E klasa VS Rav 4 VS Alfa 156
E klasa VS Rav 4 VS Alfa 156
Imao sam prilike da se vozim CG magistralom malo duze u Mercedesu E 220 CDI (w211), presao je oko 300.000km. Ja sam se veoma razocarao. Jedino sto mi se dopalo je zvucna izolacija (ali ne od rupa, vec od spoljne buke i komfor u kabini). Auto ljulja i pliva u onim krivinama, toliko da nam je bilo muka (utegnut je, oseca se itekako). Vuce solidno, ocekivao sam da ide bolje. Potrosnja nije prelazila 5 i nesto.
Nakon toga sam presao istu relaciju RAV-om koji je imao Stjepa. RAV je bucniji i ima manji komfor, ali uzivanje je voziti se - ne pliva, ne ljulja, grabi onaj put samo tako, milina.
Ne znam sta je, ali auto mi se uopste nije dopao. Svaka cast za izolaciju i komfor u kabini ali osecaj na magistrali, uzbrdo nizbrdo i u krivina je za mene veoma razocaravajuc. Prosto smo se zabezeknuli kako je RAV4 odradio istu deonicu bez ikakvog osecaja muke, cak stavise, veoma je osecaj u SUV-u bio sigurniji, nekako kao da ide po sinama.
Po naseljenim mestima u Mercedesu je super osecaj, ali otvoren put kakav je tamo... hm...
Nakon toga sam presao istu relaciju RAV-om koji je imao Stjepa. RAV je bucniji i ima manji komfor, ali uzivanje je voziti se - ne pliva, ne ljulja, grabi onaj put samo tako, milina.
Ne znam sta je, ali auto mi se uopste nije dopao. Svaka cast za izolaciju i komfor u kabini ali osecaj na magistrali, uzbrdo nizbrdo i u krivina je za mene veoma razocaravajuc. Prosto smo se zabezeknuli kako je RAV4 odradio istu deonicu bez ikakvog osecaja muke, cak stavise, veoma je osecaj u SUV-u bio sigurniji, nekako kao da ide po sinama.
Po naseljenim mestima u Mercedesu je super osecaj, ali otvoren put kakav je tamo... hm...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Ih...pa ipak je to toyota 

Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Nema to veze, isli smo i Astrom DTI i nema ljuljanja i plivanja, samo sto je Astra pakao za izolaciju i ostalo. Ovde mislim na osecaj u voznji po serpentinama.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Astra G ima odlicno lezanje na putu za razliku od drugih astra.. Ne racunajuci ovu aktuelnu..
Sto se tice Mecke, prvi put cujem da se neko ljuljao u ovom automobilu.. Jedino ako je raspad trap... Utegnut kakav sam vozio i vozio se u njemu lezi kao po sinama..
Sto se tice Mecke, prvi put cujem da se neko ljuljao u ovom automobilu.. Jedino ako je raspad trap... Utegnut kakav sam vozio i vozio se u njemu lezi kao po sinama..
Brzine idu u H-a !!!




Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
cozmo napisao:Imao sam prilike da se vozim CG magistralom malo duze u identicnom Mercedesu, presao je oko 300.000km. Ja sam se veoma razocarao. Jedino sto mi se dopalo je zvucna izolacija (ali ne od rupa, vec od spoljne buke i komfor u kabini). Auto ljulja i pliva u onim krivinama, toliko da nam je bilo muka (utegnut je, oseca se itekako). Vuce solidno, ocekivao sam da ide bolje. Potrosnja nije prelazila 5 i nesto.
Nakon toga sam presao istu relaciju RAV-om koji je imao Stjepa. RAV je bucniji i ima manji komfor, ali uzivanje je voziti se - ne pliva, ne ljulja, grabi onaj put samo tako, milina.
Ne znam sta je, ali auto mi se uopste nije dopao. Svaka cast za izolaciju i komfor u kabini ali osecaj na magistrali, uzbrdo nizbrdo i u krivina je za mene veoma razocaravajuc. Prosto smo se zabezeknuli kako je RAV4 odradio istu deonicu bez ikakvog osecaja muke, cak stavise, veoma je osecaj u SUV-u bio sigurniji, nekako kao da ide po sinama.
Po naseljenim mestima u Mercedesu je super osecaj, ali otvoren put kakav je tamo... hm...
Ne znam sta bih rekao sem, objektivnost na nivou....
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Raspad sigurno nije jer je perfektno utegnut preko prelaska neravnina. Konkretno mislim na deo puta pre Budve pa do Rafailovica i one uzbrdice pod krivinama (i nizbrdice). Jednostavno se u kabini mnogo vise bacakas i pomeras (ljuljas) na tim delovima puta i ima se osecaj mucnine.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Ja rekoh da cak i Astra G nije imala to ljuljanje koje opisujem.Laki021 napisao: Ne znam sta bih rekao sem, objektivnost na nivou....
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
I da dodam, posto ospete odmah paljbu...
Posto mi je kum bio dole, znate koji se auto najbolje pokazao (ostavio sam za kraj kad me okarakterisete kao "objektivnog) dole na krivinama?
Alfa 156 SW. Ali apsolutno. Jeste grublja, jeste bucnija (kao i RAV4) ali 2.0 JTS motor u kombinaciji sa temperamentom kakav ima Alfa razvlace kez nevidjeni
Da pojasnim u vezi Mecke da se ne ljuti dragi Next:
Ne mogu da opisem kakvo je to ljuljanje. Osecas da auto lepi krivinu ali se ti unutra NEPRIJATNO pomeras (kao avion kad se naginje), sto stvara mucninu. Na ravnim delovima i gde nisu serpentine stvarno je odlican. To nema ni u RAV4, ni u Alfi, pa cak ni u Astri G koja je smesna za sve ove automobile.
Potpuno isto ce i moja supruga da vam potrvrdi.
EDIT by mod: poslao si 3 posta zaredom za 10 minuta potpuno nepotrebno. Sledeci put koristi opciju izmeni koja je aktivna 30 minuta od inicijalnog slanja posta.
Posto mi je kum bio dole, znate koji se auto najbolje pokazao (ostavio sam za kraj kad me okarakterisete kao "objektivnog) dole na krivinama?
Alfa 156 SW. Ali apsolutno. Jeste grublja, jeste bucnija (kao i RAV4) ali 2.0 JTS motor u kombinaciji sa temperamentom kakav ima Alfa razvlace kez nevidjeni

Da pojasnim u vezi Mecke da se ne ljuti dragi Next:
Ne mogu da opisem kakvo je to ljuljanje. Osecas da auto lepi krivinu ali se ti unutra NEPRIJATNO pomeras (kao avion kad se naginje), sto stvara mucninu. Na ravnim delovima i gde nisu serpentine stvarno je odlican. To nema ni u RAV4, ni u Alfi, pa cak ni u Astri G koja je smesna za sve ove automobile.
Potpuno isto ce i moja supruga da vam potrvrdi.
EDIT by mod: poslao si 3 posta zaredom za 10 minuta potpuno nepotrebno. Sledeci put koristi opciju izmeni koja je aktivna 30 minuta od inicijalnog slanja posta.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Ajde zovi je da napise post i potvrdi, inace ne verujem 

Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Ja ne pamtim da sam se vozio u manje udobonom autu od RAVa, a tebi to PRIJATNIJE od Merca.
Pa i da je Merc stariji duplo od rava, opet ce biti duplo udobniji.
Samim ti sto je RAV visok osa kretanja tela je dalja od ose kretanja vozila i stvara se nelagodan osecaj. A da ne pricamo o tome sto je tvrd i enterijer je los.

Samim ti sto je RAV visok osa kretanja tela je dalja od ose kretanja vozila i stvara se nelagodan osecaj. A da ne pricamo o tome sto je tvrd i enterijer je los.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Najbolja direktorska limuzina u istoriji automobilizma, je zapravo nelagodna za voziti se.
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Nema sta ja da se ljutim, napravio sam par desetina hiljada u nekoliko razlicith w211 (od 220 do 320 cdi), sa predjenih od 120 do 680.000 km. Mogu da kazem da prilicno dobro poznajem taj auto i sta moze da uradi, i kako se vozi...
Tvoj osecaj necu komentarisati, nisam ni video taj auto a kamoli se vozio u njemu, ali moj savet ti je da probas jos neki...
U RAV4 sam se vozio ( dizel, prvi vlasnik, presao 45k ) i.. Neka hvala... Nije moj tip auta... Pritom, nemoj molim te porediti lezanje E klase i zenskog dzipa koji po neravninama skace kao jarac...
Tvoj osecaj necu komentarisati, nisam ni video taj auto a kamoli se vozio u njemu, ali moj savet ti je da probas jos neki...
U RAV4 sam se vozio ( dizel, prvi vlasnik, presao 45k ) i.. Neka hvala... Nije moj tip auta... Pritom, nemoj molim te porediti lezanje E klase i zenskog dzipa koji po neravninama skace kao jarac...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32199
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: E klasa VS Rav 4 VS Alfa 156
Ja se nisam vozio u Mercedesu nikad. Kad neće Next da zove.
Stjepin RAV 4 sam vozio malo i totalno se razočarao u taj auto jer mi je bio san do tada. Možda su sa novim modelima nešto poboljšali, ali ovo je bilo maltene kao Nivu da voziš. Kakav je u krivinama nisam probao, mada ne sumnjam da je dobar. Isto, ne sumnjam da ima odlične terenske karakteristike, ali što kaže Next, nije auto po mom ukusu.
Kao i Cozmov kum, tako i moj vozi Alfu 156. Ovo mu je već druga. Prva je bila 1.6 benzinjara, sad vozi JTD. I ta Alfa, koliko god se meni ne sviđala, ako je u dobrom stanju, stvarno lepo ide i zabavna je za vožnju.
Mislim da je ovde ustvari pitanje šta kome više odgovara, jer sigurno nije Alfa bolji auto od E klase, a nije ni RAV bogami. To je isto kao kad bi ja rekao da je C4 katastrofa, da se ljulja i da bolje pegla moja Zastava 128. Ja taj C4 ne mogu da smislim, jednostavno po osećaju u vožnji totalno nije po mom ukusu. A da je dobar auto, jeste, ali nije za mene. Moj bivši šef se kune u njega.

