Послато са m2 уз помоћ Тапатока
BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
15kg laksi od F10 M50, 3.4s do 100kmh, odvratna boja i kamera koja lici na onu sa Aliexpressa

Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Od onako lepih Frozen boja, oni ovo uradiše...
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Fantasticno, ubacili xDrive a auto 15kg laksi 
3.4s do 100, znajuci BMW to znaci 3.2.
Kad dodjem kuci moram ga lepo proucim
0-200 11.1s, grom ga ubio!

3.4s do 100, znajuci BMW to znaci 3.2.
Kad dodjem kuci moram ga lepo proucim

0-200 11.1s, grom ga ubio!
Re: BMW 5 (G30) 2017
Niko nije ni sumnjao da ce se dominacija nastaviti u ovoj klasi, ali ovoliko brutalan auto je malo ko mogao ocekivati.
Re: BMW 5 (G30) 2017
+1
118 000 Eur pocetna cena u DE.
118 000 Eur pocetna cena u DE.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 5 (G30) 2017
uh, još jedan u klanu 

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- shandu90
- Postovi: 13374
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ijao
Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ocekivano je isto ubrzanje kao E63S, jer i ako je slabiji, takodje je i laksi 25kg.
Sve mi se svidja, osim rucice menjaca, koja je kao da si uzeo jednu rucicu i natakao je na drugu vecu.
Zanimljivo je da su izabrali da ne stave onaj odvratni difuzer sa M paketa, koji ide do pola branika, vec ostavili ofarban, nesto sto sam najvise zamerao spoljasnjem dizajnu 5ice
Ocekivao sam i malo vise sportskih detalja, ipak je ovaj sa slike M5 od jedno 150-160k eura.
Sve mi se svidja, osim rucice menjaca, koja je kao da si uzeo jednu rucicu i natakao je na drugu vecu.
Zanimljivo je da su izabrali da ne stave onaj odvratni difuzer sa M paketa, koji ide do pola branika, vec ostavili ofarban, nesto sto sam najvise zamerao spoljasnjem dizajnu 5ice

Ocekivao sam i malo vise sportskih detalja, ipak je ovaj sa slike M5 od jedno 150-160k eura.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Tu je mislim najmanje snaga bitna, bitnije je kako sistem kontrole trakcije radi, i kakve su gume, oba auta imaju snage da spinuju tockove do 100kmh.
Re: BMW 5 (G30) 2017
E popizdio sam, otkucao komentar od 15 recenica i samo vrti onaj krug za ucitavanje
Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Tada cancel, kopiras komentar, pa probas ponovo, a onda ako ne uspe, refresh i paste komentara 
Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pored toga sto na G30 krcka plastika kao u Fabiji, sad su izbacili i istu kameru kao moju sa Alija.
Salim se malo. Auto je ozbiljna zver.

