Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Ne vidi se sa slike, ako jesu uzduzni noseci profili ispod poda gepeka osteceni/ pomereni auto je za otpad. Ali mala je sansa da jesu s obzirom na izgled, nema guzvanja.
Ta 2 apsorbera koji su nosaci metalnog branika (nema tu purpene, plastike i slicnog) koji je noseci element se deformisu i pri tome upiju sile ekvivalenta 30tona udara.
Ako je bilo do 30tona nije autu nista osim estetika, ako je bio jaci udar nesto je od elemenata sasije osteceno.
Plasticne ukrasne obloge branika, ono sto se spolja vidi ne racunam u nesto vise od obicne estetike da se pokrije sam branik.
Ali da je popravka sa slike skupa u DACH ne sumnjam, odokativno minimum 5.000 evra u ovlascenom ako nista nije pomereno.
Na mene je nedavno naleteo otpozadi auto sa oko 30 na sat, sabio ta 2 apsorbera i nista drugo se nije desilo. Naravno, ceo branik je ostao u tom pomerenom stanju za oko 3cm.
Njemu je otisao prednji deo auta, procurio hladnjak, farovi se razbili i zguzvala hauba (Fiat Marea). Ne bi s nikad reklo po izgledu da je bila tako mala brzina.
Ti apsorberi bas dosta mogu da ublaze.
Ta 2 apsorbera koji su nosaci metalnog branika (nema tu purpene, plastike i slicnog) koji je noseci element se deformisu i pri tome upiju sile ekvivalenta 30tona udara.
Ako je bilo do 30tona nije autu nista osim estetika, ako je bio jaci udar nesto je od elemenata sasije osteceno.
Plasticne ukrasne obloge branika, ono sto se spolja vidi ne racunam u nesto vise od obicne estetike da se pokrije sam branik.
Ali da je popravka sa slike skupa u DACH ne sumnjam, odokativno minimum 5.000 evra u ovlascenom ako nista nije pomereno.
Na mene je nedavno naleteo otpozadi auto sa oko 30 na sat, sabio ta 2 apsorbera i nista drugo se nije desilo. Naravno, ceo branik je ostao u tom pomerenom stanju za oko 3cm.
Njemu je otisao prednji deo auta, procurio hladnjak, farovi se razbili i zguzvala hauba (Fiat Marea). Ne bi s nikad reklo po izgledu da je bila tako mala brzina.
Ti apsorberi bas dosta mogu da ublaze.
- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Ne brže od života!
+ verovatno da vozač Volvoa nije držao kočnicu, što je dodatno smanjilo štetu.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
S obzirom da je tesko da nije automatik, isto toliko je tesko da nije drzao kocnicu 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Možda je vozio 20,30 i naišao bus sa 50 kmh
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ne brže od života!
Ja znam pricu od pre 10 godina kada sam vozio tada novog Golfa plusa da i (relativno) blag udarac od pozadi sa minimalnim vidljivim ostecenjima tretiraju kao totalnu stetu zato sto je struktura automobila napravljena od jakog celika koji se deformise i puca na mikro nivou. Tako da je samim tim tesko ispitati i ustanoviti nivo stvarne stete. Bar je takva bila prica od liz drustva 

Re: Ne brže od života!
Kakve vama tamo žvake valjaju samo da bi vam prodali što više novih kola... Dobro, nije ni to loše, na nešto morate da potrošite te ogromne plate 

- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Da, na porez 

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Posetite www.garaza.rs !
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Zeleni debil kriv maksimalno, znaci video je ili je morao da vidi ovog iz kontra smera kako mu se priblizava i on mu opusteno udje u traku.
Mozda je ovaj drugi i mogao da ga izbegne da se provuce, ali pravno bolje ovako da je cista situacija nego da se zbog debila zakuca u ove parkirane, a zeleni ode, pa ne bi ga dunav oprao.
Mozda je ovaj drugi i mogao da ga izbegne da se provuce, ali pravno bolje ovako da je cista situacija nego da se zbog debila zakuca u ove parkirane, a zeleni ode, pa ne bi ga dunav oprao.
Re: Ne brže od života!
Kamera ne prikazuje šta se nalazi ispred, da li je pravac, prevoj, krivina i da li bilo šta zaklanja vozilo koje se približava u niskom letu kao ovaj sa snimka.
Re: Ne brže od života!
Ma da, kriv je taj sto je isao u susret.
Re: Ne brže od života!
Po slovu zakona je kriv ovaj što je oduzeo prvenstvo, ali okolnosti su nepoznate.
edit: malo analize, od pojavljivanja u kadru plavog auta do trenutka sudara je 1s. Ako je vidljivo parče puta 40m, on ga je prešao prosečnom brzinom od 144 km/h.
edit: malo analize, od pojavljivanja u kadru plavog auta do trenutka sudara je 1s. Ako je vidljivo parče puta 40m, on ga je prešao prosečnom brzinom od 144 km/h.
Re: Ne brže od života!
0.8 sek, a tu nema vise od 30m, verovatno i manje.
Edit. 1 sek okvirno. Moja procena je da je isao do 100 kmh, sto je opet mnogo za ovaj deo puta, svakako nije direktni krivac.
Edit. 1 sek okvirno. Moja procena je da je isao do 100 kmh, sto je opet mnogo za ovaj deo puta, svakako nije direktni krivac.
Re: Ne brže od života!
A jeste, isao je 300
Zeleni je kriv, i pritom loš vozač
Zeleni je kriv, i pritom loš vozač