Stjepin RAV 4 sam vozio malo i totalno se razočarao u taj auto jer mi je bio san do tada. Možda su sa novim modelima nešto poboljšali, ali ovo je bilo maltene kao Nivu da voziš. Kakav je u krivinama nisam probao, mada ne sumnjam da je dobar. Isto, ne sumnjam da ima odlične terenske karakteristike, ali što kaže Next, nije auto po mom ukusu.
Kao i Cozmov kum, tako i moj vozi Alfu 156. Ovo mu je već druga. Prva je bila 1.6 benzinjara, sad vozi JTD. I ta Alfa, koliko god se meni ne sviđala, ako je u dobrom stanju, stvarno lepo ide i zabavna je za vožnju.
Mislim da je ovde ustvari pitanje šta kome više odgovara, jer sigurno nije Alfa bolji auto od E klase, a nije ni RAV bogami. To je isto kao kad bi ja rekao da je C4 katastrofa, da se ljulja i da bolje pegla moja Zastava 128. Ja taj C4 ne mogu da smislim, jednostavno po osećaju u vožnji totalno nije po mom ukusu. A da je dobar auto, jeste, ali nije za mene. Moj bivši šef se kune u njega.
Posetite www.garaza.rs !
Re: E klasa VS Rav 4 VS Alfa 156
Meni su npr. svi koji su vozili rav4 rekli da su uvek imali utisak da ce prevrnuti u krivinama, ako preteraju sa gasom.
@daywalker
Imao sam pre astre H, astru G i lezanje u krivinama se ne moze porediti, ali nikako. Doduse astra g je bila karavan, ne znam da li ima razlike u osovinskom razmaku sa limuzinom. Ova astra ako ima dobre gume, vec ima dobar motor, se tako ponasa u krivinama, da mi je pojas stalno zategnut, dok ona niti klize niti skripi. Prijala bi neka bolja sedista.
Astra g je itekako skripala i setala. Naravno ovo sve, ako malo naprzis
@daywalker
Imao sam pre astre H, astru G i lezanje u krivinama se ne moze porediti, ali nikako. Doduse astra g je bila karavan, ne znam da li ima razlike u osovinskom razmaku sa limuzinom. Ova astra ako ima dobre gume, vec ima dobar motor, se tako ponasa u krivinama, da mi je pojas stalno zategnut, dok ona niti klize niti skripi. Prijala bi neka bolja sedista.
Astra g je itekako skripala i setala. Naravno ovo sve, ako malo naprzis

Re: E klasa VS Rav 4 VS Alfa 156
RAV4 je horor u krivinama.
Moj kum je prvi vlasnik od 2003 godine, a kolega je godinama vozio isti kao njegov, samo dizel.
Cozmo, ja ne znam kakve ti kriterijume imaš, ali RAV se naginje i "klanja" prilikom kočenja mnogo. Na sve to deluje tvrdo i neudobno. Možda je ovaj novi nešto drastično promenjen, ali koliko mi je poznato, automobil je mehanički potpuno isti već deceniju.
Kud nađe da porediš običan šminkeraj (doduše kvalitetan) sa E klasom.
Naravno da će poznavaoci da te ospu drvljem i kamenjem.

Cozmo, ja ne znam kakve ti kriterijume imaš, ali RAV se naginje i "klanja" prilikom kočenja mnogo. Na sve to deluje tvrdo i neudobno. Možda je ovaj novi nešto drastično promenjen, ali koliko mi je poznato, automobil je mehanički potpuno isti već deceniju.
Kud nađe da porediš običan šminkeraj (doduše kvalitetan) sa E klasom.
