Grčka
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Grčka
Znacenje odmora nije isto za svakoga. Ja se unervozim bukvalno posle dva dana na istoj plazi.
Cesto sam isao na one ture po gradovima Evrope, odem na 3-5 dana, vratim se sa zuljevima na nogama, ali sam zato u glavi kao nov.
Cesto sam isao na one ture po gradovima Evrope, odem na 3-5 dana, vratim se sa zuljevima na nogama, ali sam zato u glavi kao nov.
Re: Grčka
Pa neko voli debele, neko mrsave, nekome nije odmor ako ne vozi auto
Bas zbog tih razlicitosti tesko je porediti i cene i sta ljudima odgovara. Ja cu uvek (malo) da zrtvujem kvalitet zbog duzine, a isto tako obozavam da se krecem tokom odmora. A da pijem kaficu u hladu i lepoj okolini ili da se cesem mogu i kuci u basti ili na terasi 


- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Grčka
Zašto sam mislio da je skup, nemam pojma. Možda sam i pobrkao. Athena Pallas nam jeste uvek bio skuplji 20-30% od ostalih.
Ove godine smo se opekli sa onim glupavim Toronijem, ne znam više gde da idemo sledeći put - Lagomandra - svake godine su sve bolji. B&B bih išao pre u neki lep apartman, ali s malom decom samo bliže gradu/lekaru
Ove godine smo se opekli sa onim glupavim Toronijem, ne znam više gde da idemo sledeći put - Lagomandra - svake godine su sve bolji. B&B bih išao pre u neki lep apartman, ali s malom decom samo bliže gradu/lekaru

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Grčka
Ja sam vrlo nestrpljiv, jedva cekam Kefaloniju, samo treba sacekati i avgust 

Brzine idu u H-a !!!




- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Grčka
Pricaj mi o tim turama. Poslednji put sam isao u novim cipelama, pa sam ih posteno razgazio.igor_harris napisao:Znacenje odmora nije isto za svakoga. Ja se unervozim bukvalno posle dva dana na istoj plazi.
Cesto sam isao na one ture po gradovima Evrope, odem na 3-5 dana, vratim se sa zuljevima na nogama, ali sam zato u glavi kao nov.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Grčka
Нема преговора са Македонијом о укидању „зеленог картона”
http://www.politika.rs/scc/clanak/38472 ... og-kartona
У тој држави ова потврда, коју домаће осигуравајуће куће наплаћују 2.000 динара, није потребна возачима из Словеније и Мађарске, а све до скоро није била ни Хрватима, сазнаје „Политика”
Нема изгледа да ће „зелени картон”, без кога грађани Србије не могу да путују кроз Македонију, ускоро бити укинут. И док су нас ранијих година, пред почетак летње сезоне, надлежни уверавали да се са овом државом преговара на ту тему, како „Политика” сазнаје, то питање „у овом тренутку није предмет разговора са Македонцима”.
– Са колегама из Македонског бироа осигурања комуницирамо редовно о разним питањима. Али укидање „зеленог картона” у овом тренутку није предмет разговора – кажу у одговору за наш лист у Удружењу осигуравача Србије (УОС). На њиховом сајту се наводи да је за власнике возила из Србије неопходно да у Македонији поседују „зелени картон” јер та држава (из Система зелене карте) није чланица тзв. Мултилатералног споразума.
Интересантно је и то да овај документ Македонци не траже баш свима који прелазе њихову границу, како се веровало. Према нашим сазнањима, „зелени картон” није потребан, рецимо, возачима из Словеније и Мађарске јер је сама регистрација њиховог возила доказ да поседују и међународно осигурање. Све до скоро у повлашћеном положају били су чак и путници са хрватским таблицама.
У 2016. издато 467.000 образаца – приход непознат
„Политика” није добила конкретан одговор колико су новца прошле године приходовале домаће осигуравајуће куће на основу издавања и наплате „зеленог картона”. Речено нам је да је ово удружење својим чланицама, у 2016. години, издало 467.800 образаца „зелене карте”. – Али, ми немамо увид у број картона који су издати осигураницима, као ни у остварени приход по том основу – тврде у УОС. У случају да су продати сви испоручени „зелени картони”, једноставна рачуница показује да је инкасирано око 938 милиона динара (или око 7,3 милиона евра).
Због чега су комшије у предности у односу на Србију, чији држављани ту потврду плаћају 2.000 динара, иако су несумњиво најбројнији путници који у транзиту до грчке обале прођу кроз Македонију.
У УОС-у кажу да је информација коју имамо делимично тачна. Наиме, 1994. године, на основу унилатералног споразума, који је био део услова тих земаља за пријем Македоније у чланство Система зелене карте, возилима из Хрватске, Словеније и Мађарске омогућено је да у ову државу улазе без „зеленог картона”. Али ово право не важи и у обрнутом смеру. Возачима из Македоније и даље је потребан „зелени картон” за те три државе. Уласком Хрватске у ЕУ овај унилатерални споразум престао је да важи.
– Возачи из Хрватске сада морају да имају „зелени картон” приликом уласка у Македонију. За возаче из Словеније и Мађарске, споразум је и даље на снази – напомињу у УОС.
Иначе, „зелени картон” није никаква нова полиса осигурања већ најобичнији папир, наводна међународна потврда (или препис) да је возило осигурано од аутоодговорности. У Србији, иначе, возило није могуће ни регистровати без плаћеног осигурања. Због тога би, по мишљењу многих, регистрациона налепница требало да буде сасвим довољан доказ да је аутомобил осигуран.
Поставља се питање и зашто се држави не жури да потпише одговарајуће споразуме са Бих и Македонијом (једине две државе у окружењу где нам је тај папир потребан), који би обесмислили издавање овог документа.
У многим државама се „зелена карта” издаје бесплатно или кошта симболично – свега неколико евра, што покрива трошкове штампе. Примери су: Немачка, Швајцарска, Аустрија, Шведска. Због чега то није случај и у Србији?
У појединим државама, наводе наши саговорници, постоји наплата самог картона, док се у другима његова цена урачунава у цену полисе обавезног осигурања од аутоодговорности. У том случају (када је цена „зеленог картона” урачуната у цену полисе) возач нема могућност да одлучује да ли му је та потврда потребна или није, односно да ли је жели или не. Грађани Србије, истичу, купују картон само по потреби, јер не морају да га имају за 33 од 47 чланица Система зелене карте. Према њиховом мишљењу, постоји још један разлог, а то је цена полисе обавезног осигурања, која је, како тврде, једна од најјефтинијих у Европи.
– Немамо увид у структуру премије осигуравајућих друштава у земљама ЕУ. Зато не знамо који се део односи на урачунату цену зеленог картона. Али имамо информације да је код нас полиса обавезног осигурања од аутоодговорности једна од најјефтинијих у Европи, чак и у региону. И поред тога наши возачи имају исти статус и права као и возачи из ЕУ, а наша друштва исти финансијски ризик као и њихова – истичу у Удружењу осигуравача.
http://www.politika.rs/scc/clanak/38472 ... og-kartona
У тој држави ова потврда, коју домаће осигуравајуће куће наплаћују 2.000 динара, није потребна возачима из Словеније и Мађарске, а све до скоро није била ни Хрватима, сазнаје „Политика”
Нема изгледа да ће „зелени картон”, без кога грађани Србије не могу да путују кроз Македонију, ускоро бити укинут. И док су нас ранијих година, пред почетак летње сезоне, надлежни уверавали да се са овом државом преговара на ту тему, како „Политика” сазнаје, то питање „у овом тренутку није предмет разговора са Македонцима”.
