Da ne otvaram novu temu evo da iskiristim ovu.
Necu prodavati BMW-a ne brunite
Cale hoce da zameni auto. Onaj mu je pred raspadom
Uslov je karavan i manuelni menjac.
Mislim da bi benzinac bio racionalniji izbor, mozda mu stavi plin pojma nemam.
Auto mu sluzi za prevoz robe i uglavnom kracaputovanja.
Budzet pomenuti iz teme.
Meni pada na pamet fokus prve generacije 1.8b ili mozda 1.6.
Svaki novi predlozi dobro dosli
O Mondeu ne znam nista dok je fokus ok auto sa ok cenama odrzavanja.
Ne bi ni ja dizela nikako.
A on ne gleda nista specijalno. Sve dolazi u obzir samo da je karavan, manuelac i da nije skup za odrzavanje.
Stilo cuo sam da su dizeli bolji ali sve je to 500k km preslo dok benzinci se nisu pokazali.
Da, tek sad videh da je 08 a ne 98-o
Ma ima jos neki sigurno godiste nije toliko, meni nekako fokus sigurnija kupovina
Moj brat mu preporucuje senika ali meni nije nesto.
Meni je nekako fokus 1 bolji od megana 1
Znam dosta Scenica mk1 koji su u taksiju (jedan cak i milionski) i ako mu treba pouzdana raga, to moze biti skroz ok izbor. Megane je u sustini ista prica. O Fokusima i ne znam bas mnogo, ali sa benzincima ne vidim sta moze da bude problem. Mozda i Zafira/Astra G/Vectra B? Na kraju se svodi da uzme onaj u najboljem stanju, nema tu mnogo biranja kad je 15-ak godina star auto u pitanju.
Ma znam sve to. Nego okvirno ga mu kazem u kom pravcu da gleda. Sve je to stvar srece. A ko bolje podnosi losi puteve tj ko je robustniji. Fokus ili senik/megan 1
I sta je vlasnik ove teme na kraju pazario? Pobeze lik
valsnik je u agoniji, bio je u potrazi za golfom 4 sa veoma zahtevnim majstorom. Naleteo na jednog koji mu je odgovarao, ali kada smo dosli videsmo da je ceo poceo da truli(negde sa severa nemacke), svi ostali traze uzasno velike pare za "rage" od automobila. Tako da za sada neuspesne potrage, preorjentisao sam se na gledanje seata leona, alteu i toledo. Ubi ce me neodlucnost
Alteu za te pare u normalnom stanju tesko da moze da se nadje. I to mozda neku 2004to godiste 1.9tdi 105ks.
Treba biti posebno obazriv ako se uzima 2.0tdi , eventualno uraditi pre kupovine "co" test u rashladnoj tecnosti jer time pokaze ako postoji problem sa glavom motora.
Vozio sam seat alteu 10godina, 2.0tdi 140ks varijanta, a svi vag 2.0tdi od 2004 do negde 2008 su imali porozne glave.
Najveci peh koji sam imao sa tim autom je napukla glava pre 3 godine sa 147.000km. Odradjeno u ovlascenom servisu , popravka kostala 2550e.
Zamenjena glava i skoro sve komplet sto postoji na njoj direktno iz vw. Glava , ventili, obe bregaste, srafovi, termostat , snop kablova prema diznama.Jedino su dizne ostale stare.
Zamenjeno sve , garancija na delove i uradjeno 2 godine. Od tad zaista nista vise nikad pipnuto niti je sta pravilo problem.
Prodao za 4500e na strane table + troskovi uvoza oko 1000.
Uz auto dao i 4 zimska tocka dunlop wsp5 kao novi, vozeni 3 meseca.
Na oglasima 10god stare se krecu 4500-5500 ali vecina 1.9tdi ili benzinci 1.6 , a unutra kada ih pogledas kao da je bilo decije obdaniste, sedista musava , enterijer izgreban, tuga.
U mom slucaju unutrasnjost kao da je juce izasla iz fabrike, a uzeo je novu 2007me, klinac mi imao 4 godine ali i pored toga nikad nista prosuto po sedistima.