Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pogresno je da ti prilagodjavas svoj zivot i potencijalno pogorsavas sebi bezbednost zato sto postoji neki pandur koji je debil. Treba on da se prilagoid a ne ti, ako ti menjas svoje navike on je pobedio.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Moje vidjenje.kragujevac napisao:Objašnjenje?ftj napisao:To sto radis je pogresno.
Vozi isto kao u Nemackoj, razumno prema propisima, i neces pogresiti.
Nece te policija kazniti sto si na autoputu isao 121 umesto 120km/h.
I u Nemackoj policija ima rutinske kontrole i zaustavlja vozila bez ucinjenog prekrsaja zato ne moras isticati da je ovde neki specijalni tretman. Vikendom pogotovu.
Nedavno sam gledao na nemackoj TV kako policija iz cista mira zaustavlja vozila i meri visinu farova koja je po propisu 50cm. I utvrdi da je na tjuniranom autu 46cm visina fara pa na slep sluzbu. A sve traje dosta dugo, nimalo ljubazno i jos pred kamerama.
Ne verujem da su posebno ljubazni kada su kamere iskljucene...
U svakoj zemlji ima neka specificnost na koju je dobro prilagoditi se bez mnogo emocija i ponasati se kao vecina domacih vozaca.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15352
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Sa 120 pretičem više ljudi, no što mene prestignu, na AP kod nas. Ukoliko planiram da vozim sporije, duže vreme, onda izbegavam AP.
Sada sam išao do Palića. Od moje zgrade je skoro isto rastojanje preko AP i magistralom. Išao sam magistralom, bez putarine, brzinom koja sigurno štedi gorivo. Osnovni razlog je bio taj da smo usput svraćali kojekuda, a i u povratku ćemo. Izgubio sam malo u vremenu, ali ne žurim nikuda i autoput uopšte nije za turističku kur*obolju, na kraćim putovanjima
Da sam išao autoputem, sigurno ne bih vozio istom brzinom.
TapaT
Sada sam išao do Palića. Od moje zgrade je skoro isto rastojanje preko AP i magistralom. Išao sam magistralom, bez putarine, brzinom koja sigurno štedi gorivo. Osnovni razlog je bio taj da smo usput svraćali kojekuda, a i u povratku ćemo. Izgubio sam malo u vremenu, ali ne žurim nikuda i autoput uopšte nije za turističku kur*obolju, na kraćim putovanjima

TapaT
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ma kod nas ujedaju ako malo prekoračiš... Može da bude zajebano. Pogotovo oko Kragujevca.
- grujicd
- Postovi: 9051
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Poznanika su u nemačkoj sa auto puta odvojili u neku šumicu sa strane i detaljno pretresali. Još je bila noć. Doduše bio je kombi, ali opet. Jedino ga je tešilo da je sređena država i da nema šanse da su lažni panduri.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nedavno sam isao AP do Mitrovice i ajde da probam varijantu da drzim 100-105 taman koliko idu kamioni.
Rezultat je opustena voznja sa nekih 7 minuta duzeg trajanja putovanja. Skoro nisam tako odmoran stigao na posao.
Rezultat je opustena voznja sa nekih 7 minuta duzeg trajanja putovanja. Skoro nisam tako odmoran stigao na posao.
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Naravno da i u D sprovode rutinske kontrole, moj tekst se odnosio na auto put, tamo takvih "rutinskih" cepidlačenja nema.
A to da zaustavljaju tjunirane automobile, to stoji i tu skoro uvek nadju nešto zbog čega je vredelo zaustaviti takav auto. Pogotovo one za koje se vidi da su "amaterski" tjunirani ili da u kolima sedi klinčadija. Naravno da su jako rigorozni, tako i treba, jer ukoliko je na autu uradjena i najmanja promena koja ne odgovara StVZO (Zakon o saobraćaju i regostrovanju vozila) ili nije upisana u saobraćajnu dozvolu auto gubi osiguranje i kao takav ne sme da se nalazi na ulici. Dovoljno je da se na autu nalaze gume ili felne koje nisu tipizirane za taj auto ili neko misli da je cool ako ubaci LED u farove. Gotovo, nema dalje vožnje. Pozovu šlep službu, pišu prekršajnu prijavu a vlasnici tek onda počinju da se hvataju za glavu, iako su vrlo dobro znali šta imaju ugradjeno na autu. Kazne su katastrofalne. Tako i treba. I nema da se tutne 50 evra panduru, čik da neko pokuša tako nešto.
