Ma uzmi Mercedes W123 pa ubaci 300TD i naguraj na 500 ksMr.Rotor napisao:Ne želim to.
Želim Audi 80 karavan sa nekim čudom od motora.

Sent from my m2 using Tapatalk
Ma uzmi Mercedes W123 pa ubaci 300TD i naguraj na 500 ksMr.Rotor napisao:Ne želim to.
Želim Audi 80 karavan sa nekim čudom od motora.
Ako nemas papir znaci da je kradeno. Otpad daje (treba da da) racun isto kao i svaka druga firma.Mr.Rotor napisao:A ako fazon nemaš papir? Kupio si npr. šasiju na otpadu...
Ja sam, sa druge strane, misljenja da im je ovo neki maksimum, da ce se na ovom nivou odrzati jos neko kratko vreme i onda krenuti u blagi pad...Floyd napisao:
S druge strane, nije uopšte sporno sa je nacionalni front od marginalne političke partije, postao ozbiljan faktor u političkom životu Francuske, s tendencijom rasta.
Ne treba saobracajna za motor. Treba ti samo dokaz o poreklu motora. Dokaz moze da bude odjava motora iz stare sasije, to uradis u SUPu, ili papir sa carine da si uvezao motor, onda ih ne zanima u kojoj sasiji je bio. Jer ako radis bez uvoza, onda je taj motor izvadjen iz neke sasije koja je vec registrovana kod nas. Jednostavnija ti je procedura sa uvozomSaša napisao:Moraš imati papire (saobraćajne) i za šasiju i za motor. Motor (ceo) se kod nas još uvek ne tretira kao rezervni deo. Pritom tu ima čitav niz peripetija šta može jedno sa drugim a šta ne, nešto prolazi eventualno uz pravljenje atesta, a nešto nikako... Raspitaj se bolje pre nego što uletiš u sve to kod nekog ko se profesionalno bavi sa tim (neka agencija, tehnički pregled, uvoznik)...
Po novom zakonu ne može se registrovati ovakav auto. Više ne postoji mogućnost ubacivanja motora koji fabrički nije išao sa tom šasijom, čak iako je ugrađivan u taj model auta. Više ne postoji opcija atestiranja.Mr.Rotor napisao:Momci kakva je procedura registrovanja auto koji se sklapa iz više različitih automobila. Npr. kupim školjku, pa onda jurim motor i menjač i kad sklopim auto šta dalje?