Kontrola kvaliteta u autoindustriji
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Letnje gume
Svako tržište pregovara za sebe cenu.
I to nema veze sa kataloškim brojevima delova koja se ugrađuju u vozila.
Dobavljač za delove je jedan i jasno se zna koji. Da li svi delovi dolaze iz iste fabrike tog nekog proizvođača je pitanje, ali svakako mora ispunjavati zadate standarde.
I to nema veze sa kataloškim brojevima delova koja se ugrađuju u vozila.
Dobavljač za delove je jedan i jasno se zna koji. Da li svi delovi dolaze iz iste fabrike tog nekog proizvođača je pitanje, ali svakako mora ispunjavati zadate standarde.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Letnje gume
Naravno da svi ispunjavaju zadate standarde, ali ih neko i bitno prevazilazi. U kutiji ,,Original Ricambi'' kupljenoj u AK,,Voždovac'' možeš naći nekad Boš, a nekad Valeo disk - sve pod istim kataloškim brojem. Zar bi neki veliki proizvođač zavisio od samo jednog dobavljača? Interno, tamo u Fijatu dobro znaju koji je disk bolji i skuplji, a montiraće kako za koje tržište. Pa cele instrument table za Punta su se razlikovale kvalitetom zavisno za koje tržište ide. I sedišta, zadnji lonac itd...
Re: Letnje gume
Pirelli gume za F1 pravi u Turskoj, alternativna fabrika je u Rumuniji i tamo povremeno rade uglavno ta testiranja.
TT
TT
Re: Letnje gume
Nema veze bre ljudi gde se pravi. Sve sad može svuda da se napravi u svakom kvalitetu.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Letnje gume
Ma jedan auto se sklapa u 10+ drzava.masaivan napisao:Pirelli gume za F1 pravi u Turskoj, alternativna fabrika je u Rumuniji i tamo povremeno rade uglavno ta testiranja.
Recimo BMW F30:
Germany: Munich
Germany: Regensburg
Brazil: Araquari
China: Shenyang (BBA)
Egypt: 6th of October City (BAG)
India: Chennai
Indonesia: Jakarta
Malaysia: Kulim (Inokom)
Mexico: Toluca (BMW Mexico)
Russia: Kaliningrad (Avtotor)
South Africa: Rosslyn
Thailand: Rayong (BGMT)
Ameri pizde samo tako sto im uvaljuju iz Meksika i Juzne Afrike.
Ti ne bi popizdeo?
Iliti, zajebi - hocu onaj iz Nemacke iako su svi "identicni".
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Letnje gume
mi iste delove iz fabrike šaljemo u mađarsku, finsku, držmani itd, gde se sklapa npr A klasa. Nikakvo sortiranje po kvalitetu, samo je pakovanje drugačije, tj. kutije su drugačije. Sve sa iste mašine, iste žene pregledaju, isti materijal se koristi.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Letnje gume
OK... A tom istom kupcu, ako je u pitanju neki veliki proizvođač sa velikoserijskim proizvodom, može isti takav deo da isporuči i neka turska firma (u kojoj svi voze R32) u mnogo nižem kvalitetu, a da je još uvek u traženom standartu. I naravno, mnogo jeftinije. Na njemu je da odluči kome će koji kvalitet finalnog proizvoda nameniti i gde će rizikovati stečeni imidž....
Re: Letnje gume
A šta ako ja odem da kupim kola u DE? Jer mi pre isporuke zamenjaju delove za slabije? Ja sam siguran da su mi to uradili na Hondi, zato i jeste takva kakva jeste.
Re: Letnje gume
DE je Japancima treći svet 

Re: Letnje gume
Znači DE verzije JAP vozila su nekako ko evropske verzije za Indiju 

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Letnje gume
Ja to gledam u fazonu neki cikica kontrolise nesto na automobilu pre spremanja za otpremu I, lupam, meri debljinu farbe I kaze, ova farba ima 2,5 umesto 3 mikrona, ovo cemo za Srbiju.
Znaci nije to nesto sto mozes da vidis .

