Koliko troši?
Re: Koliko troši?
Ja se slažem sa Herojem. 20d mi daje subjektivno bolji utisak ubrzanja na manjim brzinama nego 20i... pa i 28i. Kod dizela imam utisak da je stalno zapet i spreman da poleti, bez obzira na obrtaje. Benzinac treba da urla kad ubrzava.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Koliko troši?
To gradivo smo davno utvrdili, Nm na niskim obrtajima su otac i majka gradske vožnje, a pogotovo po Rakovici...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
328i ima 350 Nm od 1250 rpm, pa sve do 4800 rpm.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Koliko troši?
Pa što onda kukaš? 

Re: Koliko troši?
Dizel benzinac 
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Koliko troši?
Nije poenta u malim obrtajima, poenta je da dosta sporiji od tog 328i, C250d, ima 500Nm od 1600rpm i to motor koji nije menjan 9 godina sto se performansi tice, sto je skoro 50% vise od dosta brzeg 328i.
I onda ces puknuti gas na 30 km/h, on ce te do 80 voziti 3s pod 500Nm i imaces osecaj kao da je duplo brzi nego sto zaista jeste, dok ce 328i doci za 2s do tih 80, a dace blazi osecaj ubrzanja.
Sto se tice niskih obrtaja, 350d ima 600Nm od 1200rpm, a 400d 700Nm, isto od 1200rpm.
I onda ces puknuti gas na 30 km/h, on ce te do 80 voziti 3s pod 500Nm i imaces osecaj kao da je duplo brzi nego sto zaista jeste, dok ce 328i doci za 2s do tih 80, a dace blazi osecaj ubrzanja.
Sto se tice niskih obrtaja, 350d ima 600Nm od 1200rpm, a 400d 700Nm, isto od 1200rpm.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
Nema tu mnogo price - subjektivan osecaj je drugaciji.
Dizelas cupa jace, ali kratko i sizofreno, a turbo benzinac cupa slabije, ali dugo i ravnomerno.
Ovo prvo je bezbednije i po vozaca i po dozvolu
Dizelas cupa jace, ali kratko i sizofreno, a turbo benzinac cupa slabije, ali dugo i ravnomerno.
Ovo prvo je bezbednije i po vozaca i po dozvolu

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Koliko troši?
zaboravljate najgoru stvar kod svih dizela, a to je onaj budjavi lag na pedali, i generalno usporena reakcija na svaku komandu gasa...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko troši?
Mislim da si tu sam, 2.0mjet je bas trom do nekih 2000rpm, kukaju I na alfa I na fiat lancia forumu.
Dosta drugih starijih dizela brze reaguje, a kamoli novije generacije ili vece kubikaze.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Dosta drugih starijih dizela brze reaguje, a kamoli novije generacije ili vece kubikaze.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Koliko troši?
bas gomilu razlicitih dizela sam vozio, pocev od 1.4hdi pa do ultramodernih mazdinih skyactive dizela, apsolutno svaki ima taj tromi dizelaski osecaj na pedali.
nije to nista strasno, ali ni na jednom dizelu nisam imao taj osecaj kontrole na pedali koji nudi vecina benzinaca.
i iskreno malo se preteruje za 2.0mjet, jeste malo tromiji u odnosu na ostale, ali nije toliko, meni je prodisao posle italian tuneup-a i malog servisa... nista gori od JTDm motora nije... makar koliko se secam.

Malo po bulevarima i par krugova na kosutnjaku
147 2.0ts
Drugar priprema za ozbiljniji tuning, ovo bila prva voznja od kako je sastavio motor(proveravao svaku sitnicu dal je na mestu i u dobrom stanju, jer hoce turbo da ubacuje
)
nije to nista strasno, ali ni na jednom dizelu nisam imao taj osecaj kontrole na pedali koji nudi vecina benzinaca.
i iskreno malo se preteruje za 2.0mjet, jeste malo tromiji u odnosu na ostale, ali nije toliko, meni je prodisao posle italian tuneup-a i malog servisa... nista gori od JTDm motora nije... makar koliko se secam.

Malo po bulevarima i par krugova na kosutnjaku
147 2.0ts
Drugar priprema za ozbiljniji tuning, ovo bila prva voznja od kako je sastavio motor(proveravao svaku sitnicu dal je na mestu i u dobrom stanju, jer hoce turbo da ubacuje

Re: Koliko troši?
- C250d nema 500Nm od 1600rpm, već samo od 1600-1800rpm.Xepoj87 napisao:Nije poenta u malim obrtajima, poenta je da dosta sporiji od tog 328i, C250d, ima 500Nm od 1600rpm i to motor koji nije menjan 9 godina sto se performansi tice, sto je skoro 50% vise od dosta brzeg 328i.
I onda ces puknuti gas na 30 km/h, on ce te do 80 voziti 3s pod 500Nm i imaces osecaj kao da je duplo brzi nego sto zaista jeste, dok ce 328i doci za 2s do tih 80, a dace blazi osecaj ubrzanja.
- pri ubrzanju 30-80 km/h (9sp auto, u 3oj brzini, 1400rpm-3700rpm) "pod" 500Nm će biti samo od 34,5 km/h do 39,5 km/h
- pri tako niskim obrtajima za ubrzanje 30-80 km/h biće potrebno dosta više od 3s, jer za ubrzanje 40-100 km/h (4 brzina, 1320rpm-3310rpm) potrebno 6.5s.
- ono što se oseti je moment na točku, a ne moment motora. Sve zavisi od menjača. 500Nm u prvoj brzini nije ista sila na točku kao 500Nm u trećoj ili četvrtoj. Zato će c250d imati bolje ubrzanje od 30 km/h kada ima npr. 400Nm u nekoj višoj brzini.


Re: Koliko troši?
Ajoj brate mili...totalno si omasio posntu. Uzet je kao primer, jer u sustini 328i i c300 nemaju dizel konkurente. To bi morao biti 350d, a on je vec dosta brzi od 28i, sa 286ks i 600Nm na 1200-3200rpm, pa se gubi poenta price. A i za sada 350d postoji samo u S klasi.
Sustina je da se cesto na slabijem dizelu, ubrzanje vise oseca usled velikog i naglig naleta Nm.
Ne znam uopste ni kako si usao u pricu o brzini.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sustina je da se cesto na slabijem dizelu, ubrzanje vise oseca usled velikog i naglig naleta Nm.
Ne znam uopste ni kako si usao u pricu o brzini.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Koliko troši?
Presek od kupovine novog:
CMax 1.6 TDCI 95 KS
33,400 na satu, vise od 80% autoput 130 do 140 kmh, gde je uglavnom vozen skroz pun sa prtljagom i bar pola sa klimom.
Ostalo je grad podji stani, i magistrala.
6.06 l/100 km, od cepa do cepa.
CMax 1.6 TDCI 95 KS
33,400 na satu, vise od 80% autoput 130 do 140 kmh, gde je uglavnom vozen skroz pun sa prtljagom i bar pola sa klimom.
Ostalo je grad podji stani, i magistrala.
6.06 l/100 km, od cepa do cepa.
-
- Postovi: 186
- Pridružio se: 03 Maj 2017, 23:47
- Garaža: Toyota RAV4 Elegant 2.5 HEV 4x4 2025 Tech/Winter
- Kontakt:
Re: Koliko troši?

Honda civic 2008, 120 tempomat sa par izleta do 140 sa klimom.
Slikano u gradu da ne bude zabune
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24653
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
Stilo 1.9 MJ 120KS, NS teski grad, semafori, itd prosek 24kmh, 7.1 l/100km.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money