
Редовни сервис - Пунто Класик
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Realno gledano i nije nesto preterano skupo odrzavati Punta, jos ako mozes neke stvari sam da odradis onda je jos vece zadovoljstvo po novcanik 


- AR33401
- Postovi: 61
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 23:44
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.7 16v
- Lokacija: Beograd, Zemun polje
- Kontakt:
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Iz mog licnog iskustva, za punto 1.2, idealno ulje je selenia gold, sinteticko ulje. To ulje je fabricki preporuceno, auto sa njim radi odlicno, dokazano motor traje. Neki idiot od inzenjera je rekao tako, ali dobro, mi bolje znamo... Za filter ulja se slazem da treba uzeti sto kvalitetniji. MANN je vise nego dovoljno kvalitetan, oznaka mu je W610/3. Na gomilu njih sam ugradio Champion "F128" i nikada nije bilo problema. Mislim da je filter vazduha apsolutno nebitna stavka, pogotovo kod ovakvih motora. Pa sigurno ne pravi takav vakum da ce da ga pocepa, usrce i tome slicno, nije to turbak sa 600 konja. Ljudi, to je punto 1.2, nemojte biti optereceni glupostima. Apsolutno isto se ponasa sa Mann-om kao i sa Championom, UFIjem, Cleanom, Wix-om, vascom i ostalima.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Читао сам по "другим" форумима на којима немам приступ
како су неки осетили значајно побољшање рада мотора након промене Клин филтера и стављања неког квалитетнијег.
Не знам, ја сам лаик, али сам спреман да пробам.
Не заносим се превише, отворили смо расправу да чујемо свачије мишљење, па ћемо видети.
Ја ћу сигурно да променим произвођача филтера, баш ме копка да ли ће нешто значајно да се осети.

Не знам, ја сам лаик, али сам спреман да пробам.
Не заносим се превише, отворили смо расправу да чујемо свачије мишљење, па ћемо видети.
Ја ћу сигурно да променим произвођача филтера, баш ме копка да ли ће нешто значајно да се осети.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Selenia Gold je polusintetika, isto kao i Selenia 20k.
Filteri ulja prave razliku, meni, a i drugima su u AK vozdovac, ugradjivali neko njesra, koje je 5 sekundi dizalo pritisak ulja u motoru...
Filteri ulja prave razliku, meni, a i drugima su u AK vozdovac, ugradjivali neko njesra, koje je 5 sekundi dizalo pritisak ulja u motoru...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Pa to je, posle kažu sve je to isti đavo. Verovatno, čim se takav filter prvi put naguta ulja gubi protočnost. Tako je i sa vazdušnim filterima.
Jel to za servise što kažeš iz vremena Z10, pre Fiat Automobili Srbija?
Jel to za servise što kažeš iz vremena Z10, pre Fiat Automobili Srbija?
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Da dok su bili ovlasceni servis za Z10, filter je bio tesko djubre, pre FIAT ere...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Одг: Редовни сервис - Пунто Класик
Pronasao sam i Magneti Mareli filter ulja, kazu da je to prva ugradnja u punta. Kosta 650 din.
Sta mislite, da li se vise isplati od fiatovog od 890 din?
Sta mislite, da li se vise isplati od fiatovog od 890 din?
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Ako im verujes onda se isplati 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Ajd ovde da pitam, ne znam jel ima neka druga tema..
Na koliko se radi veliki servis kod Z10? i koliko parica otprilike?
Auto je 2007. i ima oko 70k km.. Radjeni su samo redovni servisi... O tom autu vodim ja brigu, al eto nisam upucen za veliki servis.
Na koliko se radi veliki servis kod Z10? i koliko parica otprilike?
Auto je 2007. i ima oko 70k km.. Radjeni su samo redovni servisi... O tom autu vodim ja brigu, al eto nisam upucen za veliki servis.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Није баш за ову тему, али не знам где да поставим...
Наиме, после 38 месеци и 21.500км ауспух је почео да "прпори".
Гледао сам огледалом лонац и цев и не видим да је прогорело било где, једино ако нема неку рупу са горње стране.
Е сад, да ли је могуће да нешто прегори или иструли у самом лонцу па да се чује прпорење, с обзиром да нисам видео рупе?!?
Да ли је могуће заменити само лонац или мора све да се мења? Кол`ко паре би то коштало?
Нисам паметан, није ми сад требао овај трошак и губљење времена...
Наиме, после 38 месеци и 21.500км ауспух је почео да "прпори".

Гледао сам огледалом лонац и цев и не видим да је прогорело било где, једино ако нема неку рупу са горње стране.
Е сад, да ли је могуће да нешто прегори или иструли у самом лонцу па да се чује прпорење, с обзиром да нисам видео рупе?!?
Да ли је могуће заменити само лонац или мора све да се мења? Кол`ко паре би то коштало?
Нисам паметан, није ми сад требао овај трошак и губљење времена...
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Mislim da je tu najkritičniji deo mesto spajanja lonca i cevi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Редовни сервис - Пунто Класик
U BG imas Imasaf zadnji lonac za oko 50 evrica sa 2 god garancije.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
@Geza
Знам за цаку и баш сам гледао али нисам видео никакву рупу ту, чак није ни зарђало нешто посебно. Шта више, сматрао сам да ауспух генерално изгледа врло добро...
@Bax
Знам за тај ауспух (пратио сам кад си ти писао о замени на свом З10), код мене је тренутно највећа дилема да ли је могуће да ауспух изнутра иструли па да зато прпори, а кад већ дође до замене, наравно, послушаћу савете оних који су већ патили исту муку.
Знам за цаку и баш сам гледао али нисам видео никакву рупу ту, чак није ни зарђало нешто посебно. Шта више, сматрао сам да ауспух генерално изгледа врло добро...
@Bax
Знам за тај ауспух (пратио сам кад си ти писао о замени на свом З10), код мене је тренутно највећа дилема да ли је могуће да ауспух изнутра иструли па да зато прпори, а кад већ дође до замене, наравно, послушаћу савете оних који су већ патили исту муку.