ne vidim mladje od 30 godina, a tehnoloski bih rekao da je model star jedno 50.
Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Pogledaj Dzimnija, on je naslednik Samuraja. Oni su tu oko 4-5k€
TT
TT
Имам једно потпитање...
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Kada Astra bude mogla da prodje onuda kuda moze Panda, onda ce i njoj da skoci cenagazza je napisao: ↑06 Okt 2017, 10:11u toj jednacini znaci mora neka verzija trekking ili climbing, a tu cena ide preko 3000e za dobar komad. sto mi je dosta somnabulno jer ja za svoju astru H karavan sa motorom od 150KS, dizel, 2005. decembar, pravih 290.000km na satu i u dobrom mehanickom stanju nema sanse da mogu da uzmem te pare.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
mnogo si pametan, ljubi te brat
- shandu90
- Postovi: 12405
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Bogami, ja moju jedino uz masnu banderu nisam terao. Jednom sam je popeo na atomsko skloniste. Nije bilo parking mesta, a ja iz izlaska
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
kockicu ili dvojku?
negde ste u pravu, ipak je dvojka ako je razlika u ceni mala bolja kupovina.
jel zna neko, jel ima dvojka integralni pogon koji je stalno ukljucen ili se iskljucuje, kao na kockici.
negde ste u pravu, ipak je dvojka ako je razlika u ceni mala bolja kupovina.
jel zna neko, jel ima dvojka integralni pogon koji je stalno ukljucen ili se iskljucuje, kao na kockici.
- shandu90
- Postovi: 12405
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Astrugazza je napisao:kockicu ili dvojku?
negde ste u pravu, ipak je dvojka ako je razlika u ceni mala bolja kupovina.
jel zna neko, jel ima dvojka integralni pogon koji je stalno ukljucen ili se iskljucuje, kao na kockici.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Ja sam jednom tjerao na soft offroad, isli se vozati Kruzerom a u slucaju da zaglavimo moramo se pjeske par sati vracati. I onda Astru kao rezervu uzeli Bilo je malo blata i s lijeve strane rupa s desne poviseno (auto se nakrivi).
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
pokusavate da mi kazete da je moja astra skrivena off road zver?
pa znam to. nema na ostrvu gde nisam prosao, a tamo gde nisam nisam siguran da prolazi bilo sta sem lade nive. cak sam joj i auspuh izvalio, parking senzor izgubio, sta joj sve nisam uradio po tim dzadama grckim.
ali decimo iz peska ne moze da se izvadi, pogotovo zbog snage motora i profila guma. za to ipak treba nesto pravljeno za to.
pa znam to. nema na ostrvu gde nisam prosao, a tamo gde nisam nisam siguran da prolazi bilo sta sem lade nive. cak sam joj i auspuh izvalio, parking senzor izgubio, sta joj sve nisam uradio po tim dzadama grckim.
ali decimo iz peska ne moze da se izvadi, pogotovo zbog snage motora i profila guma. za to ipak treba nesto pravljeno za to.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
da li neko zna sta je ovo na krovu pande cross, ova plastika u obliku slova T
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Panda II 4x4 finalne odluke
narode, ovde sam vec postavljao pitanja u vezi malog terenca koji bi pola godine bio na grckom moru a pola ovde u beogradu uz eventualne voznje do planine i nazad jednom u toku zime.
raspitivao sam se za terios, jimny i pandu i jbga, cene su pobedili, japanci su skoro duplo skuplji od pande pa je izbor pao na nju. a pored toga na tim nekim godistima koje sam gledao kao najstarija koja dolaze u obzir, recimo 2004, jimny vec ima dosta korozije a i to godiste tesko ispod 4000e, terios mi se svidja samo model od 2006 a on se retko spusta izmedju 6000e a meni je limit limita 3000e, ili manje (optimalno 2500e).
