Garez na zadnjem braniku

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od Ivan »

Nista gore ne mozes motoru uraditi nego da mu sipas gusce ulje, sve i da trosi ono sto je fabricki propisano, a ne trosi, cak i da ima pola miliona km, kod gusceg ulja pre svega trpi turbo zbog losijeg podmazivanja, pa onda ceo motor, pogotovo prilikom hladnog starta.

Preplasili su te sa potencijalnim skupim fantomskim kvarovima, pa ti se sve smucilo, lepo ga vozi, kada motor postigne radnu temperaturu ne izbegavaj da malo zgazis pun gas u obrtaje, kada je zdrav prija mu, da spali i izbaci garez iz sebe.

Mozda i nema katalizator, mozda ga je prethodni vlasnik izbacio, mozda je i cipovan, nista ne znas sta je bilo pre tebe.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od ljubitelj »

Sloba napisao:NOV NOV

Sent from my MI 5s using Tapatalk
Jeste, na 200.000km treba da se vide fabricki tragovi honovanja ako je iole redovno podmazivan, citati menjano ulje i filter ulja.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od Sloba »

U dvaes marki da nova kola i ona sa 150.000 ili 200.000 km, sa svim sacuvanim tragovima honovanja, na valjcima nece isto izbaciti, makar i novu lamelu stavio. Mogu kola biti dobra i sa 500.000 km, ali budimo realni, 150.000 km za kola je isto sto i 30 godina za sportistu.

Sent from my MI 5s using Tapatalk
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21768
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od nidza »

Sportisti ne možeš da menjaš ruke i noge, autu možeš da zameniš sve.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od Sloba »

Poredim nova kola i ona koja su prešla 150-200k km. Podrazumeva se da na ovim drugim nije urađeno ništa osim redovnih servisa.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24648
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od dragvorl »

Ma NOV NOV bukvalno fabricki, sto bi rekli cike sa placa. :)
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Edy
Reactions:
Postovi: 39
Pridružio se: 16 Nov 2016, 07:49
Lokacija: Beograd

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od Edy »

Kao sto ne znam da li je cipovan ili da li je nesto radjeno tako ne znam ni pravu km. Ja sam ga kupio sa 194k km a sad sam na 202k km. Ako izuzmem pocetna ulaganja u gume kocione diskove akumulator ( kupio sam 1.6 dizela sa akku od 45 ampera ) i set kvacila ( 150 evra sa sve rukama, ocekivao sam vise ) nista drugo nisam radio. Ono sto hocu da istaknem je da me motor za ovih 7 - 8k km super sluzio nisam apsolutno nista tu cackao niti sam gram ulja dosuo niti sam i otvorio onu posudu za antifriz. Sve stoji kao prvog dana. Purlja pomalo :D isto kao i prvog dana a goriva po gradu sa dosta kratkih relacija trosi max 6,5 ( 100% posto grad ali bez guzvi). Otvoreno je cak ispod 4 al ajde neka je 4. . . itd. E sad da li je to sve realno za kola od 300k km ne znam ali ja osnovano sumnjam da ima vise od ovoga sto pise :) i odrzavanje predhodno je upitno tako da mozda onaj majstor i nije lud sto je meni konkretno predlozio drugu gradaciju. Nemam nameru da menjam samo kazem
Skupim kvarovima sam naplasen na netu, na forumima itd. Svi predlazu benzince zbog skupih dizni turbine pumpe v pritiska itd. A sto se tice benzinaca znam par njih sa 1.2 ne spustaju ispod 8l u bg, dacie 1.4 idu i preko 8l ( kolega kaze 9l a jako su nam slicne relacije ). Kad sam pitao jednog kolegu koliko trosi fokus 1.6 poce covek za glavu da se vata kao neeeeeemoj taj motor haahahaah. A u trenutku kupovine nisam gledao nista ispod 100ks i 1.6. I onda narod, majstori itd su mi govorili kupi dizela sta ce ti benzinac ( bar 5 komada majstora mi je reklo da je po njihov dzep benzinac bolji, kao dizel se manje kvari ) a ljudi po forumima kupi benzinca sigurnije je.

Na kraju kupih dizela . . . Sad zalim za nekim kliom 3 1.2 16v zalim i za citroenom c1 ( prvi vlasnik i znam je dugo a i dobio bih ga ispod cene ) itd. . . Mada ko zna da sam kupio tako nesto verovatno bi mu psovao sve po spisku kad na punom gasu jedva preteknem autobus ( koji ibarskom ne idu nego lete ). . . .
Korisnikov avatar
igor_harris
Reactions:
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od igor_harris »

Idemo u off, moze ovo da se prebaci ako ima neka tema benzinac vs dizel.

Mislim da si na pogresan nacin krenuo da se odlucujes za jednu od te dve stvari. Dizel pocinje da se isplacuje tek kada pocnes da prelazis 15-20k km, na duzim putovanjima, autoputu. Tako da mozes napraviti dovoljno veliku ustedu da ti se isplati da promenis i sve te skupe elemente.
Ako vozis 10k godisnje, onda definitivno, neki mali benzinac zavrsava sve sto ti treba.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7500
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od dag81 »

3e na 100km 300e na 10.000km u odnodu na 1.2 benzin koji se vuce realno sa svojih 65 75ks.
Odvoji tih 300e na svakih 10.000km i uzivaj sa ovim autom. Nista gore kad auto ne ide, a benzinac do 120 ks ne ide. Jedino sto bih kupio od tih manjij je 1.2tsi ili 1.4tsi, atmo nikako da mi bude auto za sve.
Ja benzince ne volim, a za one sto bih voleo V6 v8 nemam novci.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od Velja »

U odnosu na TDI, vuče se i 107ks VVT :kafa:
Korisnikov avatar
igor_harris
Reactions:
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od igor_harris »

dag81 napisao:3e na 100km 300e na 10.000km u odnodu na 1.2 benzin koji se vuce realno sa svojih 65 75ks.
Odvoji tih 300e na svakih 10.000km i uzivaj sa ovim autom. Nista gore kad auto ne ide, a benzinac do 120 ks ne ide. Jedino sto bih kupio od tih manjij je 1.2tsi ili 1.4tsi, atmo nikako da mi bude auto za sve.
Ja benzince ne volim, a za one sto bih voleo V6 v8 nemam novci.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Gde nadje 3 evra? Meni Korsa 1.2 nije presla 6.5l nikad. Sa dizlom sam dobio potrosnju nizu za litar, znaci evro i kusur.
E sad, dal se vuce ili ne... Covek kaze da vozi iskljucivo grad, jedino ako si paljevina da stisnes pedalu do kraja na po 100 metara od semafora do semafora, osim toga, ne vidim smisao snaznog automobila koji ce da se vozi pretezno po gradu.
Edy
Reactions:
Postovi: 39
Pridružio se: 16 Nov 2016, 07:49
Lokacija: Beograd

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od Edy »

Iskreno totalno mi je nerealna prica da neko u cenovnom rangu oko 4000e se odluci za dizela jer prelazi 20k km godisnje kad je taj dizel vec na izdisaju za te pare. Hocu da kazem da ce taj koji puno prelazi izmenjati sve zivo na njemu. S druge strane ako manje vozim duze ce mi drzati turbina dizne itd. Ili evo jos jedan primer, uvatim ja da vozim 30k km za godinu i recimo desi se skup kvar na 28k km, a sa sadasnjim stanjem to isto cu preci za 3 godine a za te tri godine bi trebalo da se steknu uslovi za bolje auto. Taj period nije mali, promenice se finansijska situacija ( trebalo bi na bolje, jer kako Vucic kaze :D srbija ce biti veliko gradiliste a to meni ide u prilog, salim se naravno) ili ajde da mislim da ce meni konkretno biti bolje jer me ceka napredak u poslu.

Za taj period ja 30-40% posto dajem manje na gorivo u odnosu na benzinca 1.6. . . .

Jasna je situacija benzin vs dizel ali meni ima smisla samo kad su upitanju noviji dizeli stari 2 3 5 god do recimo 150k km. Kako neko moze od dizela starog 10 god da ocekuje da mu prelazi 30 k km godisnje . . . Upitna kilometraza servisna istorija itd . .. Cak i da je to sve ok ja licno ne bih ocekivao da ce auto od 200k km super da me sluzi ako krenem da gazim 30k km godisnje ( tad se kao isplati ).

Slazem se ja sa konstatacijom da bi 1.2 meni zavrsio posao nije ni to sporno samo sam hteo reci da ne vidim logiku u kupovini matorog dizela kome je dusa u nosu jer prelazim puno. U tom slucaju skupi pare pa kupi nesto 2 3 god staro a ako nemas pare manje prelazi :)

@ igor_harris svaka cast ako si uspevao da sa benzincem trosis 6.5 u gradu. Koja je to korsa tacno?
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21768
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od nidza »

Dobra ti je logika, vozikaj taj auto slobodno ako ti trenutno odgovara.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7500
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od dag81 »

Ma jeste 6.5l mozda prosecno i to vise van grada, a od grada vidi bulevare. Nemojte mi te bajke, 1.4 1.5 1.6 dizeli trose po gradu od 5 do 6l, bez klime.
Jos na sve to Opel benzin. Taj bez 7.5 8l u najboljem slucaju nije, po gradu bez peevise spiceva.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
igor_harris
Reactions:
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Garez na zadnjem braniku

Post od igor_harris »

Corsa C 1.2, 75ks. Ali moja ruta je vise kombinovana nego gradska, prosecna brzina mi je oko 40km/h, od prilike da mi je tacno polovina voznje otvoren put, ostatak grad. Neki prosek je bio 6.2l.

Da se vratimo na temu, malo crnog dima nije nikako pokazatelj da je dusa u nosu, videces i sam osim ako se ne isparanoises i prodas auto pre nego sto se bilo sta zapravo i desi.
Odgovori