BMW - generalna tema
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
E90 je znatno manji od F30, kada je unutrasnji prostor u pitanju.
Poslednja izmena od Delija u 08 Maj 2017, 22:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Razlika je velika pozadi, napred je dosta slicno. Vozio sam F30 nedelju dana proslog meseca dok je moj bio na popravci. Naravno mogu da ga vozim, ali nije to to i nije to komforna voznja.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Pa ja u F30 napred imam subjektivan osecaj da ima vise mesta nego u G30 gde me "napada" centralna konzola - imam blago klaustrofobican osecaj.
Doduse, sada kako mi je sediste namesteno iza mene ne moze niko da sedne ni pod razno - ni klinac od 7 godina. U G30 neko dete moze da se zavuce sa sport sedistima - sa comfort cisto sumnjam
Uz konstataciju da sam ja nizi od tebe, ali da ti sigurno ovako zavaljeno ne sedis.
Doduse, sada kako mi je sediste namesteno iza mene ne moze niko da sedne ni pod razno - ni klinac od 7 godina. U G30 neko dete moze da se zavuce sa sport sedistima - sa comfort cisto sumnjam

Uz konstataciju da sam ja nizi od tebe, ali da ti sigurno ovako zavaljeno ne sedis.
Poslednja izmena od Delija u 08 Maj 2017, 22:45, izmenjeno 2 puta ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Meni su 3 i 4 najbolji bimmeri.
Što se njihovih PHEV modela tiče, tu su samo da bi rekli da ih imaju. Kao da namerno sabotiraju tu tehnologiju.
Evo sta kaze auto car za 530e
Što se njihovih PHEV modela tiče, tu su samo da bi rekli da ih imaju. Kao da namerno sabotiraju tu tehnologiju.
Evo sta kaze auto car za 530e
Should I buy one?
Should you go for a 530e over a 530d, then? If you’re a company car driver or the majority of your journeys are short and through town, maybe; you’ll be able to utilise the electric motor effectively, so fuelling it will cost next to nothing. But for everyone else, the compromises are too great for too little; we’d have matched our average of just under 40mpg in a 530d just as easily.
While the 530d is the work of genius, the 530e feels like a work in progress. It needs its rough edges smoothing off. The big question is, is that possible, or must we accept hybrids as a flawed stopgap until a better solution can be found? Well, one company insider admitted as much, hinting that BMW still hasn’t buried its hydrogen fuel cell project for that very reason.
Interesting times, then, and an interesting car, but from this experience, the 530e is not a compelling one.
Poslednja izmena od Floyd u 08 Maj 2017, 22:55, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW - generalna tema
Laki, tek to nije argument. Ne treba svima prostor pozadi, pogotovo ljudima sa malom decom ili bez.
Napred su sve te limuzine vrlo ušuškane, da ne kažem tesne. Sve je na svom mestu i nema tu nekog okretanja i posezanja. Ćelijica je neke proračunate veličine, a sa klasom raste okruženje, npr greben između prednjih sedišta je sve širi kako raste segment.
Većom limuzinom dobijaš veću masu i dalje si od puta, to takođe nekome igra pozitivnu, a nekome negativnu ulogu.
Ne može se generalizovati. Npr, ja sam skontao da nisam za taj segment tek kad sam ga dobro upoznao. Prosto sam se pitao, koji će mi đavo? Verovatno nikad neću kupiti takav auto. Šta će mi? Kupiću brod ako budem imao novca za 540i.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Napred su sve te limuzine vrlo ušuškane, da ne kažem tesne. Sve je na svom mestu i nema tu nekog okretanja i posezanja. Ćelijica je neke proračunate veličine, a sa klasom raste okruženje, npr greben između prednjih sedišta je sve širi kako raste segment.
Većom limuzinom dobijaš veću masu i dalje si od puta, to takođe nekome igra pozitivnu, a nekome negativnu ulogu.
Ne može se generalizovati. Npr, ja sam skontao da nisam za taj segment tek kad sam ga dobro upoznao. Prosto sam se pitao, koji će mi đavo? Verovatno nikad neću kupiti takav auto. Šta će mi? Kupiću brod ako budem imao novca za 540i.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Tako je nidzo , od svih petica najbolja je bayliner 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: BMW - generalna tema
Meni su od trenutne ponude najlepsi 4GC i 6GC.
Profil kupaca serije 3 i 5 su razliciti. 3-ka je uvek bila vozacki auto. Dok je 5-ca dosta izolovanija od puta. Ako ti treba vise po prostora onda bolje ici na karavan nego limuzinu
Ako prodaju 5 330e u celoj CH za godinu bice presrecni. Nema smisla kad ne postoje olaksice kao u Holandiji, Norveskoj...
Profil kupaca serije 3 i 5 su razliciti. 3-ka je uvek bila vozacki auto. Dok je 5-ca dosta izolovanija od puta. Ako ti treba vise po prostora onda bolje ici na karavan nego limuzinu