Salim se malo. Auto je ozbiljna zver.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Sad kad su se utisci slegli nakon sto smo prenocili, treba pokusati realno sagledati ovaj auto.
Kad se sve uzme u obzir, mislim da mozemo biti zadovoljni i da smo verovatno dibili najbolji auto na svetu (iskljucujem neku super egzotiku koja se pravi u 3 primerka i kosta po milion ili vise).
Ceo auto je ispunio ocekivanja i malo mu se sta moze zameriti, bas su se svojski potrudili. Dodatak xDrive ce omoguciti da ovo bude auto za svaku priliku, RS6 ga vise nece praviti budalom na svakom testu sa vlaznom podlogom ili ubrazanju 0-100. Pride mogucnost izbora nacina rada 4WD sistema garantuje da nista od nije zrtvovano.
Prosto, s obzirom kakve sve hvalospeve redovan G30 dobija, prosto je bilo nemoguce ne napraviti spektakularan auto dodavanjem par stotina KS i doradom sasije, dakle nista iznenadjujuce. Eventualno su trebali da ga ponude i sa opcijom upravljanja na sve tockove, ali valjda treba ostaviti nesto i za sledeci put...
Ako pokusamo da nadjemo konkurente, to su jasno Panamera Turbo (bar dok ne izadje Turbo S koji je pravi takmac) i E63 S. Svaki ima neku prednost. M5 je najlaski (i to osetno laski od oba preko 100kg od Mercedesa i skoro 200 od Panamere), brzi i agilniji, u odnosu na E klasu ima i sve prednosti koje i standardni G30 ima naspram E, u odnosu na Panameru je nesto komforniji auto, bolji infotaiment mnogo... Mercedes nudi najbolju zvuk od ove trojke, to nije ni najmanje za potcenjivanje izuzetno bitna stavka, kakve leptirice u stomaku moze da izazove tutnjava AMG motora to je zaista nesto spektakularno (inace koliko vidim M5 moze da se bira sta "standard" izduvom, ma sta to znacilo i M izduvom, koji je mnogo glasniji i vise puca i krklja). Panamera opet itekako ima svoj smek, meni je licno vizuelno najbolja od ovih ovde modela, fantastcino izgleda, umetnicko delo na tockovima, decenije Porsche tradicije ugradjene u izgled auta. Panamera ima i taj poseban Porsche smek, eksluzivnost, cim je vidis srce ti stane i divis joj se.
Sve u svemu kad se sve sabere, sva tri su fantasticni automobili, ali M5 kao ukupan paket je ipak za nijansu bolji od druga dva. Relativno uskoro ce i RS6 novi, ali od njega iskreno nista ne ocekujem, em sto nema on tog smekao ko ova tri auta em sto ce ga verovatno opet napraviti samo u lubenicar formi. Do sada je bar imao prednost nad M5 u vidi 4WD, sada je i to izgubio, tako da mislim da ispada iz ove grupe.
Isporuke krecu tek na prolece, dakle verovatno April, Maj, pocinju da preteruju sa tim koliko vremena prodje od predstavljanja auta do dostupnosti, cini mi se globalni trend u auto industriji.
P.S.
Ova Frozen Crvena boja u kojoj su ga prikazali je kriminalna, dao bih otkaz tupanu koji je to smislio.
Kad se sve uzme u obzir, mislim da mozemo biti zadovoljni i da smo verovatno dibili najbolji auto na svetu (iskljucujem neku super egzotiku koja se pravi u 3 primerka i kosta po milion ili vise).
Ceo auto je ispunio ocekivanja i malo mu se sta moze zameriti, bas su se svojski potrudili. Dodatak xDrive ce omoguciti da ovo bude auto za svaku priliku, RS6 ga vise nece praviti budalom na svakom testu sa vlaznom podlogom ili ubrazanju 0-100. Pride mogucnost izbora nacina rada 4WD sistema garantuje da nista od nije zrtvovano.
Prosto, s obzirom kakve sve hvalospeve redovan G30 dobija, prosto je bilo nemoguce ne napraviti spektakularan auto dodavanjem par stotina KS i doradom sasije, dakle nista iznenadjujuce. Eventualno su trebali da ga ponude i sa opcijom upravljanja na sve tockove, ali valjda treba ostaviti nesto i za sledeci put...
Ako pokusamo da nadjemo konkurente, to su jasno Panamera Turbo (bar dok ne izadje Turbo S koji je pravi takmac) i E63 S. Svaki ima neku prednost. M5 je najlaski (i to osetno laski od oba preko 100kg od Mercedesa i skoro 200 od Panamere), brzi i agilniji, u odnosu na E klasu ima i sve prednosti koje i standardni G30 ima naspram E, u odnosu na Panameru je nesto komforniji auto, bolji infotaiment mnogo... Mercedes nudi najbolju zvuk od ove trojke, to nije ni najmanje za potcenjivanje izuzetno bitna stavka, kakve leptirice u stomaku moze da izazove tutnjava AMG motora to je zaista nesto spektakularno (inace koliko vidim M5 moze da se bira sta "standard" izduvom, ma sta to znacilo i M izduvom, koji je mnogo glasniji i vise puca i krklja). Panamera opet itekako ima svoj smek, meni je licno vizuelno najbolja od ovih ovde modela, fantastcino izgleda, umetnicko delo na tockovima, decenije Porsche tradicije ugradjene u izgled auta. Panamera ima i taj poseban Porsche smek, eksluzivnost, cim je vidis srce ti stane i divis joj se.
Sve u svemu kad se sve sabere, sva tri su fantasticni automobili, ali M5 kao ukupan paket je ipak za nijansu bolji od druga dva. Relativno uskoro ce i RS6 novi, ali od njega iskreno nista ne ocekujem, em sto nema on tog smekao ko ova tri auta em sto ce ga verovatno opet napraviti samo u lubenicar formi. Do sada je bar imao prednost nad M5 u vidi 4WD, sada je i to izgubio, tako da mislim da ispada iz ove grupe.
Isporuke krecu tek na prolece, dakle verovatno April, Maj, pocinju da preteruju sa tim koliko vremena prodje od predstavljanja auta do dostupnosti, cini mi se globalni trend u auto industriji.
P.S.
Ova Frozen Crvena boja u kojoj su ga prikazali je kriminalna, dao bih otkaz tupanu koji je to smislio.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: BMW 5 (G30) 2017
Izasla je Panamera Turbo S hybrid i to je to, obicne valjda nece ni biti a ova je 300kg teza od Turbo.