Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Za naše dežurne eksperte.
http://fotografersha.livejournal.com/900141.html
http://fotografersha.livejournal.com/902908.html
Za ostale - Le Burže.
http://fotografersha.livejournal.com/905065.html
http://fotografersha.livejournal.com/900141.html
http://fotografersha.livejournal.com/902908.html
Za ostale - Le Burže.
http://fotografersha.livejournal.com/905065.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Na papiru, masina je odlicna! Koliko je meni poznato, ispeglane su sve mane 737 i 320 koje su javno dostupne. Za sad, testovi idu po planu a premijera za siru populaciju bi trebalo da bude za mesec dana, na MAKS-u. Mozda dobijete i neku exkluzivu, lepo se ponasajte (:D).
Dalje, prateca oprema uz krila i trup je sira od one koju boing i bas zajedno nude. Sada je samo pitanje da li marketing moze da probije barijeru, narocito onu u obliku sankcija koje je Rusija popila zbog ovih @#!?!#@ u ukrajni.
Sent from my SONY Experia mobile
Dalje, prateca oprema uz krila i trup je sira od one koju boing i bas zajedno nude. Sada je samo pitanje da li marketing moze da probije barijeru, narocito onu u obliku sankcija koje je Rusija popila zbog ovih @#!?!#@ u ukrajni.
Sent from my SONY Experia mobile

Re: Vazduhoplovi
Rujkama svako dobro. Avion spolja i unutra izgleda po "P.S."-u
Sad', kakav je u eksploataciji, vreme ce reci.
Kupovina aviona je UVEK bila politicka odluka a ne kupovina koji je bolji. Isto vazi i za ratnu tehniku.
Amerikanci ce dati avione i za 1 $ ako treba. Indija je imala velike narudzbine aviona. Vrlo brzo su dosli u situaciju da im novi avioni stoje na platformi jer nema ko da ih leti. Poceli su da otkazuju porudzbine kada su Ameri rekli: "Nema problema, mi cemo da otvorimo skole i skolujemo vase pilote za dzabe - samo kupite nase avione."
Tesko da ce Rusi sebi moci (i hteti) da sebi priuste takav luksuz.
Sad', kakav je u eksploataciji, vreme ce reci.
Kupovina aviona je UVEK bila politicka odluka a ne kupovina koji je bolji. Isto vazi i za ratnu tehniku.
Amerikanci ce dati avione i za 1 $ ako treba. Indija je imala velike narudzbine aviona. Vrlo brzo su dosli u situaciju da im novi avioni stoje na platformi jer nema ko da ih leti. Poceli su da otkazuju porudzbine kada su Ameri rekli: "Nema problema, mi cemo da otvorimo skole i skolujemo vase pilote za dzabe - samo kupite nase avione."
Tesko da ce Rusi sebi moci (i hteti) da sebi priuste takav luksuz.
Re: Vazduhoplovi
192 cvrste narudzbine plus jos 88 opcionih a masina polela pre mesec dana. Zaista je macka u dzaku. Ali kad pogledas da je prvi 737 poleteo pre vise od 50 godina (slavio neko jubilej?) a 320 pre 30...
Naravno da je kupcu lakse da se opredeli za noviju iteraciju vec postojeceg modela nego sam sebe ugrize za zadnjicu i krene u nepoznato. Tesko ce uci u Evropu. Koliko stidljivo se embraer ponasa prema kupcima u americi i evropi? Ocekujem ga Azijskom kontinentu u velikom broju kao i u Africi. Naravno, ZND se podrazumeva. Proboj bi mogao da bude ako neka veca americka ili evropska lizing kuca naruci veci broj aviona. E, onda ce pravi ekonomski okrsaj da bidne kad je cena sedista po milji.
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk
Naravno da je kupcu lakse da se opredeli za noviju iteraciju vec postojeceg modela nego sam sebe ugrize za zadnjicu i krene u nepoznato. Tesko ce uci u Evropu. Koliko stidljivo se embraer ponasa prema kupcima u americi i evropi? Ocekujem ga Azijskom kontinentu u velikom broju kao i u Africi. Naravno, ZND se podrazumeva. Proboj bi mogao da bude ako neka veca americka ili evropska lizing kuca naruci veci broj aviona. E, onda ce pravi ekonomski okrsaj da bidne kad je cena sedista po milji.
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi
Embraer u opste nije "stidljiv". Ima odlican avion (175 i 195) kojeg svaka ozbiljna kompanija u Evropi ima u svojoj floti. Oman, LOT, Luftika, Austrian, Alitalia, Kenija, Er Kanada, Amerikan Erlajnz, Er Astana.... samo da nabrojim neke svetske velicine kojih se secam. Tukana nema kome nisu prodali.
Tako da su Brazilci izuzetno prosli pored ajkula kakvi su Boing i Erbas.
Tako da mi u opste nije jasno o cemu ti pises.
Rujke sa MC21 stupaju na teren A350 i B787 (gde se samo ME porudzbine mere stotinama aparata) dok je Embraer uleteo u klasu gde ova dva proizvodjaca nemaju ponudu.
Tako da su Brazilci izuzetno prosli pored ajkula kakvi su Boing i Erbas.
Tako da mi u opste nije jasno o cemu ti pises.
Rujke sa MC21 stupaju na teren A350 i B787 (gde se samo ME porudzbine mere stotinama aparata) dok je Embraer uleteo u klasu gde ova dva proizvodjaca nemaju ponudu.
Re: Vazduhoplovi
MC je u klasi sa 737 i 320.
Brazilci bi imali i vece trziste da nisu dobili po nonji i od amera i evropljana. Primer, svrbija 98 i razgovori sa basom. Koje je to muvanje bilo da se tadasnji jat prevesla za male pare za boinga.... "Srecom" izbombardovase nas naredne godine ti buzdovani pa od avijona nista nije bilo. Bio prisutan na masincu kad su iza zatvorenih vrata drzali prezentaciju ljudi iz basa...
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk
Brazilci bi imali i vece trziste da nisu dobili po nonji i od amera i evropljana. Primer, svrbija 98 i razgovori sa basom. Koje je to muvanje bilo da se tadasnji jat prevesla za male pare za boinga.... "Srecom" izbombardovase nas naredne godine ti buzdovani pa od avijona nista nije bilo. Bio prisutan na masincu kad su iza zatvorenih vrata drzali prezentaciju ljudi iz basa...
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi
Prema onome što piše na Wikipediji, u MC-21-300 staje 211 putnika u "jednoklasnoj" varijanti, što jeste u rangu B737 i A320, ali onih najvećih (B737 Max i A320 Neo), i to u najdužim verzijama.
Ovako laički, deluje mi da će MC-21 moći da produže i na kapacitet koji je imao B757-300 (najveći uskotrupni putnički avion, do 280 putnika u jednoklasnoj varijanti).
By the way, B757-300 se može videti par puta nedeljno na Surčinu, koristi ga Arkia Israeli na liniji za Tel Aviv.
Ovako laički, deluje mi da će MC-21 moći da produže i na kapacitet koji je imao B757-300 (najveći uskotrupni putnički avion, do 280 putnika u jednoklasnoj varijanti).
By the way, B757-300 se može videti par puta nedeljno na Surčinu, koristi ga Arkia Israeli na liniji za Tel Aviv.

Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
A od pre 2,5 sata na Tesli ce u narednih par dana moci da se vidi i Bin Zajebov mali vijoncic. Mada, ne savetujem spotering.
B777-3.A6-SIL-3
United Arab Emirates Presidential Flight Authority
B777-35R(ER)

Sent from my SONY Experia mobile
B777-3.A6-SIL-3
United Arab Emirates Presidential Flight Authority
B777-35R(ER)

Sent from my SONY Experia mobile

Re: Vazduhoplovi
Sa obzirom da sam imao uvid u ponudjene opcije Boinga i Erbasa (papir na stolu) a po nekad i sedeo sa kolegama iz tadasnjeg menadzmenta, moram reci da zivis u teskim zabludama.Cica Maca napisao:Koje je to muvanje bilo da se tadasnji jat prevesla za male pare za boinga.... "Srecom" izbombardovase nas naredne godine ti buzdovani pa od avijona nista nije bilo. Bio prisutan na masincu kad su iza zatvorenih vrata drzali prezentaciju ljudi iz basa...
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk
Kako u onim sta nam je nudjeno, do onih kako se avion bira i kupuje.
Re: Vazduhoplovi
Mrzim i sam a smatram i nepristojnim dva posta za redom ali upravo su mi stigle dve vesti:
Kazu ljudi iz erbasa da i oni imaju konja za trku kada je u pitanju maksimalna brzina helikoptera, tekst na engleskom:
http://www.airbus.com/newsroom/press-re ... ation.html
A druga vest je, napokon jedna lepa vest i za nas, na ruskom pa kome trba prevod...
https://eadaily.com/ru/news/2017/06/20/ ... ley-mig-29
Kazu ljudi iz erbasa da i oni imaju konja za trku kada je u pitanju maksimalna brzina helikoptera, tekst na engleskom:
http://www.airbus.com/newsroom/press-re ... ation.html
A druga vest je, napokon jedna lepa vest i za nas, na ruskom pa kome trba prevod...