Ako prodaju 5 330e u celoj CH za godinu bice presrecni. Nema smisla kad ne postoje olaksice kao u Holandiji, Norveskoj...
Re: BMW - generalna tema
Kod mene sediste moze da se odalji vise nego u F10 petici.Laki021 napisao:Razlika je velika pozadi, napred je dosta slicno. Vozio sam F30 nedelju dana proslog meseca dok je moj bio na popravci. Naravno mogu da ga vozim, ali nije to to i nije to komforna voznja.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Laki je verovatno mislio na cenu eksploatacije novog auta a tu zaista nema nikakve bitne razlike (u odnosu na ukupnu cenu) između 3 i 5 sa istom motorizacijom i sličnom opremom (baš kod opreme 3ojka brzo stiže 5icu sa cenom jer su neke doplate za nju mnogo skuplje). 5ica jeste u startu skuplja ali i košta više posle par godina. Ista je priča i za X3 vs X5.Xepoj87 napisao:Pa bas da je za skoro iste novce, i nije...mnogi nece da daju 10+k eura za malo veci auto. A vecini ljudi i ne treba toliki auto. Ja za ovih 8 godina nisam osetio potrebu za E klasom, niti mi je gabaritno smetao prelazak na C klasu sa 124ke. Jos je moja c klasa bas mala u odnosu na novu.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Kod 5ice zapravo ne dobijaš značajno više prostora koliko dobijaš na komforu generalno. Bolja sedišta, završna obrada, zvučna izolacija i udobnost. S druge strane imaš veću izolovanost od puta (mada je G30 mnogo bolji od F10 po tom pitanju) i ogroman auto sa kojim je parkiranje po gradu malo teže nego sa 3.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Kod bas dobro opremljenih modela razlika je oko 6-7k evra izmedju 3 i 5 koji su identicno opremljeni, sto je jedva osetno na 70k evra.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Tako je, o tome pricam. Na kraju petica vise vredi i sve to dodje na procentualno zanemarivu razliku.
Iako ova razlika u ceni deluje nelogicno na prvu loptu, zapravo ima smisla kad se malo udubimo.
5-10 000 igra osetnu razliku u ceni baznih modela i to je neka realna razlika u ceni veceg auta, vece sasije, kvalitetnijih materijala i sl. Kod baznih modela ova razlika procentualno nije zanemariva.
Medjutim kad krenemo da tovarimo auto kako prilici, tada mu ubacujemo bolji i skuplji motor, bolju i skuplju opremu i sl. E pa ti bolji motori, menjaci, oprema (HUD, Ozvucenje i sl) je isto nevezano od klase te isto kosta. Onda kad lepo dupliramo cenu u odnosu na bazni model ta pocetna razlika u ceni postane procentualno mnogo manja nego kod baznih modela. Tada dodamo vecu ostatnu vrednost petice i opet se namece logican zakljucak:
LUD JE ONAJ KO KUPI NAPUCANU TROJKU PORED PETICE!!!

Problemi sa parkiranjem i okretnoscu se lako resavaju zakretanje zadnjih tockova i daljinskim parkiranjem
Bez zezanja sam ubedjen da bi 90% ljudi koji pricaju ne treba im veci komforniji auto, vise vole manji okretniji i sl jako brzo promenili misljenje nakon sto bi malo vozali veci i kvalitetniji...
Iako ova razlika u ceni deluje nelogicno na prvu loptu, zapravo ima smisla kad se malo udubimo.
5-10 000 igra osetnu razliku u ceni baznih modela i to je neka realna razlika u ceni veceg auta, vece sasije, kvalitetnijih materijala i sl. Kod baznih modela ova razlika procentualno nije zanemariva.
Medjutim kad krenemo da tovarimo auto kako prilici, tada mu ubacujemo bolji i skuplji motor, bolju i skuplju opremu i sl. E pa ti bolji motori, menjaci, oprema (HUD, Ozvucenje i sl) je isto nevezano od klase te isto kosta. Onda kad lepo dupliramo cenu u odnosu na bazni model ta pocetna razlika u ceni postane procentualno mnogo manja nego kod baznih modela. Tada dodamo vecu ostatnu vrednost petice i opet se namece logican zakljucak:
LUD JE ONAJ KO KUPI NAPUCANU TROJKU PORED PETICE!!!

