BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Ja sam reko, kada bi ga slali u EU, morao bi da bude isti, verovatno bi i prolazio kontrolu u Nemackoj. Drugacije sigurno ne bi ni radili, nema poente, kada bi neko primetio bar jednu razliku, eto belaja.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW - generalna tema
Ne bi ga slali za Nemačku da prolazi kontroli 100%.
Kao što nisu ni svi inženjeri iz Nemačke u Kini. Bitan im je kvalitet radnika, ne poreklo.
Kao što nisu ni svi inženjeri iz Nemačke u Kini. Bitan im je kvalitet radnika, ne poreklo.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Uopšte ne preterujem, baš da ne bih izazivao preteranu diskusiju. Inače, stvar je još gora (ili bolja kako ko hoće da gleda...).Laki021 napisao:Ja ne bih, ne bih prihvatio BMW iz Kine.
Nije isto kada su neki delovi iz Kine (a preterujete i koliko je kineskih delova u krstenom BMW-u).
Verovatno je kvalitet najmanje upitan, ali valjda nesto vrede i tradicija, imidz, principi...
Nije stvar u tome što se auto izrađuje u nekoj zemlji, nego što su ti brendovi planski smanjili nivo stvarnog kvaliteta i to preneli u svoj proces proizvodnje. Pored zarade, pritisnuti su i nekim normama i potoršačkim tendecijama koje iziskuju ogromne troškove i negde mora da se uštine. Za potrošača je bitno da dobije svuda istu garanciju bilo da je auto napravljen u Minhenu ili u Tunguziji. Iza toga stoji brend i on mu za to garantuje i nema koga da krivim sem tog brenda ako s autom nešto nije u redu. Jebe mu se da li ga je šrafio Hans ili Mustafa ili robot x76zy. To je gledište prosečnog savremenog potrošača danas, a to nisu kupci koji će da voze ista kola 15-20 godina. Da je drugačije, onda bi bilo bitno ko ga je šrafio.
Re: BMW - generalna tema
Ocete da kazete da je fiat iz KG losiji od onog iz Torina?
Re: BMW - generalna tema
Dobro sad... Rekli smo da nema politike 
Bolje ovako. Zar je mađarski Suzuki lošiji od Japaca?

Bolje ovako. Zar je mađarski Suzuki lošiji od Japaca?
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Onda je fašizam u pitanju, po definicijiLaki021 napisao:Ne, nema to nikakve veze sa rasom. Sa kulturom, politikom, ekonomijom da, sa rasom ne.

Ne postoji trenutno prirodnije tržište za BMW od Kine, van Evrope.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: BMW - generalna tema
O ebo te al si naporan, ne kontam koji je tvoj problem...
Re: BMW - generalna tema
Prvo sto nema sanse da prolazi 2 kontrole, a i kontrola se ne radi na gotovom proizvodu, vec se svaki segment posebno kontrolise prilikom sklapanja. Takodje ne bi mnogo ni utvrdili prilikom takve kontrole, jer ce retko doci neispravan auto u startu.delano napisao:Ja sam reko, kada bi ga slali u EU, morao bi da bude isti, verovatno bi i prolazio kontrolu u Nemackoj. Drugacije sigurno ne bi ni radili, nema poente, kada bi neko primetio bar jednu razliku, eto belaja.
Nije to neka teorija zavere, da Kinezi njih varaju, nego Bmw vec zna po cemu se razlikuju automobili za odredjena trzista, a cena uvoza delova u Kini i EU nije ista za vecinu dobavljaca, pa je pitanje da li su isti uzeti i to ne samo kod Bmwa, vec i kod Mercedesa, Audija i ostalih.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
O da radi se kontrola gotovog proizvoda, pa kad nesto ne valja, aj na reciklazu 

Re: BMW - generalna tema
Radi se, ali u fabrici, a ne pri uvozu.
Nece oni odande poslati pokvaren auto, niti je to tamo tudja fabrika, vec isto njihovi ljudi, sto bi znacilo da im ne veruju.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Nece oni odande poslati pokvaren auto, niti je to tamo tudja fabrika, vec isto njihovi ljudi, sto bi znacilo da im ne veruju.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
U pravu si, ne radi se, to jest uopste se i ne uvozi BMW iz Kitaje, ja pricam ono sbbkbb, ali bila bi to skupa igranka jer ne idu sva auta u Nemacku na prodaju.
A kad cistokrivni Njemac ne radi kontrolu u Amerikama onda to u salonu kod dilera izgleda ovako

A kad cistokrivni Njemac ne radi kontrolu u Amerikama onda to u salonu kod dilera izgleda ovako


Re: BMW - generalna tema
Juče mi je bio auto u servisu pa su mi dali zamenski X3, što je bila idealna prilika da ih direktno uporedim.
Ovaj primerak je jako čudno konfugurisan. Klot sa halogenim svetlima a s druge strane ima HUD i professional navigaciju, što je jedina dodatna oprema
Enterijer ne mogu da poredim jer je ovaj klot očajan i ne priliči autu koji se prodaje kao premijum. Ajde što nema kožni enterijer i što klot sedišta izgledaju kao da su iz Fiata ali onaj gumeni volan je
Što se vožnje tiče, prilično je tvrđi od X5 čak i bez M vešanja ali je zato dinamičniji... vozi se kao auto. Po gradu je isto u prednosti u odnosu na X5. Okretan i lako se parkira gde god poželiš. Mesta na zadnjoj klupi ima dovoljno tj solidno više nego u seriji 3. Prtljažnik je isto odličan.
Benzinski motor mi se nije dopao u ovom autu. Ide on lepo, ne mogu da kažem ali ga menjač u comfort modu drži ispod 2000 rpm te se za razliku od dizela, na lagan dodir gasa, ne događa ništa. Potrebno je jače potapanje gasa a onda spusti nekoliko brzina i motor krene da urla što ume da bude zamorno. Kada se vozi u sport modu, nema tih problema jer je stalno iznad 2000 ali je onda i potrošnja nešto veća. Jedina prednost u odnosu na dizel je što je u leru tisi i bez vibracija... u ostalim situacijama je bučniji.
Sve u svemu ok auto iako je već 7 godina na tržištu. Nadam se da će se kod novog malo više potruditi oko nekih detalja.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Ovaj primerak je jako čudno konfugurisan. Klot sa halogenim svetlima a s druge strane ima HUD i professional navigaciju, što je jedina dodatna oprema

Enterijer ne mogu da poredim jer je ovaj klot očajan i ne priliči autu koji se prodaje kao premijum. Ajde što nema kožni enterijer i što klot sedišta izgledaju kao da su iz Fiata ali onaj gumeni volan je

Što se vožnje tiče, prilično je tvrđi od X5 čak i bez M vešanja ali je zato dinamičniji... vozi se kao auto. Po gradu je isto u prednosti u odnosu na X5. Okretan i lako se parkira gde god poželiš. Mesta na zadnjoj klupi ima dovoljno tj solidno više nego u seriji 3. Prtljažnik je isto odličan.
Benzinski motor mi se nije dopao u ovom autu. Ide on lepo, ne mogu da kažem ali ga menjač u comfort modu drži ispod 2000 rpm te se za razliku od dizela, na lagan dodir gasa, ne događa ništa. Potrebno je jače potapanje gasa a onda spusti nekoliko brzina i motor krene da urla što ume da bude zamorno. Kada se vozi u sport modu, nema tih problema jer je stalno iznad 2000 ali je onda i potrošnja nešto veća. Jedina prednost u odnosu na dizel je što je u leru tisi i bez vibracija... u ostalim situacijama je bučniji.
Sve u svemu ok auto iako je već 7 godina na tržištu. Nadam se da će se kod novog malo više potruditi oko nekih detalja.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
I ja sam se sokirao kako se Acin x3 sa m paketom vozi, ali je zato bas neudoban.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Jel 20i ili? Verovatno bi bila druga prica da je bio nakrcan opremom. Bio bi lepsi ugodjaj. Inace neki ljudi bas cudno konfugurisu auta. Stave neke stvari a ostave klot sedista, volan, halogena svetla...
Re: BMW - generalna tema
20i.
Naravno da izgleda bolje sa jačom opremom ali ja komentarišem klot. Kožni volan i ksenoni bi trebali da budu standardna oprema u autu koji klot košta preko 40k evra.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Naravno da izgleda bolje sa jačom opremom ali ja komentarišem klot. Kožni volan i ksenoni bi trebali da budu standardna oprema u autu koji klot košta preko 40k evra.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk