

Ovaj 1M je veći M3 nego mnogi drugi.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
To je svakako tačno. Jedini "problem" je vremensko razdoblje da takvi auti počnu da dobijaju na vrednosti. Prvih deset godina će samo katastrofalno gubiti. Može da prodje dvadeset i više godina dok se dodje do nekog finansijskog rasta koji je vredan pomena. To se najlakše vidi na mobile.de. Paradni primer porasta cene je E30 M3 koji je pravljen do 1991. godine. Tek posle gorepomenutih 20-tak godina je dobio na vrednosti. Pri tom auto mora da bude u tih 20tak godina mažen i pažen da bi ostao u stanju 1+, 1 ili1- jer samo u tom stanju garantuje porast vrednosti.Risto napisao: Malo je auta koja garantuju rast vrednosti, zato toliko i košta...
pa nema ovaj 2006-2008 sem sa 272 konjaXepoj87 napisao:350 samo sa 305ks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Nema razloga da ne bude istina, pogledaj sedista, jos su matirana, bukvalno ganc nova.kragujevac napisao:Ako ovaj auto ima 38000km na satu ja ću da ga pojedem sa sve gumama i rezervnim točkom. To je italijan spustio sa 200KKm na 38KKm.