nuk napisao:Moje iskustvo danas, posle kupoprodaje dovoljno polovnjaka od 4-10 godina starosti u prethodnih nekoliko godina, govori u prilog tome da na 10 potencijalnih kupaca, dođe dva koja stvarno cene ono što treba, ostale ne interesuje servisna dokumentacija, računi i ostalo, smeta im kilometraža jer postoje vozila sa duplo manjom na oglasima za toliko manje para, bitnije su im felne od guma i td.
Poenta, za jeftinije polovnjake, prvo ide cena, onda priča, posle sve ostalo, samo ponavljaš dobar i jeftin, spustiš kilometražu na 120.000
Sent from my Le X821 using Tapatalk
1000% si upravu . Ako imas komplet zimskih guma sa felnama nista neces podici cenu samo mozda ces ga pre prodati od auta sa istom cenom ili fabricki plin.
Audija sam kupio u Svici od prvog vlasnika dobio sam servisnu knjigu sve racune sta je radjeno na njemu dolazi tip kod mene da gleda auto ja mu pokazujem servisnu knjigu on kaze to me ne interesuje knjiga moze da se kupi za 10e i u njoj da pise sta hoces.
Pricam juce s likom,vozi raspad truleks reno 5,hoce da ga proda i kaze nema ulaganja,dobar je. Reko kako nema,cim malo namotas volan i krenes puca homokineticki,krlja kao blesav. Kaze pa ne moze da ispadne, ne mora da se menja. Po njemu,auto je bez ulaganja
Pre par nedelja imao Pezo 206+ servisna do 135.000km u Veranu, od 135 do 163.000km 6u lokalnom servisu i pisana svaka sitnica. 166.000km imao auto.I gleda potencijalni kupac i kaze pa mnogo se taj kvari, vidi sta je sve menjano. A ono veliki servis, sajla kvacila, pa posle i set kvacila,plocice 2x drugi put sa diskovima, 2 i 3 grejac, rame, sipka spone, semering poluosovine.
I aj sad, auto stvarno bez ulaganja. Reko druze ne valja kad je odrzavan i dokumentovano sve, ne valja kad nema dokumentacije. Pa sta hoces?!
Kupio je na kraju ali debilni komemtari.
Prvi koji je došao (preprodovac) je imao stav: ja ovde moram da promenim volan, uradim dubinsko, ispoliram farove, skinem bar 100k km...
Kakve papire da gleda i za koga, odmah u kontejner idu garant, ne zanimaju ga ni zimske gume ni bilo šta drugo. Bila kompletna istorija za 13 godina i svih 260-270k km.
I onda se opet vracamo na pitanje, cemu odlazak u ovlasceni nakon isteka garancije?
Meni su neki kupci na pomen servisne knjizice pominjali kako "oni to nabave za 10 evra", dok nisam izvadio i racune, ali ni to ga nije preterano zainteresovalo, kupio je auto u sustini zato sto je bio opran i cist.
Puno znaci kada je cist auto. Ja prvi nisam kupio takav i ni jednog trenutka se nisam pokajao jer sam gledao nesto skroz drugo, ali opet, kada je svinjac u autu i to nesto govori, bas sam danas imao priliku da vidim takav jedan primerak, auto u sustini OK, ali ga tera sincic koga je briga samo da se okrece turbina, nista drugo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
A kako da dokazes da filter ulja nije promenjen npr? Kako da dokazes uopste za bilo koji deo da nije promenjen, pa cak i da uspes, kako da dodjes do pravde u drzavi Srbiji?
U najsvezijem primeru vidimo da je covek platio za servis i uzeo da proveri sta je uradjeno i nadje da je filter stavljen naopako.
Pa valjda si platio vise da ne bi morao da proveravas? A nije bas neznatno skuplje, on je za Punta platio duplo skuplje.
Sve zavisi. Primera radi, da kupim nov auto i 3-4 godine održavam u ovlašćenom, upoznam tamo majstore, šefa servisa i vidim da ljudi lepo rade, vrlo verovatno da bi nastavio kod njih. Pod uslovom da nije neko dranje, naravno. Suština je poverenje u servis, ili ga imaš ili ne.
Kod mene nema "sredine", ili ovlašćeni servis (zbog uredne servisne istorije auta, lagera originalnih delova i ostalog) ili ću ga jednostavno održavati sam. Delove bih i tada svejedno opet uzimao originalne (znači opet kod ovlašćenih jer ih niko drugi i ne drži), pa bi mi ušteda bila ovo što sada uzmu za ruke, a tih 3000 više (tu je sada uračunata zamena svećica, dakle više vremena nego inače) za sada mogu da "izdržim".
Ispade da je Punto benzinac skuplji za odrzavanje od Mazde dizela.
-Mazda original oil 5w30 (900rsd x 4L = 3600rsd),
-Mahle filteri (oni su prva ugradnja) ulja i vazduha 1800rsd,
-Ruke 600rsd
Suma:6000rsd
(S tim sto ja sipam Motul, a ovo Mazda oil je zapravo Total u drugoj ambalazi)