Pa rece lepo x3m, jos je dodao i 450-460ks, sto je kao i M3.
Motor je svakako isti, sto je tuzno, ali jbg, tu se nista ne moze, cak ih je i Audi iskopirao, pa novi RS5 ima 3.0.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
2.9 je u RS5. Mislim da je Porse bio zaduzen za razvoj tog motora. E sad kazes iskopirao, sta je to iskopirano - broj cilindara, kubikaza, neko rijesenje?
Pa oba su imala 8 cilindara, a sada imaju 6, totalno bespotrebno, a da li je 100cc vise ili manje, to je totalno nebitno.
Ko god je vozio prethodne verzije, pa onda nove, razocarao se osecajem, a naravno i zvukom.
Voze se bolje i super je sto su brzi, ali se ti automobili ne kupuju primarno zbog toga.
Postoje neke stvari koje ne treba zrtvovati u toj nekoj ekstra premium klasi.
Ne bi ih zaklalo to sto je v8 manje ekoloski u automobilu koji im ne iznosi ni 5% prodaje, ali se vidi dokle je neko spreman da se posere po sebi zarad profita.
Gledam testove novog RS5 i ne secam se da ga je iko nahvalio, svuda se pitaju da li vredi toliko vise od S5...a to ne bi trebalo ni da nekome padne na pamet kao poredjenje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Pa E39 M5 je bio V8, pa je RS6 C5 V8. E60 M5 V10, pa je i RS6 C6 bio V10. Onda F10 V8 opet, pa je i RS6 C7 V8. I sad M3 6 pa i RS5 6 klipova. Da li je to slucajnost ili se Audi ugledao na BMW, ne znamo. Ali glupo mi je to zvati kopiranjem, jos kad skontas da je jedan R6 a drugi V6.