Re: Letnje gume
Isti onaj Mercedes sa najvisim renomeom koji je rdjao posle 2 godine u Nemackoj, dizne crkavale u garanciji (na 30-50.000km) po celom svetu, u odredjenim serijama 211-ice pucale opruge u garanciji itd...?Velja napisao: Mercedes nije dobar primer za mahinacije jer je premijum proizvođač sa najvišim renomeom, ali Škoda može...
Bio VAG, Reno, PSA ili Fiat, svaki veliki proizvođač mora za svaku poziciju/deo da ima nekoliko dobavljača iz čiste sigurnosti za kontinuitet produkcije. Hteli ili ne, iako svaki dobavljač mora da ispuni neke kriterijume, nije svaki isti i vremenom se definišu klase kvaliteta. Te klase se razlikuju i cenom i kao takve odgovaraju za ugradnju za različita tržišta, kao i za postprodaju kao zamenski delovi.
NexTe, ne pravi se svaka Škoda posebno za svaki auto-salon, već odrade(kad se nagomilaju narudžbine) čitave smene namenjene ,,manje zahtevnim tržištima'', gde se uglavnom flotno kupuju. Tu se iz istog magacina ugrađuju delovi drugorazrednih dobavljača i to nimalo ne komplikuje produkciju.
Tako imamo Škode za oguljenim volanima i prekidačima, Honde sa odranim itisonima, Renoe sa raspalim kvačilima, u Sloveniji se Polo raspada i sl...
Audijima se ne gule prekidaci i rukohvati po celom svetu?
Ako pricamo o Nuteli, vrlo je jednostavno, na etiketi pise odakle je, a ta ista Poljska Nutela se prodaje i u Madjarskoj npr.
Ne mozes da pricas te price o klasifikaciji delova kad imas fabriku koja izbacuje par stotnia hiljada vozila godisnje. Pa skladistenje i manipulacija tim delovima, tj kad koji treba da stigne na traku i ugradnju bi ih kostala 3x vise nego da ugradjuju najbolje moguce delove u svaki auto.
Malo si pa-pa-pa-paranoja.
Re: Letnje gume
Mnogo su pohlepniji, organizovaniji, pametniji nego što mislimo. Šta im je teško da se bave i takvim pakostima ako im se isplate. Pritom, što se tiče izvodljivosti i logistike, kad se vrte tolike pare dostupna je sva tehnika ovog sveta. I to crkavanje premijuma po DE je odraz jajarenja, samo su se malo zaneli, pa radili i u svom dvorištu ono što se ne radi. Kao što se i VW zaneo sa nebrigom za okoliš.
Veliki se obično izvuku tako što zapnu i naprave par generacija kvalitetnih i za izradu skupih modela, a slabi ne smeju da se kockaju tako...
Veliki se obično izvuku tako što zapnu i naprave par generacija kvalitetnih i za izradu skupih modela, a slabi ne smeju da se kockaju tako...
Re: Letnje gume
Pa jel postoji neka statistika za konkretan model?
Npr. za Srbiju i za Nemacku?
Kako se tamo eksploatisao i kako se eksploatisao ovde, koje probleme su imali?
Onda oduzmemo los put, lose gorivo i sve ostalo lose, na cega mogu da uticu nasi sibicari. Na kraju dodjes da jedino ne mogu da uticu na nov auto. Dobice onakav kakav je Svabo poslao. Sve ostalo sto mogu usput malo za kalibrisu, kao gorivo, oni ce uraditi, jer ih niko ne kontrolise.
Posle kazu ne valja auto, ne valjaju dizne
Npr. za Srbiju i za Nemacku?
Kako se tamo eksploatisao i kako se eksploatisao ovde, koje probleme su imali?
Onda oduzmemo los put, lose gorivo i sve ostalo lose, na cega mogu da uticu nasi sibicari. Na kraju dodjes da jedino ne mogu da uticu na nov auto. Dobice onakav kakav je Svabo poslao. Sve ostalo sto mogu usput malo za kalibrisu, kao gorivo, oni ce uraditi, jer ih niko ne kontrolise.
Posle kazu ne valja auto, ne valjaju dizne

Re: Letnje gume
Ja verujem da ide druga klasa delova za siromasna trzista.
Svaki deo koji sam zamenio originalnim, nije trajao ni blizu onog koji je dosao na autu iz Nemacke.
Prva naznaka toga su bili brisaci, gde su fabricki trajali 3 godine i 60k km, a zamenski, naizgled identicni, 20k km, manje od godinu dana, pa sledeci opet 35k km i godinu dana. Fabricki nisu skripali nikada, a ovi skripe kad god nema dovoljno tecnosti na soferci.
Dodatno su zamenski imali Mercedes znak odstampan na krajevima brisaca, dok to kod fabrickog nije bilo tu.
Za automobile nemam podatke, ali znam da se tehnika prodaje potpuno razlicita za slepacke zemlje.
Kucajte Samsung ku6512, najnoviji 4k tv od preko 1000e, naci cete ga kod nas, Poljskoj, Slovackoj, Bugarskoj i slicnim zemljama.
A isto to vazi i za vecinu televizora srednje i nize klase.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Svaki deo koji sam zamenio originalnim, nije trajao ni blizu onog koji je dosao na autu iz Nemacke.
Prva naznaka toga su bili brisaci, gde su fabricki trajali 3 godine i 60k km, a zamenski, naizgled identicni, 20k km, manje od godinu dana, pa sledeci opet 35k km i godinu dana. Fabricki nisu skripali nikada, a ovi skripe kad god nema dovoljno tecnosti na soferci.
Dodatno su zamenski imali Mercedes znak odstampan na krajevima brisaca, dok to kod fabrickog nije bilo tu.
Za automobile nemam podatke, ali znam da se tehnika prodaje potpuno razlicita za slepacke zemlje.
Kucajte Samsung ku6512, najnoviji 4k tv od preko 1000e, naci cete ga kod nas, Poljskoj, Slovackoj, Bugarskoj i slicnim zemljama.
A isto to vazi i za vecinu televizora srednje i nize klase.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.