BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ne kazem da ne mize da se primeti ali tu ima vise zasluge motor koji daje subjektivni osecaj da se sve brze desava. Bas bi voleo da znam kolika je razlika u desetinkama izmedju 2 menjaca. Po meni ne moze dabude vise od 0,2s.
Nego zagusismo temu menjacuma.
Sta je odlucio kolega? Kakvu konfiguraciju je odabrao?
Nego zagusismo temu menjacuma.
Sta je odlucio kolega? Kakvu konfiguraciju je odabrao?
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Odakle vam bre ove gluposti?Xepoj87 napisao: 29 Avg 2017, 13:43 Sustina price je da ako kupis 520d, kupio si auto sa vesanjem Bmw 3ke...

Posto nema novog G20 jos uvek - jel to znaci da koristi vesanje iz F30, a da je F10 koristio iz E90? Leptejebo...


O cemu ti?passenger napisao: 29 Avg 2017, 14:44 Ma rock, posle 20 metara u 535i sam primetio razliku u odnosu na F10. Vozio se kao suvozač ili vozio auto, oseti se u oba slučaja

Sta je 535i ako ne F10? E60?

BTW, prica se o brzini saltanja u manuelnom modu.
@Rock
Ne mogu da uporedim, jer mi nije palo na pamet da njakam manuelni mod. Promenio par puta brzinu cisto zajebancije radi - ne dovoljno da bih danas mogao da kazem da stavljam glavu na panj da je identicno ponasanje.
Elem, savrseno brzo salta. Upravo onako kako treba, sa ultra malim lag-om i ne vidim sta tu treba i uopste moze da bude brze.
Ono sto subjektivno fali je automatski mod koji ce biti nesto izmedju comfort i sport - da drzi obrtaje negde izmedju.
Poslednja izmena od Delija u 29 Avg 2017, 15:22, izmenjeno 1 put ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Mogao bi da bude brzi kad menjas dve ili tri brzine odjednom preko pedalica.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Tu je DCT (da ne kazem DSG
) na svom terenu.
Ali i tu ne vidim nikakav problem - upravo tada i koristim manuelni mod (tacnije, automatski mod je i dalje aktivan, ali koristim manuelne komande - ne prebacujem u full manuelni mod), kada treba da preticem, a u Comfort modu sam i ne zelim da zabadam pedalu gasa.

Ali i tu ne vidim nikakav problem - upravo tada i koristim manuelni mod (tacnije, automatski mod je i dalje aktivan, ali koristim manuelne komande - ne prebacujem u full manuelni mod), kada treba da preticem, a u Comfort modu sam i ne zelim da zabadam pedalu gasa.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa mislim da je njemu jos veci problem.
On je brz kada je neaktivno kvacilo u sledecoj brzini u koju ubacujes.
Dakle vozis u 5, on je spreman za 4 i to moze prakticno trenutno da odradi. Medjutim ako ti povuces dva puta da ides u trecu, njemu treca nije spremna vec ide prvo u cetvrtu, pa prvo kvacilo prelazi iz pete u trecu i kada je spremno ubacuje u 3.
Ali sustina je, ne secam se ponasanja DCT-a kada se dva ili tri puta povuce pedalica.
On je brz kada je neaktivno kvacilo u sledecoj brzini u koju ubacujes.
Dakle vozis u 5, on je spreman za 4 i to moze prakticno trenutno da odradi. Medjutim ako ti povuces dva puta da ides u trecu, njemu treca nije spremna vec ide prvo u cetvrtu, pa prvo kvacilo prelazi iz pete u trecu i kada je spremno ubacuje u 3.
Ali sustina je, ne secam se ponasanja DCT-a kada se dva ili tri puta povuce pedalica.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 5 (G30) 2017
Mislio sam u odnosu na 520d, a napisao F10. Kuckao sam u toku pauze, a kolege se razgalamile.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Probao. Za jedan stepen iliti ono sto sam uvek i koristio promeni momentalno, a ako odmah hocu 2 ili 3 - definitivno bi mogao da bude brzi. E sad, kad je to uopste i potrebno je druga stvar... 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Treba cesto kad se menjaju brzine nadole. Izmedju ostalog i u scenariju koji si pomenuo, vozis u comfort 80, on ga drzi u sedmoj, hoces da obidjes treba ti treca il cetvrta, dok ne izmenja smoris se...
Bilo bi dobro da pedalica za na nize ima "drugi zub" koji kaze baci ga u brzinu gde ce biti na oko 4500 rpm, koja god to bila.
Bilo bi dobro da pedalica za na nize ima "drugi zub" koji kaze baci ga u brzinu gde ce biti na oko 4500 rpm, koja god to bila.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Tacno to odradi prebacivanje u Sport mode - ne bas na 4500, ali dovoljno visoko.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
E jos da moze nekako brzo da se prebaci u Sport mode bilo bi super, ovako nabadanje dugmeta nije ni najmanje prakticno ako ti brzo treba.
Na E90 je to bilo super, povlacenje rucice menjaca ka sebi je aktiviralo Sport mode.
Na E90 je to bilo super, povlacenje rucice menjaca ka sebi je aktiviralo Sport mode.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Kod dizela ne treba 6 brzina nize pri naglom preticanju.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa i sad se menjač tako prebacuje u sport mod.Laki021 napisao:Na E90 je to bilo super, povlacenje rucice menjaca ka sebi je aktiviralo Sport mode.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ali samo menjac.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Naravno. E90 nema modove kao F30.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nije lose sto se u tom modu vidi u kojoj je brzini (S1-S7) - inace ce pisati samo D, a uz to prebacivanje u DS mod odmah odradi i downshift.
https://www.youtube.com/watch?v=dgfHbKrXoHE
https://www.youtube.com/watch?v=dgfHbKrXoHE
Poslednja izmena od Delija u 29 Avg 2017, 20:06, izmenjeno 3 puta ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...