Kombije pretresaju rutinski vrlo rado, posebno one bez prozora. I vrlo često nadju štošta, švercovanu robu, švercovane avganistance itd.
@ljubitelj
Upravo zbog toga ja vozim gore pomenutu brzinu. To malo vremena koje bih bržom vožnjom "uštedeo" mi ne znači puno, a opuštencija u vožnji je i sama po sebi ugodjaj svoje vrste. Imam drugara koji kad krene za Pančevo više provodi vožnju u "niskom letenju" nego u nečemu što bi se moglo definisati kao "voženje" auta. I uvek ukalkuliše novac koji je spreman da plati pandurima (i koji na kraju i plati). Stigne, realno računato, oko 1-1,5 sati brže do BGa nego ja kad "klatim" po auto putu kao penzioner. Kad sam ga pitao da li mu nije žao para koje bukvalno baci da bi malo brže došao odgovorio mi je da je njemu strašno bitno da što brže stigne
. Ima nas raznih.
Ja bar svojim "klackanjem" desnom trakom od 100-110kmh ne ugrožavam nikoga, tj. bar do sada nisam stekao utisak da sam pri toj brzini prepreka na putu. A vozim oduvek tako, sa 25 godina i sad sa skoro duplo više.
A to da zaustavljaju tjunirane automobile, to stoji i tu skoro uvek nadju nešto zbog čega je vredelo zaustaviti takav auto. Pogotovo one za koje se vidi da su "amaterski" tjunirani ili da u kolima sedi klinčadija. Naravno da su jako rigorozni, tako i treba, jer ukoliko je na autu uradjena i najmanja promena koja ne odgovara StVZO (Zakon o saobraćaju i regostrovanju vozila) ili nije upisana u saobraćajnu dozvolu auto gubi osiguranje i kao takav ne sme da se nalazi na ulici. Dovoljno je da se na autu nalaze gume ili felne koje nisu tipizirane za taj auto ili neko misli da je cool ako ubaci LED u farove. Gotovo, nema dalje vožnje. Pozovu šlep službu, pišu prekršajnu prijavu a vlasnici tek onda počinju da se hvataju za glavu, iako su vrlo dobro znali šta imaju ugradjeno na autu. Kazne su katastrofalne. Tako i treba. I nema da se tutne 50 evra panduru, čik da neko pokuša tako nešto.
Kombije pretresaju rutinski vrlo rado, posebno one bez prozora. I vrlo često nadju štošta, švercovanu robu, švercovane avganistance itd.
@ljubitelj
Upravo zbog toga ja vozim gore pomenutu brzinu. To malo vremena koje bih bržom vožnjom "uštedeo" mi ne znači puno, a opuštencija u vožnji je i sama po sebi ugodjaj svoje vrste. Imam drugara koji kad krene za Pančevo više provodi vožnju u "niskom letenju" nego u nečemu što bi se moglo definisati kao "voženje" auta. I uvek ukalkuliše novac koji je spreman da plati pandurima (i koji na kraju i plati). Stigne, realno računato, oko 1-1,5 sati brže do BGa nego ja kad "klatim" po auto putu kao penzioner. Kad sam ga pitao da li mu nije žao para koje bukvalno baci da bi malo brže došao odgovorio mi je da je njemu strašno bitno da što brže stigne

Ja bar svojim "klackanjem" desnom trakom od 100-110kmh ne ugrožavam nikoga, tj. bar do sada nisam stekao utisak da sam pri toj brzini prepreka na putu. A vozim oduvek tako, sa 25 godina i sad sa skoro duplo više.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
kragujevac napisao:Ne razumem ni ja, i nigde to ne radim osim u SRB. U ostalim (nešto normalnijim) državama vozim 130kmh. U Evropi te i tako i tako niko ne zaustavlja na "rutinsku kontrolu" pošto su svuda radari, u HR su presretači aktivni tek kad neko baš divlja na AP, u SLO takodje. Kad vidim da panduri u SRB zaustavljaju ljude i pišu im kazne za 1kmh prekoračenja gade mi se svi do jednog. Upravo zbog toga im ne dam ni šansu da me zaustave.
