AUDI - Vorsprung durch Technik

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
kragujevac
Reactions:
Postovi: 3491
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
Lokacija: Minhen/BRD

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od kragujevac »

Mr.Rotor napisao:Ja svoj auto mogu ovako da spustim uz odgovarajući modul...
Verujem ti, sa odgovarajućim hardverom i softverom je sve izvodljivo. Da li se to nekome svidja ili ne, to je individualno. Poenta je da ovako spušten u D ne sme na ulicu. U Srbiji su, pretpostavljam , za ovakvo spuštanje trapa rupe na putu veća prepreka od zakona.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Reactions:
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Mr.Rotor »

Sigurno je vozi ovako. Ovo je spušteno zbog slikanja. Eventualno ga spusti ovako kad je parkiran.
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Milos »

U Kanadi sme Air,samo ne sme da se menja visina u toku same voznje,kao i da se vozi patosiran da grana grebe put.A oni to vole :D
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od maxer »

Da sve varniči za njime ... :mrgreen:
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od HKS »

Milos napisao:U Kanadi sme Air,samo ne sme da se menja visina u toku same voznje,kao i da se vozi patosiran da grana grebe put.A oni to vole :D
Nesto sumnjam da je zabranjeno u DE.

Sent from my m2 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Milos »

maxer napisao:Da sve varniči za njime ... :mrgreen:
Slika

:)
HKS napisao:
Milos napisao:U Kanadi sme Air,samo ne sme da se menja visina u toku same voznje,kao i da se vozi patosiran da grana grebe put.A oni to vole :D
Nesto sumnjam da je zabranjeno u DE.

Sent from my m2 using Tapatalk
Pa sto mene citiras ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od HKS »

Bio si mi prvi pri ruci.

Sent from my m2 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Milos »

Pa sto ti ja nisam prvi pri ruci kad pravis rostilj ili otvaras gajbu piva :D
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od HKS »

Kontam nisi ljubitelj

Sent from my m2 using Tapatalk
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od maxer »

Milose,

Ludaci :mrgreen: .
Video sam da to varničenje vole i Japanci.
Korisnikov avatar
kragujevac
Reactions:
Postovi: 3491
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
Lokacija: Minhen/BRD

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od kragujevac »

Evo pravila za D koja sam našao na brzaka na webu, a tiču se ugradnje Airride-a:
1. Auto mora da ima signal koji obaveštava o padu kompresije u sistemu
2. Ako sistem ostane bez kompresije točkovi moraju da budu potpuno slobodni (da nigde ne zapinju)
3. Sistem mora da bude tako organizovan da podešavanje može da se radi isključivo dok auto stoji.(ECU od Airride-a mora da bude u vezi ili sa starter-bravom ili sa ručnom kočnicom)
4. Ugradnja sme da se radi samo u ovlašćenom servisu, i to od strane mehaničara koji ima dozvolu od firme koja je proizvela Airride vešanje.
5. Podizanje i spuštanje samo po osovinama (ne "unakrst")
6. Točkovi ne smeju da dodiruju blatobrane pri vožnji.

(Das System muss über einen Warnsummer verfügen, der bei Unterschreiten eines vorhereingestellten Drucks ertönt
Bei komplett druckfreiem System muss die Freigängigkeit der Räder und das gefahrlose Bewegen des Fahrzeugs gegeben sein
Eine Verstellung der Fahrzeughöhe darf nur im Stand möglich sein. Eine entsprechende Verbindung zur Zündung oder Handbremse des Fahrzeugs sollte also existieren
Der Einbau muss durch eine Fachwerkstatt erfolgen, die die vom Hersteller des Airride-Fahrwerkes vorgesehene Ausbildung nachweisen kann
Die Höhenverstellung darf nur achsweise erfolgen (Vorder und Hinterachse getrennt).
Wie bei anderen Sportfahrwerken muss die allgemeine Freigängigkeit der Räder für ein ungehindertes Fahren gewährleistet sein)


Dobro, moja greška, ugradnja nije zabranjena, ali je spojena sa toliko pravila, zajebancija, troškova i sl. da je, makar u Nemačkoj, potpuno obesmišljena.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Reactions:
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Mr.Rotor »

Pa i nije.
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Scuderia »

Slika
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Scuderia »

Zjuuu

https://www.youtube.com/watch?v=9wVut6bMxn4
Drushkan
Reactions:
Postovi: 52
Pridružio se: 26 Feb 2017, 23:02

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Drushkan »

Imam pitanje oko multitronik menjaca.
Da li na malom nagibu na parkingu trpi nesto menjac ako je rucica menjaca postavljena u ''P''? Da li je bolje prvo povuci rucnu kočnicu, pa tek onda prebaciti u ''P''?
Na semaforu ako stojim da li je bolje drzati auto na kocnici ili izbaciti u neutral?
I jos,jedno pitanje, dok sam na semaforu i menjac je u ''D'' dok ga drzim na kocnici auto malo trese, kao da hoce da krene, jel zna neko mozda do cega je problem?
Auto normalno krece, na uzbrdici bez problema.
Odgovori