
Jos skoro 200nm vise, ko zna mozda 540I ima menjac sa 2.0 dizela zbog slicnog torka

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Heroj, pricas to po ne znam koji put na osnovu iskustva sa X3 20d (ne znam koliko je uopste relevantno jer treba prvo da vidis i 30d u X3 kako se ponasa) i 320d od pitaj boga otkad - pitanje je da li je i kod FL-a tako, a ne kod nove 5-ice.Xepoj87 napisao: 28 Avg 2017, 18:46Pa tu znas sta kupujes, koju kubikazu i snagu, a ovde ti dali navodno isti menjac i vesanje, a zapravo ti uvalili za klasu losije.Floyd napisao: 28 Avg 2017, 18:28 Neko ugradi lošiji menjač a neko motor od Dačie ili Škode...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Kakve veze ima da li su oni razvili taj motor ili su drugi razvili i prodali njima. Pa Bmw ne bi uopste imao menjac da je to bitno.
Stavi onda 3 vrste ogibljenja, a ne 2. Nazovi svoj sporiji menjac drugacije od ovog brzeg.
Mercedes je imao 7g tronic i 7g+ tronic i i ako ih je prodavao u isto vreme, nije 7g prodavao kao 7g+, vec pise da dobijas sporiji menjac i ako je 7g+ samo modernizovani 7g.
Evo i ovde imas primer da coveku daje da testira 530D, a ako uzme 525D, dobice losiji menjac i vesanje, dok ce ih prodavac reklamirati kao identicne.
Naravno, sve to ce pripisati tome sto onaj motor ima 2 cilindra vise, sto nema veze sa realnoscu.
Delija napisao: 15 Nov 2016, 13:11 x30d ima 8HP70, dok x28i / x20d, ali i x35i imaju 8HP45 (340i ima 8HP50), s tim da i softverski moze da se razlikuje implementacija istog menjaca. Nesto ne verujem da 330d ima brzi menjac od 335i.
Ma super su napravili novi 40i. Jako lepo i ravnomerno razvija snagu ali to nije razlog da Laki ničim izazvan hejtuje dizel.Xepoj87 napisao:U tim limuzinama, meni je dizel uvek bolji izbor, jednostavno vise ti prenosi osecaj ubrzanja kroz onako izolovan auto.
Nije. 50i je 4.4 V8 što znači veći porez svake godine i duplo veća potrošnja.Delija napisao:Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?
Pricam na osnovu iskustva 2 Bmwa sa navodno istim menjacima, da je odziv na komandu promene brzine 3 puta sporiji u 20d. 530d vozis lagano, kako si kliknuo, cim si pustio rucicu, on je prebacio u brzinu, a ovde kliknes, pustis, stavis ruku na menjac i on tek tada prebaci.Delija napisao: 28 Avg 2017, 19:00Heroj, pricas to po ne znam koji put na osnovu iskustva sa X3 20d (ne znam koliko je uopste relevantno jer treba prvo da vidis i 30d u X3 kako se ponasa) i 320d od pitaj boga otkad - pitanje je da li je i kod FL-a tako, a ne kod nove 5-ice.Xepoj87 napisao: 28 Avg 2017, 18:46Pa tu znas sta kupujes, koju kubikazu i snagu, a ovde ti dali navodno isti menjac i vesanje, a zapravo ti uvalili za klasu losije.Floyd napisao: 28 Avg 2017, 18:28 Neko ugradi lošiji menjač a neko motor od Dačie ili Škode...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Kakve veze ima da li su oni razvili taj motor ili su drugi razvili i prodali njima. Pa Bmw ne bi uopste imao menjac da je to bitno.
Stavi onda 3 vrste ogibljenja, a ne 2. Nazovi svoj sporiji menjac drugacije od ovog brzeg.
Mercedes je imao 7g tronic i 7g+ tronic i i ako ih je prodavao u isto vreme, nije 7g prodavao kao 7g+, vec pise da dobijas sporiji menjac i ako je 7g+ samo modernizovani 7g.
Evo i ovde imas primer da coveku daje da testira 530D, a ako uzme 525D, dobice losiji menjac i vesanje, dok ce ih prodavac reklamirati kao identicne.
Naravno, sve to ce pripisati tome sto onaj motor ima 2 cilindra vise, sto nema veze sa realnoscu.
Bas se zajebavam u poslednje vreme sa manuelnim komandama i prebacuje trenutno, sto ce reci da i za matori 2.0 benzinac to ne vazi.
Vec smo diskutovali oko toga koji tacno ZF8 ide u koji model...Delija napisao: 15 Nov 2016, 13:11 x30d ima 8HP70, dok x28i / x20d, ali i x35i imaju 8HP45 (340i ima 8HP50), s tim da i softverski moze da se razlikuje implementacija istog menjaca. Nesto ne verujem da 330d ima brzi menjac od 335i.
Normalno. Izračunao sam da mi se dizel ne isplati, tj. da nedostaci prevazilaze uštedu.Floyd napisao:Ja sam mislio da si ti uzeo benzinca jer voliš a ti računaš
Nije. 50i je 4.4 V8 što znači veći porez svake godine i duplo veća potrošnja.Delija napisao:Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
I ja bih uzeo benzinca da sam na njegovom mestu. Za 3 godine njegov F10 ima ca 35k km. Još nije kupio novi set guma.nidza napisao: 28 Avg 2017, 19:11 Dizel staviš na papir da li ti je neophodan pre svega. Zašto bi ga uzimao ako ne postoji očigledna računica?
Neko ko ne praši ogromne km zašto ne bi iskonfigurisao jači benzin?
Svaka čast ali nikako da skontaš da je ta računica individualna... zavisi od klase auta, režima i stila vožnje. Ti sa benzincem imaš prosek manji od deklarisanog a ja sa dizelom 30% veći.nidza napisao:Normalno. Izračunao sam da mi se dizel ne isplati, tj. da nedostaci prevazilaze uštedu.Floyd napisao:Ja sam mislio da si ti uzeo benzinca jer voliš a ti računaš
Nije. 50i je 4.4 V8 što znači veći porez svake godine i duplo veća potrošnja.Delija napisao:Razlika u ceni izmedju 50d i 40i je ogromna.
Zasto ih uopste poredis? Zar nije logicnije porediti 50d i 50i?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk