Samo najvecem broju kupaca u Evropi ovaj segment ima smislanidza napisao: 30 Avg 2017, 12:08 Dizel u ovakvom autu ima svakog smisla, kome ovakav auto ima smisao uopšte.

Samo najvecem broju kupaca u Evropi ovaj segment ima smislanidza napisao: 30 Avg 2017, 12:08 Dizel u ovakvom autu ima svakog smisla, kome ovakav auto ima smisao uopšte.
Duel : Skoda Octavia III RS 2.0 TSi DSG vs VW Golf VII GTI DSGMarkoni napisao: 30 Avg 2017, 13:27 Ima dosta bolju aerodinamiku. Uvek je, kroz generacije, imala i vecu maksimalnu brzinu od GTIa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Zavisi, ako Heroj vozi nece, trosice 14, ako nidza vozi trosice 4. Tebi 7-8.Floyd napisao: 30 Avg 2017, 13:52 Sta mislis, hoce li M550d moci da uhvati prosek oko 6l?
Duel : Skoda Octavia III RS 2.0 TSi DSG vs VW Golf VII GTI DSGMarkoni napisao: 30 Avg 2017, 13:27 Ima dosta bolju aerodinamiku. Uvek je, kroz generacije, imala i vecu maksimalnu brzinu od GTIa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Jeste, mala je razlika ali postoji. Jedino mi nije jasno zasto su bolja ubrzanja kod Golfa...
https://www.youtube.com/watch?v=lowEaTrDUSoLaki021 napisao: 30 Avg 2017, 13:33 Limuzine su generalno najaerodinamicnije. Iako verovatno nema potrebe pominjati jer je opste poznato, napomenucu ipak za svaki slucaj da je trenutno najaerodnimacniji serijski auto na svetu BMW G30 sa nestvarnim Cd = 0.22. Ovo dosta doprinosi sjajnoj potrosnji G30.