Servis - Razno
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ja sam na korsi stavio neku kinesku pumpu od 3000rsd i evo i dalje traje kod novog vlasnika nakon dve godine bez problema.
Re: Servis - Razno
@passenger
A antifriz nije menjan?
A antifriz nije menjan?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Valjda su menjali. Što?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Pa možda nije lepo odzračen sistem i možda zbog toga pravi problem...
Re: Servis - Razno
I meni liči na problem sa zaostalim vazduhom...
Re: Servis - Razno
Otvori posudu,pusti da zagrejan vrti u leru pola sata i trebalo bi da izbaci vazduh ako ga ima.
t
t
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
To mi i rodjak rekao, da verovatno ima vazduh u sistemu
Nemoguće da je riknuo termostat baš tog dana.
Aj videću posle ili ovih dana da ga držim upaljenog sa otvorenom posudom
Nemoguće da je riknuo termostat baš tog dana.
Aj videću posle ili ovih dana da ga držim upaljenog sa otvorenom posudom
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Nije vazduh, to samo kod jako starih automobila mora cep da se vadi, sad posuda sama izbacuje vazduh. Posle zamene samo treba nakon voznje proveriti i eventualno doliti
(Primer: radio sam pre par nedelja veliki servis, sve sto sam trebao posle da uradim je da dolijem malo vode kad je spustio nivo/izbacio vazduh..)
Jedino ako cep nije dobar ili termostat ne otvara na vreme..
A kako ti primetis uopste da ti je temp na 95?
Na svakom novijem autu softver pegla kazaljku za te nebitne promene. Meni se ne mrda sa standardnog mesta do 98(tad mi pali drugu brzinu ventilator)
Jedini nacin na koji mogu detaljno da pratim temp je preko dijagnostike, i opusteno ide temp do maltene stotke kad se malo vise gazi a vruce je. A trebalo bi da je ista konstrukcija motora jer Chevrolet-Opel
(Primer: radio sam pre par nedelja veliki servis, sve sto sam trebao posle da uradim je da dolijem malo vode kad je spustio nivo/izbacio vazduh..)
Jedino ako cep nije dobar ili termostat ne otvara na vreme..
A kako ti primetis uopste da ti je temp na 95?
Na svakom novijem autu softver pegla kazaljku za te nebitne promene. Meni se ne mrda sa standardnog mesta do 98(tad mi pali drugu brzinu ventilator)
Jedini nacin na koji mogu detaljno da pratim temp je preko dijagnostike, i opusteno ide temp do maltene stotke kad se malo vise gazi a vruce je. A trebalo bi da je ista konstrukcija motora jer Chevrolet-Opel
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Nisam tacno siguran sta dijagnostika na fiatu pokazuje, jel taj engine temperature od vode ili ulja, za ulje je normalno da osciluje zavisno od opterecenja, za vodu bas I ne.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
voda, tj. antifriz je engine temp, oil temp ulje
nisam na fiatu to nikad ni proveravao iskreno, ovo sam na chevroletu gledao pre/posle zamene termostata(long story short - glupi majstor hteo da nabudzi kuciste koje je puklo pa smo u medjuvremenu nasli povoljno originalni novi)
elem, mora da oscilira(ne koliko i ulje, tek na nekom turbo motoru..)
na svakom autu oscilira kad se neravnomerno vozi, pa cak i kad se lagano vozi ima (mizernih) oscilacija. i ovih 5-6 stepeni je nebitno. ali ce opet prosecan korisnik da se zabrine desi li se eventualno da ponekad poraste kazaljka - cime dolazimo do softvera - tj skrivanja "stvarne" temperature dok je u granicama normale.
sta znam, mozda je neispravan reostat ventilatora na ovom mom tuznom dejvuu pa dolazi do malo vece oscilacije nego sto treba, ali meni izgleda da je vazda ovako radio i nista mu ne fali, nit ista prijavljuje da mu fali
i kod drugara koji ima 325ci smo skoro bas gledali kako vrti vodu/pali ventilator na dijagnostici, ponasa se slicno/isto kao chevrolet
nisam na fiatu to nikad ni proveravao iskreno, ovo sam na chevroletu gledao pre/posle zamene termostata(long story short - glupi majstor hteo da nabudzi kuciste koje je puklo pa smo u medjuvremenu nasli povoljno originalni novi)
elem, mora da oscilira(ne koliko i ulje, tek na nekom turbo motoru..)