Mada, ni to nije garancija da neće, desilo mi se da me je pandur zaustavio na obilaznici oko Kragujevca pre nekoliko godina dok je ograničenje bilo 60kmh i kad sam stao budaletina pridje i kaže mi "Vozio si 55kmh, ovaj put te nisam u'vatio." Bukvalno tim rečima, na TI i bez H u zadnjoj reči..Stoka bez repa.
- grujicd
- Postovi: 9051
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nekad boli mozak od prespore, dosadne vožnje, ako te nagoni da zaspiš onda ni to nije bezbedno. Ne zalažem se ni za 200kmh, i isto ima i perioda kad mi prija klaj-klaj vozikanje, ali nije ni ta vožnja bez mana.
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Trebao sam da napišem "do 130kmh". Ili sam možda trebao da napišem da vozim maksimalno do ograničenja, ajd sad. Činjenica je da su mi najveća prekoračenja u životu bila 13kmh (jednom u Austriji 93kmh na ograničenju od 80kmh i jednom na minhenskom prstenu 63 tamo gde je bilo 50). Ne volim da plaćam kazne.
Poslednja izmena od kragujevac u 18 Maj 2017, 11:22, izmenjeno 1 put ukupno.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ja na AP kod nas vozim uvek okruglo 159. 
Ne usporavam ni kada mislim da su presretači. Do sada me nikada nisu zaustavili...

Ne usporavam ni kada mislim da su presretači. Do sada me nikada nisu zaustavili...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To je ok mera. 2500 dindzi 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
@kragujevac izvini ali ti si tezak namcor
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Objašnjenje? Da li ti je namćor svako ko pokušava da zaobidje ili predupredi svaki mogući problem? OK, onda jesam, ali to smatram vrlinom.shandu90 napisao:@kragujevac izvini ali ti si tezak namcor
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Fora za vas sa Srb dokumentima i tablicama ne drndaju toliko kao strance.
Napisu vam prekrsajni nalog i platite polovinu.
Mog kolegu sa PL tablicama zaustavili na AP za 140 i nesto kmh i trazili mu da plati 5000 rsd ( a moze na licu mesta i 2500 plus 45 din ) na licu mesta ili mu uzimaju dokumenta dok ne plati, bez obzira sto je srb drzavljanin, jer ima rezidenciju u pl, pa posle u policijsku stanicu da ih uzme, moze im se. A kada ti se zuri, nije problem u tim parama nego u drndanju.
Kada vozim caletov auto po SRB ne brinem toliko, ali za strane tablice pazim jer se vade da ne moz da me nadju u srb pa mora lo za strance.
Napisu vam prekrsajni nalog i platite polovinu.
Mog kolegu sa PL tablicama zaustavili na AP za 140 i nesto kmh i trazili mu da plati 5000 rsd ( a moze na licu mesta i 2500 plus 45 din ) na licu mesta ili mu uzimaju dokumenta dok ne plati, bez obzira sto je srb drzavljanin, jer ima rezidenciju u pl, pa posle u policijsku stanicu da ih uzme, moze im se. A kada ti se zuri, nije problem u tim parama nego u drndanju.
Kada vozim caletov auto po SRB ne brinem toliko, ali za strane tablice pazim jer se vade da ne moz da me nadju u srb pa mora lo za strance.