženje veka upotrebe aviona do 40 godina. Sprovešće se program specifične analize strukture za svaki avion posebno u našoj floti. Odluke će se dakle donositi za posebne avione a ne za čitavu seriju odjednom. Procena će, to mogu reći sa visokim stepenom sigurnosti, biti da će se vek produžiti i za dodatnih 8 godina, dakle 48 ukupno. To prema našem mišljenju i opravdava sveukupnu modernizaciju Orla. – rekao je Zrnić.
Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra
Po rečima načelnika Uprave za odbrambene tehnologije Ministarstva odbrane general-majora prof. dr. Bojana Zrnića helikopteri H145 i H145M počeće da stižu u Srbiju od novembra 2018. sa završetkom isporuke do kraja 2019.
General Zrnić je prošlog vikenda takođe prvi put pričao o širim aspektima ugovora sa Erbasom i izazovima ali i prilikama koje čekaju vazduhoplovni zavod „Moma Stanojlović“. Najavio je hitan konkurs za nove kadrove zavoda koje će Ministarstvo odbrane uskoro raspisati, detalje o perspektivi održavanja helikoptera Gazela ali i informaciju da se Erbas obavezao da će od „Mome“ kupovati gumeno zaptivni materijal.
Po rečima načelnika Uprave za odbrambene tehnologije Ministarstva odbrane general-majora prof. dr. Bojana Zrnića helikopteri H145 i H145M počeće da stižu u Srbiju od novembra 2018. sa završetkom isporuke do kraja 2019.
General Zrnić je prošlog vikenda takođe prvi put pričao o širim aspektima ugovora sa Erbasom i izazovima ali i prilikama koje čekaju vazduhoplovni zavod „Moma Stanojlović“. Najavio je hitan konkurs za nove kadrove zavoda koje će Ministarstvo odbrane uskoro raspisati, detalje o perspektivi održavanja helikoptera Gazela ali i informaciju da se Erbas obavezao da će od „Mome“ kupovati gumeno zaptivni materijal.
Iznos ugovora ostaje poverljiv
Za razliku od rešenja problema lovačke avijacije i najavljenih novih razmišljanja o tome ko treba imati prioritet modernizacije u školsko-jurišnom segmentu, ugovor sa Erbasom je po svemu sudeći daleko od ograničenih (jedinih mogućih) opcija, nedostatka šire slike ili improvizacije.
Do sada smo imali samo jednu zvaničnu najavu u kojoj jeste pomenut aspekt ugovora o široj industrijskoj saradnji ali je tek prošle subote, na seminaru Ministarstva odbrane u Zrenjaninu, tokom svog predavanja posvećenog opremanju i modernizaciji Vojske Srbije, Zrnić izneo do sada najveći broj detalja o tome šta će sve direktno i indirektno doneti ugovor sa Erbasom:
– Ugovor o nabavci višenamenskog lakog transportnog helikoptera H145 je ovih dana stupio na snagu i ima dva aspekta. Nabavku helikoptera i industrijsku saradnju.
Nabavka ovih helikoptera je jedna prilično krupna pobeda da tako kažem. Situacija je trenutno da ovako mala zemlja u svojim vojnim i policijskim snagama trenutno ima četiri tipa helikoptera od četiri proizvođača.
Sada su se vojska i policija dogovorile da unificiraju platforme i to je istorijski napredak u ovoj oblasti, ne samo u smislu nabavke helikoptera.
Ti helikopteri će početi da stižu od oktobra, najkasnije novembra 2018. godine i isporuke će se završiti do kraja 2019. godine. Šest helikoptera za vojsku od toga četiri sa mogućnošću integracije naoružanja. Od gondola sa mitraljezom kalibra 7,62 mm do topa 20 mm, mogućnosti lansiranja nevođenih raketnih zrna i mogućnosti integracije vođenih sistema naoružanja. –
Iznos ugovora ostaje poverljiv
Za razliku od rešenja problema lovačke avijacije i najavljenih novih razmišljanja o tome ko treba imati prioritet modernizacije u školsko-jurišnom segmentu, ugovor sa Erbasom je po svemu sudeći daleko od ograničenih (jedinih mogućih) opcija, nedostatka šire slike ili improvizacije.
