Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7549
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od dag81 »

Ja znam za VW imao na Passatu ali tad mi nije trebalo i za Audi.
Jedino sto se za odrasle narusava udobnost.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od NexT »

Sloba napisao:Gledam ovaj prvi video kad ubacuje decije sediste pa mi je nesto palo na pamet... Imaju li ova kola onu foru kada se jedan segment iz sedalnog dela izvuce i sa njim se dobije buster? Jako dobra fora. Drugar na C klasi Avantgarde 2002 ima, a nesto nisam siguran da sam vidjao na drugim kolima. Pretpostavljam da ima pa me interesuje na kojim sve.
Mercedes to ima samo u taxi verzijama.
E klasa ne moze da se naruci sa tim, iako recimo svaka ima isofix fabricki, ako nije taxi. Pritom je i potpuno drugaciji sedalni deo u odnosu na standardni.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10696
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od Sloba »

Za ovaj ne znam da li je bio taksi, ali nije iskljuceno. 400k km je presao, srebrni sa plavim staklima.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od Floyd »

Mislim da to više niko ne nudi kao opciju.

Ovde se vidi da 7ica nije ništa lošija od petice po pitanju prostora. Jedina prednost 7ice je veći komfor za dve odrasle osobe pozadi.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24762
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od dragvorl »

Ima Dodge recimo.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od nuk »

Šaran je to imao u jačim paketima opreme. Dobra fora
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od ljubitelj »

Sloba napisao:.. Imaju li ova kola onu foru kada se jedan segment iz sedalnog dela izvuce i sa njim se dobije buster? . Pretpostavljam da ima pa me interesuje na kojim sve.
Kod mene je to standardno ugradjeno. Samo se ne izvlaci iz sedalnog dela vec iz naslona a ima adekvatno prilagodjen nosac pojasa ugradjen u sam naslon.
Volvo uveo 1991. godine u modele 900/800 kao serijsku opremu u svim paketima i kreirao crash testove prema dobu deteta za proveru ponasanja.

Nisam probao, mislim da moze da se obori sedalni deo zasebno(zovu danas magic seats) i ostane taj child boost segment u upotrebi.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od HKS »

NexT napisao:
Sloba napisao:Gledam ovaj prvi video kad ubacuje decije sediste pa mi je nesto palo na pamet... Imaju li ova kola onu foru kada se jedan segment iz sedalnog dela izvuce i sa njim se dobije buster? Jako dobra fora. Drugar na C klasi Avantgarde 2002 ima, a nesto nisam siguran da sam vidjao na drugim kolima. Pretpostavljam da ima pa me interesuje na kojim sve.
Mercedes to ima samo u taxi verzijama.
E klasa ne moze da se naruci sa tim, iako recimo svaka ima isofix fabricki, ako nije taxi. Pritom je i potpuno drugaciji sedalni deo u odnosu na standardni.
Kasno Marko na Kosovo stize, ali secam se testa iz Autostarta, C200 kompressor trula visnja, koza i isofix sediste koje se podize. Tako da nije vezano za taksi.

Sent from my m2 using Tapatalk
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od NexT »

Iz mog iskustva sa jedno 30 E klasa w211 i w212, iskljucivo taxi verzije imaju takvo zadnje sediste. Da li je moglo negde i nekad da se naruci kao dodatna oprema nisam siguran, ali ovo ti je jedna od glavnih razlika (vizuelnih) medju polovnjacima koji su spremljeni bili za taxi i civilnih verzija

Slika
Taxi sedalni deo, podize se kao booster za klince

Slika
Regularan sedalni deo.

Pritom je cela konstrukcija sedalnog drugacija i sediste sa prve slike se moze dobiti iskljucivo u ovom crnom debelom skaju.

Ogradjujem se, pricam za w211 i w212, nisam siguran za ostale modele.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13475
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od shandu90 »

Ima mercedes u konfiguraciji raznih doplata i prerada.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13475
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od shandu90 »

Matori bi bio urban medju vrsnjacima. C segment je minimum za sve potrebe, b segment zna nekad da bude patnja i u gradu.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24762
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od dragvorl »

Pa to mozda tebi, na primer meni je B segment za po gradu i poneki put sasvim OK, ne vozimo sitnu decu, kera, selidbe, klavire, to je tacno.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13475
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od shandu90 »

Iskreno, smeta mi svaka rupa i gradski teren. Em zveci, em se prenosi na vozaca. Toga u c segmentu ima mnogo manje, bolji su materijali i udobniji je.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24762
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od dragvorl »

Moze da se istolerise ukoliko se ne voze duze ture, bar po meni. Uostalom to su kola konstruisana za grad, tako su pozicionirana i cenovno, a shodno tome i po ostalim karakteristikama. Ali razumemo se, ko moze i kome i gabaritno odgovara, C je bolje od B.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32363
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od trojanac »

Ne zaboravite da je današnji B segment porastao na dimenzije nekadašnjeg C segmenta.
Posetite www.garaza.rs !
Odgovori