2016 Renault Megane

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: 2016 Renault Megane

Post od dragan »

jel moguce da sam ja prvi koji nije impresioniran :kezo:
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 10014
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: 2016 Renault Megane

Post od Markoni »

Mislim da je prvi HH sa tim sistemom bio Citroen ZX 16v.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2016 Renault Megane

Post od Floyd »

Nisam znao za to. Francuzi imaju odlična tehnička rešenja, jedino ih kvalitet finalnog proizvoda zeza :)

Ovo je prvi RS koji može opušteno da se koristi kao porodični auto :)
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21923
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2016 Renault Megane

Post od nidza »

Šta je bio problem sa prošlim? Meni se činilo da je sasvim upotrebljiv.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Renault Megane

Post od Xepoj87 »

Hatch sa troje vrata ti je upotrebljiv porodicni auto?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21923
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2016 Renault Megane

Post od nidza »

Što ne bi bio?
Korisnikov avatar
Neo
Reactions:
Postovi: 1725
Pridružio se: 16 Mar 2013, 22:11
Garaža: Toyota Rav4
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Renault Megane

Post od Neo »

Pa ima petoro vrata.

Edit: Sad vidim da se prica o proslom. :D
Poslednja izmena od Neo u 12 Sep 2017, 23:40, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9548
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: 2016 Renault Megane

Post od Darko »

https://www.youtube.com/watch?v=X36CPkiicm0
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Renault Megane

Post od Xepoj87 »

nidza napisao: 12 Sep 2017, 23:36Što ne bi bio?
Eto onako.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2016 Renault Megane

Post od Floyd »

Nidža se malo šali :)
speedy stikis napisao:Rendza ili Honda? :think:
Rešo izgleda kao sliper pored Honde :)

Ovo će se teško dopasti nekom ko ima više od 19 godina.

Slika

Kako god okreneš, Škoda RS je najbolja :)
Korisnikov avatar
Dani
Banned
Reactions:
Postovi: 654
Pridružio se: 26 Okt 2014, 02:41
Garaža: BMW F10 530d

Re: 2016 Renault Megane

Post od Dani »

Honda izgleda kao da su se djeca zajebavala.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8232
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Renault Megane

Post od Ji 4Tze »

Jes vala grdna od nazad..

Slika

A i preskupa je povrh svega.
Koliko se očekuje cena za Megane?
Ovaj s pet vrata izgleda ko kevin model RSa u odnosu na stari :)
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Renault Megane

Post od starac vujadin »

Citroen ZX je imao pasivni, mehanički sistem zakretanja točkova u pravcu kretanja prednjih. Ovo je skroz drugačiji sistem, koji zakreće zadnje točkove kontra prednjim na malim brzinama radi lakšeg parkiranja i manevrisanja.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 10014
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: 2016 Renault Megane

Post od Markoni »

Da, mislio sam generalno na zakretanje zadnjih tockova.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Renault Megane

Post od starac vujadin »

Naravno, taj pasivni sistem, baziran na mehaničkim uticajima su imali i drugi, recimo Porsche 928. Kod ZX je to zakretanje bilo nešto većeg opsega nego kod drugih. Ako gledamo istoriju ovaj sistem radi ono što su tada imali Honda Prelude i Mazda 626 u jednoj varijanti.
Zbog svoje relativne komplikovanosti i mogućnosti "pogrešnog čitanja" događaja na putu, a koji su u sportskoj vožnji daleko brži i intezivniji izbegavala se upotreba tog sistema na ozbiljnim sportskim i trkačkim vozilima. Porsche je sa 991 uveo taj sistem i u ozbiljne sposrtke vode, a evo sada i Renault. Pričam o sistemu koji zakreće i kontra točkove, a ne samo da prati prednje.
Odgovori