Do sada smo imali samo jednu zvaničnu najavu u kojoj jeste pomenut aspekt ugovora o široj industrijskoj saradnji ali je tek prošle subote, na seminaru Ministarstva odbrane u Zrenjaninu, tokom svog predavanja posvećenog opremanju i modernizaciji Vojske Srbije, Zrnić izneo do sada najveći broj detalja o tome šta će sve direktno i indirektno doneti ugovor sa Erbasom:
– Ugovor o nabavci višenamenskog lakog transportnog helikoptera H145 je ovih dana stupio na snagu i ima dva aspekta. Nabavku helikoptera i industrijsku saradnju.
Nabavka ovih helikoptera je jedna prilično krupna pobeda da tako kažem. Situacija je trenutno da ovako mala zemlja u svojim vojnim i policijskim snagama trenutno ima četiri tipa helikoptera od četiri proizvođača.
Sada su se vojska i policija dogovorile da unificiraju platforme i to je istorijski napredak u ovoj oblasti, ne samo u smislu nabavke helikoptera.
Ti helikopteri će početi da stižu od oktobra, najkasnije novembra 2018. godine i isporuke će se završiti do kraja 2019. godine. Šest helikoptera za vojsku od toga četiri sa mogućnošću integracije naoružanja. Od gondola sa mitraljezom kalibra 7,62 mm do topa 20 mm, mogućnosti lansiranja nevođenih raketnih zrna i mogućnosti integracije vođenih sistema naoružanja. –

Načelnik Uprave Ministarstva odbrane za Odbrambene tehnologije, general-major, prof. dr. Bojan Zrnić odgovarajući na pitanja Tango Sixa o uvođenju u naoružanje i modernizaciju vazduhoplovne tehnike rekao je da je sistem odbrane „99% odlučio“ da će modernizacija jurišnog aviona Orao (Orao 2.0) biti prioritet u odnosu na modernizaciju školsko-borbenog aviona Galeb G-4 (G-4M). Višegodišnji projekat modernizacije Supergaleba će biti realizovan ali za Ministarstvo odbrane on više neće biti bitniji od Orla.
– S obzirom da su sada stvari malo drugačije dobile internu dinamiku a i percepcija nekih trenutnih bliskih potreba u smislu operativnih sposobnosti zaključili smo da nam je potreban modernizovani Orao kao podrška kopnenim snagama i kao platforma za dejstva sa distance, a s obzirom da je tehnološki posao koji treba uraditi vrlo sličan (kao na G-4M) mislim da smo ovog časa bliži odluci da će prvo započeti modernizacija aviona Orao.
To je nešto što možemo da najavimo danas ovde, neka ostane kao moj lični iskaz. Iako odluka formalno još nije donesena mogu reći da je očekujem sa 99% sigurnosti – zbog proste činjenice da je tehnološki problem koji se rešava skoro isti. Što znači da će na G-4 biti samo jedan umanjen set, dakle neće biti razvijan toliko detaljan modernizacioni paket za naoružanje kao za modernizovani Orao. Modernizacija Orla uključuje i razvoj novih familija vazduhoplovno-ubojnih sredstava, za mogućnost takozvanog „stand-off“ dejstva.
Vojnotehnički institut je nakon analiza strukture zaključio da je moguće produženje veka upotrebe aviona do 40 godina. Sprovešće se program specifične analize strukture za svaki avion posebno u našoj floti. Odluke će se dakle donositi za posebne avione a ne za čitavu seriju odjednom. Procena će, to mogu reći sa visokim stepenom sigurnosti, biti da će se vek produžiti i za dodatnih 8 godina, dakle 48 ukupno. To prema našem mišljenju i opravdava sveukupnu modernizaciju Orla. – rekao je Zrnić.
Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra
Po rečima načelnika Uprave za odbrambene tehnologije Ministarstva odbrane general-majora prof. dr. Bojana Zrnića helikopteri H145 i H145M počeće da stižu u Srbiju od novembra 2018. sa završetkom isporuke do kraja 2019.
General Zrnić je prošlog vikenda takođe prvi put pričao o širim aspektima ugovora sa Erbasom i izazovima ali i prilikama koje čekaju vazduhoplovni zavod „Moma Stanojlović“. Najavio je hitan konkurs za nove kadrove zavoda koje će Ministarstvo odbrane uskoro raspisati, detalje o perspektivi održavanja helikoptera Gazela ali i informaciju da se Erbas obavezao da će od „Mome“ kupovati gumeno zaptivni materijal.
Po rečima načelnika Uprave za odbrambene tehnologije Ministarstva odbrane general-majora prof. dr. Bojana Zrnića helikopteri H145 i H145M počeće da stižu u Srbiju od novembra 2018. sa završetkom isporuke do kraja 2019.