na svakom autu oscilira kad se neravnomerno vozi, pa cak i kad se lagano vozi ima (mizernih) oscilacija. i ovih 5-6 stepeni je nebitno. ali ce opet prosecan korisnik da se zabrine desi li se eventualno da ponekad poraste kazaljka - cime dolazimo do softvera - tj skrivanja "stvarne" temperature dok je u granicama normale.
sta znam, mozda je neispravan reostat ventilatora na ovom mom tuznom dejvuu pa dolazi do malo vece oscilacije nego sto treba, ali meni izgleda da je vazda ovako radio i nista mu ne fali, nit ista prijavljuje da mu fali

i kod drugara koji ima 325ci smo skoro bas gledali kako vrti vodu/pali ventilator na dijagnostici, ponasa se slicno/isto kao chevrolet
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
pa da probam sa pola sata u leru sa otvorenom posudom ili ne?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Ma probaj,ne gubis nista.
t
t
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
osim 4 litra goriva
probaću kad budem našao vremena, sutra svakako ne. Verovatno prekosutra

probaću kad budem našao vremena, sutra svakako ne. Verovatno prekosutra
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Kakvih crnih pola sata, za 2-3 minuta se kompletno ceo sistem vise puta provrti pumpom i izbaci vazduh
Bitno je da gas pojacas na 2500-3000 obrtaja onako povremeno, da turiras, da povuce eventualno zaostali vazduh u nekom dzepu motora. Mada je jako malo verovatno da iole moderan motor ima takav problem u konstrukciji.
Usput mozes slobodno rukom da stisnes i pustis dok radi na leru, glavno najdeblje crevo koje povezuje motor i hladnjak, time ces takodje da pokrenes mehur vazduha ako postoji i stoji zaglavljen negde.
Podrazumeva se da je na makimum ukljuceno grejanje kabine dok radis to izbacivanje vazduha i da se auto nalazi na horizontalnom putu tj podlozi.
Inace termostat odrzava temperaturu vode unutar 2-3C tolerancije, toliko se menja radna temperatura pri minimalnom i maksimalnom opterecenju motora.
Ulje se mnogo vise menja, cak i preko 5C a u ekstremnim situacijama i do 10C pri promeni opterecenja motora.
Kod vecine automobila iz okvirno zadnjih 40tak godina uz pojedine poznate izuzetke (francuzi, Fiat i mozda jos poneki koji imaju slavinu/cep na crevu za ispustanje vazduha) se sistem hladjenja automatski sam odzracuje bez ikakve intervencije.
Bitno je da gas pojacas na 2500-3000 obrtaja onako povremeno, da turiras, da povuce eventualno zaostali vazduh u nekom dzepu motora. Mada je jako malo verovatno da iole moderan motor ima takav problem u konstrukciji.
Usput mozes slobodno rukom da stisnes i pustis dok radi na leru, glavno najdeblje crevo koje povezuje motor i hladnjak, time ces takodje da pokrenes mehur vazduha ako postoji i stoji zaglavljen negde.
Podrazumeva se da je na makimum ukljuceno grejanje kabine dok radis to izbacivanje vazduha i da se auto nalazi na horizontalnom putu tj podlozi.
Inace termostat odrzava temperaturu vode unutar 2-3C tolerancije, toliko se menja radna temperatura pri minimalnom i maksimalnom opterecenju motora.
Ulje se mnogo vise menja, cak i preko 5C a u ekstremnim situacijama i do 10C pri promeni opterecenja motora.
Kod vecine automobila iz okvirno zadnjih 40tak godina uz pojedine poznate izuzetke (francuzi, Fiat i mozda jos poneki koji imaju slavinu/cep na crevu za ispustanje vazduha) se sistem hladjenja automatski sam odzracuje bez ikakve intervencije.
Re: Servis - Razno
Pojavi mi se juče check brake pads upozorenje na kolima. Kad sam upalio i ugasio nestane, nakon toga mi se pojavilo još jednom nakon pola sata vožnje, bilo upaljeno par minuta i opet nestalo. Zadnje diskove i pločice sam menjao kad sam uzeo kola, prednje mi je majstor gledao i reče mi da su ok. E sad ili je on pogrešio, ili taj neki senzor tipuje? Koje su šanse za to? Imam neki servis u blizini apartmana ovde u grčkoj, razmišljam da odem da pogledaju
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk