Dani napisao: On je prosao bez povreda pukom srecom. Zanima ga da li moze tuziti proizvodjaca?
.
Nje prosao bz povreda pukom srecom. To je potpuno pogresna pretpostavka koju treba sto pre zaboraviti.
Ne moze da tuzi proizvodjaca za svoje postupke, moze da pokusa da dokazuje da je sreca faktor koji ga je zastitio a ne konstrukcija vozila. Da dokazuje pogresnu konstrukciju i izradu vozila. Besmislena ideja o tuzbi u startu.
A zasto bi uopste pomislio da tuzi proizvodjaca? Ne postoji obaveza da se aktivira airbag u svakoj nezgodi niti treba da se on uvek aktivira. Kontra pitanje bi bilo sta zeli tuzbom da postigne ?
--------------------------------
Airbag je pomocni uredjaj, tek sporedno pomaze i njegova uloga nije da se uvek aktivira.
Osnovni uredjaj je pojas za vezivanje, on sprecava povrede i cuva zivot tako sto osigurava da se telo kontrolsiano pomera kako je predvidjeno i ujedno umanjuje ubrzanje tela (usporenje).
Airbag se aktivira na osnovu inercionih senzora, ukoliko ubrzanje na mestu gde se nalazi senzor (9bicno je to pod ispod sedista) nije preslo zadatu granicu aribag pomocni sistem se ne aktivira.
To je najcesce stanje kada dolazi do prevrtanja vozila, izletanja sa puta, odbijanja bocno o prepreku i slicno kada vozilo nastavlja da se krece i posle udara u prepreku.
Jos jednom, airbag se naziva SRS, sredstvo za ispomoc radu pojasa.