General Zrnić je prošlog vikenda takođe prvi put pričao o širim aspektima ugovora sa Erbasom i izazovima ali i prilikama koje čekaju vazduhoplovni zavod „Moma Stanojlović“. Najavio je hitan konkurs za nove kadrove zavoda koje će Ministarstvo odbrane uskoro raspisati, detalje o perspektivi održavanja helikoptera Gazela ali i informaciju da se Erbas obavezao da će od „Mome“ kupovati gumeno zaptivni materijal.
Iznos ugovora ostaje poverljiv
Za razliku od rešenja problema lovačke avijacije i najavljenih novih razmišljanja o tome ko treba imati prioritet modernizacije u školsko-jurišnom segmentu, ugovor sa Erbasom je po svemu sudeći daleko od ograničenih (jedinih mogućih) opcija, nedostatka šire slike ili improvizacije.
Do sada smo imali samo jednu zvaničnu najavu u kojoj jeste pomenut aspekt ugovora o široj industrijskoj saradnji ali je tek prošle subote, na seminaru Ministarstva odbrane u Zrenjaninu, tokom svog predavanja posvećenog opremanju i modernizaciji Vojske Srbije, Zrnić izneo do sada najveći broj detalja o tome šta će sve direktno i indirektno doneti ugovor sa Erbasom:
– Ugovor o nabavci višenamenskog lakog transportnog helikoptera H145 je ovih dana stupio na snagu i ima dva aspekta. Nabavku helikoptera i industrijsku saradnju.
Nabavka ovih helikoptera je jedna prilično krupna pobeda da tako kažem. Situacija je trenutno da ovako mala zemlja u svojim vojnim i policijskim snagama trenutno ima četiri tipa helikoptera od četiri proizvođača.
Sada su se vojska i policija dogovorile da unificiraju platforme i to je istorijski napredak u ovoj oblasti, ne samo u smislu nabavke helikoptera.
Ti helikopteri će početi da stižu od oktobra, najkasnije novembra 2018. godine i isporuke će se završiti do kraja 2019. godine. Šest helikoptera za vojsku od toga četiri sa mogućnošću integracije naoružanja. Od gondola sa mitraljezom kalibra 7,62 mm do topa 20 mm, mogućnosti lansiranja nevođenih raketnih zrna i mogućnosti integracije vođenih sistema naoružanja. –
Iznos ugovora ostaje poverljiv
Za razliku od rešenja problema lovačke avijacije i najavljenih novih razmišljanja o tome ko treba imati prioritet modernizacije u školsko-jurišnom segmentu, ugovor sa Erbasom je po svemu sudeći daleko od ograničenih (jedinih mogućih) opcija, nedostatka šire slike ili improvizacije.
Do sada smo imali samo jednu zvaničnu najavu u kojoj jeste pomenut aspekt ugovora o široj industrijskoj saradnji ali je tek prošle subote, na seminaru Ministarstva odbrane u Zrenjaninu, tokom svog predavanja posvećenog opremanju i modernizaciji Vojske Srbije, Zrnić izneo do sada najveći broj detalja o tome šta će sve direktno i indirektno doneti ugovor sa Erbasom:
– Ugovor o nabavci višenamenskog lakog transportnog helikoptera H145 je ovih dana stupio na snagu i ima dva aspekta. Nabavku helikoptera i industrijsku saradnju.
Nabavka ovih helikoptera je jedna prilično krupna pobeda da tako kažem. Situacija je trenutno da ovako mala zemlja u svojim vojnim i policijskim snagama trenutno ima četiri tipa helikoptera od četiri proizvođača.
Sada su se vojska i policija dogovorile da unificiraju platforme i to je istorijski napredak u ovoj oblasti, ne samo u smislu nabavke helikoptera.
Ti helikopteri će početi da stižu od oktobra, najkasnije novembra 2018. godine i isporuke će se završiti do kraja 2019. godine. Šest helikoptera za vojsku od toga četiri sa mogućnošću integracije naoružanja. Od gondola sa mitraljezom kalibra 7,62 mm do topa 20 mm, mogućnosti lansiranja nevođenih raketnih zrna i mogućnosti integracije vođenih sistema naoružanja. –

Re: Ratna tehnika
Moje skromno misljenje je da je G4 bolji, ali kontam da guraju orla u prvi plan jer njih ima manje-pa ih je lakse modernizovati.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Konceptualno dva sasvim razlicita aviona takoda nema tu reci koji je bolji, svaki je za svoju namenu bolji od ovog drugog.
