Post
od ljubitelj » 25 Maj 2017, 23:12
Fiat je u zescem problemu, Lancia je prakticno nestala, Alfa skoro nestala i na marginama prodaje je, Fiat je nestao u E i D segmentu, jos se tu i tamo A i B segment odrzava neko stanje.
Jeep koliko toliko vadi stvari.
Tako da sumnjam da bi pravili jos nesto u KG kada i ovu malu proizvodnju jedva plasiraju.
Danasnja fabrika ne moze da opstane bez barem 300-400.000 komada sa jedne proizvodne trake godisnje a u KG je pitanja da li se moze dostici.
TOFAS u Turskoj je bitno druga prica, vec decenijama uspesna fabrika u sastavu FIATa, ima ogromno tursko trziste i okolne azisjke zemlje. Koliko se secam bolja i veca fabrika od one u Torinu, bese 1/2 miliona kapacitet.
Turska ekonomija je 16ta na svetu, skoro 100 miliona ljudi je turkofono trziste.
Za nadu u opstanak KG fabrike je da su u 500L novom modelu ispravili one zesce konstruktivne greske kao sto su sedista, audio sistem, automatski menjac...koji su bili ispod standarda i bili predmet najvise zalbi kupaca.
Za auto od 20.000 dolara takve stvari se ne ocekuju kod kupaca kao problem.
FIAT je mnogo najavljivao u ovoj deceniji od novih modela i novog kvaliteta, a ispostavilo se da je puno toga bilo samo na papiru moguce.
Naravno i ona prica o silnom izvozu iz KG u Rusiju, i eventualno Indiju se pokazala kao vise spisak lepih zelja nego mogucnosti.