1. prodaš ga sam (najisplatljivijia opcija)
2. prodaju ti ga oni uslužno (najkomfornija opcija)
3. otkupi ga centar polovnih vozila (računaj da si pukao 10k)
Skoro pa ista sa dosta opreme. Karavan je malo i skuplji.
Kod GT dobijaš pro navigaciju standardno, sensatec tabla ide serijski kao deo M i Luxury paketa (kod G30 se doplaćuje) u M paketu dobijaš free felne 19ice a kod G30 18. Za 20 je doplata 1390 kod GT a 3k kod G30 itd.
Ja mislim da bi svako trebao da razmisli o 6GT ako ima u planu da kupuje G30 karavan. Mislim da ce kao mladji polovnjak biti jos isplativiji ako bude slicno kao sa 5GT.
Ako bi neko menjao X5 za novog 6GT onda ne znam koliko ce biti na gubitku, verovatno 20-30k
Delija napisao:Koja ce cifra biti za GT u odnosu na klasicnu 5-icu?
Ista...
Ne znam koliko bi egzibicija zamene kostala. Svakako tu imam problem i da je moja filozofijanda svaki auto mora biti brzi od prethodnog, GT je primetno sporiji a 650i ne postoji bar za sada. Da izbace M650i u ozbiljan rebus bi me bacili.
Ja ga iskonfigurisao u Ch, moja konfiguracija tipa 500chf vise...
Jedino sto GT nudi i executive drive koji bih uzeo pa onda bude par k vise.
Ove felne sto nude na GT su brutalne, ali fakat 5ici ne bi stojale tako dobro, fali joj mase. Zato i nude samo na 7 i 6.
Mada ne znam zasto su na GT 20 umesto 21 kao na 7.
Poslednja izmena od Laki021 u 29 Sep 2017, 13:27, izmenjeno 2 puta ukupno.
Delija napisao:Koja ce cifra biti za GT u odnosu na klasicnu 5-icu?
Ista...
Ne znam koliko bi egzibicija zamene kostala. Svakako tu imam problem i da je moja filozofijanda svaki auto mora biti brzi od prethodnog, GT je primetno sporiji a 650i ne postoji bar za sada. Da izbace M650i u ozbiljan rebus bi me bacili.
Floyd napisao:Ne postoji auto brži od 540i !
Znaci posle 540i Laki se vraca na pocetak tj na Ladu pa novi krug
Ja bi bio u ozbiljnoj dilemi da uzmem 6GT pre nego 5-cu...