
3+4 u Evropi ispred C.
Upste ne mislim da je dizajn w204 uboden dok sa w205 mislim da jeste. Glk i Glc isto totalno 2 razlicita pravca. Glc prati duzajn nove e i c klase. I nije tesko da se toliko razkikuje od cokule Glk.Xepoj87 napisao:Jbg, stavi GLK i GLC...i tako u krug, a ti se uhvatio jedinog modela koji iz jednog ugla i to samo na slici podseca na stariji model i to je to.
Ali sam mislio da pricamo o 3 i C.
E46, E90 i F30 dele vise detalja od W204 i W205, sigurno, cak i da ne ubacujemo W203.
I to je bilo ok u toj maloj meri, dok nisu izbacili ovu novu generaciju, gde je petica maltene jaci restyle F10-ke.
W204 restyle je doneo maltene vise promena od G30
Nemaju sta da ubodu, uboli su i sa W204 dizajn, cak i vise od W205, koji je bolji samo u enterijeru, pa su ga promenili sa sledecom generacijom, kao sto ce i sadasnji.
Bmw prosto ne menja toliko automobile, sto je opet ok, ali mislim da je g30 dostigao vrhunac toga i vidimo da su generalno krenuli sa slabim promenama u ovoj generaciji.
On je kacio grafik prva 2 meseca 2017-e, samo za Evropu, po registracijama.ROCK napisao:Laki je kacio zadnji grafik za prvih par meseci 2017-te?
Videces kako ce prodaja automatski porasti kad se pojavi g20. Delom ce biti zasluzni bas ti kupci koji su cekali godinu dana novi model (kao sto je Laki cekao G30 godinu dana npr) Starno ne znamo ni ti ni ja da li li su to 10,15,20 ili 25%. Ja sam lupio 20 ali neka budu i 10 (isto puko nagadjanje).
Sto se razlike modela tice mozda sam ja pristrastan ali nista manje o tebe.
Tvrdio si da su promene na prednjem delu izmedju g30 i f10 manje nego izmedju e klase fl i nove e klase... (opet se hvatam za taj model jer smo o tome polemisali u g30 temi).
Toliko o objektivnosti