Prilicno su jake cene. Cak ni trojka nije jeftina u odnosu na konkurenciju.
Drugar je u Americi pre nekoliko meseci kupio sesticu PFL, par dana nakon predstavljanja FL-a, 2.5 motor sa 6 cilindara, revolution oprema za oko 25k$.
Mazda je donela pametnu odluku da puca na platežniju klijentelu i ne očekujete da bude jeftina. To je odavno trebalo da urade jer već dugo godina imaju vrhunski dizajn, vladaju naprednim tehnologijama, vrlo su kvalitetna i pouzdana kola. Jedino gde su zaostajali je bio enterijer, ali i to su dosta unapredili. Kola sa tako dobrim dizajnom i ne treba da se tuku sa mediokritetskom konfekcijom i hvala Bogu da su se ohrabrili da idu u tom smeru.
Bio je nekad, čak i 520i. A onda je BMW napravio glupost. Zaposlio je više key account managera i stručnjaka za životnu sredinu nego inženjera za automobilsku tehniku i mašinstvo. Iz te gluposti se rodio downsizing. Šteta.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
starac vujadin napisao:Honda je donela pametnu odluku da puca na platežniju klijentelu i ne očekujete da bude jeftina. To je odavno trebalo da urade jer već dugo godina imaju vrhunski dizajn, vladaju naprednim tehnologijama, vrlo su kvalitetna i pouzdana kola. Jedino gde su zaostajali je bio enterijer, ali i to su dosta unapredili. Kola sa tako dobrim dizajnom i ne treba da se tuku sa mediokritetskom konfekcijom i hvala Bogu da su se ohrabrili da idu u tom smeru.