Problemi sa parkiranjem i okretnoscu se lako resavaju zakretanje zadnjih tockova i daljinskim parkiranjem

Bez zezanja sam ubedjen da bi 90% ljudi koji pricaju ne treba im veci komforniji auto, vise vole manji okretniji i sl jako brzo promenili misljenje nakon sto bi malo vozali veci i kvalitetniji...
Re: BMW - generalna tema
To je malo ograniceno razmisljanje. Trojka je bolji vozacki auto, ako vozis kao penzioner to ne primetis, ali u zavisnosti od puteva kojima vozis i mozda ponekog track day-a trojka je bolji kompromis za porodican auto od petice, razlika je 300+ kg (F10 vs F30 35i), to je smesno za porediti uopste.
Petica je svakako kvalitetnija i izolovanija i to stoji, ali i jedan i drugi imaju svoju ciljnu grupu, bzvz je i jedne i druge nazivati ludacima jer su napravljeni za razlicitu namenu
Petica je svakako kvalitetnija i izolovanija i to stoji, ali i jedan i drugi imaju svoju ciljnu grupu, bzvz je i jedne i druge nazivati ludacima jer su napravljeni za razlicitu namenu

Re: BMW - generalna tema
Eto ja nisam promenio mišljenje iako već godinu dana vozim većiLaki021 napisao:Bez zezanja sam ubedjen da bi 90% ljudi koji pricaju ne treba im veci komforniji auto, vise vole manji okretniji i sl jako brzo promenili misljenje nakon sto bi malo vozali veci i kvalitetniji...

Daljinsko parkiranje rešava problem u garaži a u ostalim slučajevima samo povećava šansu da ti se "komšija" pored potpiše po vratima. Pritom je užasno sporo. Kul gedžet i ništa više od toga.
Poslednja izmena od Floyd u 09 Maj 2017, 11:54, izmenjeno 1 put ukupno.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
@Laki
I post prodaja opet govori da i oko vrednosti bas i nisi u pravu - gledaj cene F10 i F30 - jedva da je F10 nesto skuplji.
Iste takve su cene bile i pre izlaska G30, tako da novi model nije razlog.
Daljinsko parkiranje ima smisla iskljucivo u nekoj mini garazi, posto cisto sumnjam da ga ima i onaj koji se parkirao pored tebe.
Da je tako kako pricas niko ne bi pazario F30 koji nije klotara.
I post prodaja opet govori da i oko vrednosti bas i nisi u pravu - gledaj cene F10 i F30 - jedva da je F10 nesto skuplji.
Iste takve su cene bile i pre izlaska G30, tako da novi model nije razlog.
Daljinsko parkiranje ima smisla iskljucivo u nekoj mini garazi, posto cisto sumnjam da ga ima i onaj koji se parkirao pored tebe.
Da je tako kako pricas niko ne bi pazario F30 koji nije klotara.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Ma ne razmisljaju ljudi, garantujem da 90% vlasnika trojke misli kako bi ih petica kostala bar upola vise.
Ti nisi kupio veci auto, ti si kupio omanji kamion
Floyd napisao:Eto ja nisam promenio mišljenje iako već godinu dana vozim većiLaki021 napisao:Bez zezanja sam ubedjen da bi 90% ljudi koji pricaju ne treba im veci komforniji auto, vise vole manji okretniji i sl jako brzo promenili misljenje nakon sto bi malo vozali veci i kvalitetniji...
Daljinsko parkiranje rešava problem u garaži a u ostalim slučajevima samo povećava šansu da ti se "komšija" pored potpiše po vratima. Pritom je užasno sporo. Kul gedžet i ništa više od toga.
Ti nisi kupio veci auto, ti si kupio omanji kamion