znaci panda II, 4x4 u bilo kojoj varijati sem najjeftinijeg van. trenutno mogu da uzmem jedan lep climbing koji na slikama deluje da je OK, spusticu se da ga pogledam i provozam koliko mogu s obzirom da nije registrovan. u pitanju je benzinac 1.2 44kW/60KS, nije malo presao, oko 160.000. s obzirom na anticipiran nacin voznje - kratke distance, male godisnje relacije (5-7.000km), mislim da je benzin bolja opcija od dizela, makar i 1.3 mjt-a, za koji nemam gde da iskazem prednost u ekonomiji motora - 1 mali servis godisnje i to je to, nema plivajuceg zamajca, nema turba i pratecih sranja modernih dizela (EGR, DPF). sto bi se reklo, apgrejdovani jugo.
moje pitanje je vise vezano za to kako se pokazala panda sa ovim motorom na visokim kilometrazama kao sto je ova - koja je verovatno lazna, ja imam opela slicnog godista i tacna kilometraza je oko 300.000km - koliko se prelazi do prvih otvaranja motora i slicnih zahvata.
takodje pitanje je sta da gledam kada je kupujem, sta su poznate sporne tacke kod pande II benzin ovih godina? kako se utvrdjuje da je recimo pogon 4x4 u problemu?
konacno, sta je stvarna potrosnja 1.2 benzinca zimi i leti, grad i otvoreno?
raspitivao sam se za terios, jimny i pandu i jbga, cene su pobedili, japanci su skoro duplo skuplji od pande pa je izbor pao na nju. a pored toga na tim nekim godistima koje sam gledao kao najstarija koja dolaze u obzir, recimo 2004, jimny vec ima dosta korozije a i to godiste tesko ispod 4000e, terios mi se svidja samo model od 2006 a on se retko spusta izmedju 6000e a meni je limit limita 3000e, ili manje (optimalno 2500e).
znaci panda II, 4x4 u bilo kojoj varijati sem najjeftinijeg van. trenutno mogu da uzmem jedan lep climbing koji na slikama deluje da je OK, spusticu se da ga pogledam i provozam koliko mogu s obzirom da nije registrovan. u pitanju je benzinac 1.2 44kW/60KS, nije malo presao, oko 160.000. s obzirom na anticipiran nacin voznje - kratke distance, male godisnje relacije (5-7.000km), mislim da je benzin bolja opcija od dizela, makar i 1.3 mjt-a, za koji nemam gde da iskazem prednost u ekonomiji motora - 1 mali servis godisnje i to je to, nema plivajuceg zamajca, nema turba i pratecih sranja modernih dizela (EGR, DPF). sto bi se reklo, apgrejdovani jugo.
moje pitanje je vise vezano za to kako se pokazala panda sa ovim motorom na visokim kilometrazama kao sto je ova - koja je verovatno lazna, ja imam opela slicnog godista i tacna kilometraza je oko 300.000km - koliko se prelazi do prvih otvaranja motora i slicnih zahvata.
takodje pitanje je sta da gledam kada je kupujem, sta su poznate sporne tacke kod pande II benzin ovih godina? kako se utvrdjuje da je recimo pogon 4x4 u problemu?
konacno, sta je stvarna potrosnja 1.2 benzinca zimi i leti, grad i otvoreno?
Re: Panda II 4x4 finalne odluke
Sad ti je idealna sezona za isprobavanje 4×4 pogona. Nađeš negde sneg ili led i isprobaš malo naglije startove, a neko spolja gleda da li zadnja vuča radi.
Re: Panda II 4x4 finalne odluke
Pa ako je sve ispravno, morali bi i zadnji točkovi malo da zašlajfuju, a ne samo prednji.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Drugar mi ima ovu pandu koju ti hoces da kupis. Trosi mu na otvorenom putu 5 do 6 l benzina na losim terenima a mislim na voznju u prvoj brzini oko 8 l mada moze da izadje i na 10 l. Pogledaj joj pod i kardan . Njemu su skoro pukle dve sajle koje idu od rucice menjaca do menjaca 28500 din su ga kostale u paru