https://eadaily.com/ru/news/2017/06/20/ ... ley-mig-29

Re: Vazduhoplovi
Evo kako izgleda let kada dve kontrole leta ne komuniciraju medju sobom.
U avionu su dve radio stanice sa tri kontrolne kutije (u nekim avionima su dve kontrolne kutije).
Posle okupacije Severnog Kipra, kontrola Nikozija ne komunicira sa Erdzanom. Zbog toga sto Erdzan "ne postoji", Nikozija priznaje samo Ankaru i pilotima svesno daje pogresnu frekvenciju.
Obavestenje o nacinu vodjenja veze u ovom podruciju moze da se nadje u NOTAM (notice to airman). Mnogi piloti, pogotovo svezi u ovom kraju sveta ga ni ne pogledaju dok Ankara ne podigne F16
Elem,

Jedan pilot slusa i prica sa Erdzanom 126,7
Drugi radi isto to sa Nikozijom na 126,3
U koliko kontrole izdaju konfliktna uputstva, piloti koordinisu izmedju njih, obavestavajuci jedne sta su rekli drugi.
Tel Aviv mora da se kontaktira minimalno 180 milja do Ben Guriona, da bi dali odobrenje za ulazak u njihov vazdusni prostor (i ako je let uredno prijavljen). Na ekranu, zeleni polu-luk.
Informacije o pisti u upotrebi i meteo situaciji su na 132,75
Sve vreme bi trebala da se slusa i emergency frekvencija 121,5
A sem blebetanja sa kontrolom, mora malo i da se tera avion

Dnevno, na 121,5, sto puta sr@ny€ "aircraft approaching ......... airspace, identify. Or ......... airforce will react"
U avionu su dve radio stanice sa tri kontrolne kutije (u nekim avionima su dve kontrolne kutije).
Posle okupacije Severnog Kipra, kontrola Nikozija ne komunicira sa Erdzanom. Zbog toga sto Erdzan "ne postoji", Nikozija priznaje samo Ankaru i pilotima svesno daje pogresnu frekvenciju.
Obavestenje o nacinu vodjenja veze u ovom podruciju moze da se nadje u NOTAM (notice to airman). Mnogi piloti, pogotovo svezi u ovom kraju sveta ga ni ne pogledaju dok Ankara ne podigne F16

Elem,

Jedan pilot slusa i prica sa Erdzanom 126,7
Drugi radi isto to sa Nikozijom na 126,3
U koliko kontrole izdaju konfliktna uputstva, piloti koordinisu izmedju njih, obavestavajuci jedne sta su rekli drugi.
Tel Aviv mora da se kontaktira minimalno 180 milja do Ben Guriona, da bi dali odobrenje za ulazak u njihov vazdusni prostor (i ako je let uredno prijavljen). Na ekranu, zeleni polu-luk.
Informacije o pisti u upotrebi i meteo situaciji su na 132,75
Sve vreme bi trebala da se slusa i emergency frekvencija 121,5
A sem blebetanja sa kontrolom, mora malo i da se tera avion

Dnevno, na 121,5, sto puta sr@ny€ "aircraft approaching ......... airspace, identify. Or ......... airforce will react"

Re: Vazduhoplovi
He, he, ko te tukao po prstima da se hvatas pilotskog volana? Da se uhvatio palice, Bog da te vidi, iako je manja plata. 
Sent from my SONY Experia mobile

Sent from my SONY Experia mobile

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Da je leteo ko čovek: helikopter za Legiju stranaca ili ako imaju i avione - da je malo bombardovao po Africi, sela i gradove ... da zgrne pare i sada da uživa u nekom tropskom raju
a ne da se zlopati sa Grcima/Turcima/Izraelcima i da se pita kad će neki terorista da ga digne u vazduh, dok je u vazduhu



