Pa sta da se radi kad ne postoji R4 dizel od 245ksLaki021 napisao:Ebi ga, ipak poredis jedan motor od 3l a drugi od 2l, jedan 6 drugi 4 cilindra, ne mozes reci da nije bitna razlika. Mnogo je bitnija razlika 2L/3L od toga koji je dizel a koji benzin a opet je 328i brzi, za nijansu ali je brzi. A sta je takodje vrlo interesantno u ovoj prici je i da im je deklarisana potrosnja jednaka, tj u proseku 6.3 za 328i i 6.2 za 330dI da, zaista mislim da novi 328i trosi otprilike kao E90 330d bez obzira sto ce neki sad da skoce kako nema sanse

Naravno, da ce 328i da odere 320d, to niko ne spori ali sledeci dizel je tek 330d od 258ks...nema nista izmedju, bar ne za 3ojku

Pazi, deklarisana potrosnja za novi 330d je 4.9 a za 328i 6.4...E90 nije toliko bitan u ovoj prici ali sam poredjenje sa njim napravio jer jos nema podataka za novi 330d osim sto je poznato da do 100km/h stize za 5.6s, znaci citavih 0.5s brze nego 328i automatik a to znaci da ga i na medjuubrzanjima opasno dere...mozda je eventualno max brzina nesto veca kod 328i kad mu se skine blokada za 250.
Da se razumemo, nemam ja nista protiv 328i, naprotiv auto je za svaku pohvalu i iskreno mislim da je BMW izbacivanjem tog motora zapravo samo sebi zadao udarac. Taj motor je obrisao sve R6 benzince osim 335i ali se i njemu opasno priblizio. Ja samo kazem da ga ja pored 330d ne bih uzeo a jedini benzinac koji bi voleo da imam u 3ojki je M3...tu dizel nema sta da trazi.
Isto kao i za F10...M550d je perverzija, postavlja standarde menju dizelima ali nisam siguran da bih pre uzeo njega nego 550i...V8 je ipak V8

Ovaj primerak iz linka je brutalan i osim volana ja nista tu nebih dirao

Dobro si primetio...jbg, svi ti promo i test primerci imaju neku manu ili ostecnje, neko skrivenu a neko vidnu...nista svabo ne daje jeftinije bez razlogamethane.master napisao:Kad pre izgrebaše onako sedišta pozadi.![]()