– Са колегама из Македонског бироа осигурања комуницирамо редовно о разним питањима. Али укидање „зеленог картона” у овом тренутку није предмет разговора – кажу у одговору за наш лист у Удружењу осигуравача Србије (УОС). На њиховом сајту се наводи да је за власнике возила из Србије неопходно да у Македонији поседују „зелени картон” јер та држава (из Система зелене карте) није чланица тзв. Мултилатералног споразума.
Интересантно је и то да овај документ Македонци не траже баш свима који прелазе њихову границу, како се веровало. Према нашим сазнањима, „зелени картон” није потребан, рецимо, возачима из Словеније и Мађарске јер је сама регистрација њиховог возила доказ да поседују и међународно осигурање. Све до скоро у повлашћеном положају били су чак и путници са хрватским таблицама.
У 2016. издато 467.000 образаца – приход непознат
„Политика” није добила конкретан одговор колико су новца прошле године приходовале домаће осигуравајуће куће на основу издавања и наплате „зеленог картона”. Речено нам је да је ово удружење својим чланицама, у 2016. години, издало 467.800 образаца „зелене карте”. – Али, ми немамо увид у број картона који су издати осигураницима, као ни у остварени приход по том основу – тврде у УОС. У случају да су продати сви испоручени „зелени картони”, једноставна рачуница показује да је инкасирано око 938 милиона динара (или око 7,3 милиона евра).
Због чега су комшије у предности у односу на Србију, чији држављани ту потврду плаћају 2.000 динара, иако су несумњиво најбројнији путници који у транзиту до грчке обале прођу кроз Македонију.
У УОС-у кажу да је информација коју имамо делимично тачна. Наиме, 1994. године, на основу унилатералног споразума, који је био део услова тих земаља за пријем Македоније у чланство Система зелене карте, возилима из Хрватске, Словеније и Мађарске омогућено је да у ову државу улазе без „зеленог картона”. Али ово право не важи и у обрнутом смеру. Возачима из Македоније и даље је потребан „зелени картон” за те три државе. Уласком Хрватске у ЕУ овај унилатерални споразум престао је да важи.
– Возачи из Хрватске сада морају да имају „зелени картон” приликом уласка у Македонију. За возаче из Словеније и Мађарске, споразум је и даље на снази – напомињу у УОС.
Иначе, „зелени картон” није никаква нова полиса осигурања већ најобичнији папир, наводна међународна потврда (или препис) да је возило осигурано од аутоодговорности. У Србији, иначе, возило није могуће ни регистровати без плаћеног осигурања. Због тога би, по мишљењу многих, регистрациона налепница требало да буде сасвим довољан доказ да је аутомобил осигуран.
Поставља се питање и зашто се држави не жури да потпише одговарајуће споразуме са Бих и Македонијом (једине две државе у окружењу где нам је тај папир потребан), који би обесмислили издавање овог документа.
У многим државама се „зелена карта” издаје бесплатно или кошта симболично – свега неколико евра, што покрива трошкове штампе. Примери су: Немачка, Швајцарска, Аустрија, Шведска. Због чега то није случај и у Србији?
У појединим државама, наводе наши саговорници, постоји наплата самог картона, док се у другима његова цена урачунава у цену полисе обавезног осигурања од аутоодговорности. У том случају (када је цена „зеленог картона” урачуната у цену полисе) возач нема могућност да одлучује да ли му је та потврда потребна или није, односно да ли је жели или не. Грађани Србије, истичу, купују картон само по потреби, јер не морају да га имају за 33 од 47 чланица Система зелене карте. Према њиховом мишљењу, постоји још један разлог, а то је цена полисе обавезног осигурања, која је, како тврде, једна од најјефтинијих у Европи.
– Немамо увид у структуру премије осигуравајућих друштава у земљама ЕУ. Зато не знамо који се део односи на урачунату цену зеленог картона. Али имамо информације да је код нас полиса обавезног осигурања од аутоодговорности једна од најјефтинијих у Европи, чак и у региону. И поред тога наши возачи имају исти статус и права као и возачи из ЕУ, а наша друштва исти финансијски ризик као и њихова – истичу у Удружењу осигуравача.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Grčka
Od tih 7.3 miliona evra zarade godisnje, dovoljno je da to drustvo osiguravaca izdvoji jedan manji deo za par odgovornih glavonja koji bi mogli to da rese i kupovacemo taj zeleni karton u nedogled. Ili ce se dogovoriti da ga ukinu ali i da podignu cene polise.
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Grčka
Поставља се питање и зашто се држави не жури да потпише одговарајуће споразуме са Бих и Македонијом (једине две државе у окружењу где нам је тај папир потребан), који би обесмислили издавање овог документа.
У многим државама се „зелена карта” издаје бесплатно или кошта симболично – свега неколико евра, што покрива трошкове штампе. Примери су: Немачка, Швајцарска, Аустрија, Шведска. Због чега то није случај и у Србији?
Re: Grčka
Tvoji holanđani su najpametniji sa kamp prikolicamaljuba napisao:Pa neko voli debele, neko mrsave, nekome nije odmor ako ne vozi autoBas zbog tih razlicitosti tesko je porediti i cene i sta ljudima odgovara. Ja cu uvek (malo) da zrtvujem kvalitet zbog duzine, a isto tako obozavam da se krecem tokom odmora. A da pijem kaficu u hladu i lepoj okolini ili da se cesem mogu i kuci u basti ili na terasi

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Grčka
https://www.grckainfo.com/blog/Nacional ... KefalonijuDay Walker napisao:Ja sam vrlo nestrpljiv, jedva cekam Kefaloniju, samo treba sacekati i avgust
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
-
- Postovi: 773
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija