Seat Ibiza Raider coupé. Nakon što je SEAT pod pritiskom VW napustio projekat, proizvodnju ograničene serije od nekih 80 primeraka započinje Anibal Podadera.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Šta je to, Gamma trovratni karavan? Srećom pa nije ušla u serijsku proizvodnju... Inače, Gamma je poslednja "prava" Lancia, pre preuzimanja od strane Fiata. Bokser 2.5 motor, karburatori koje je teško podesiti, ne baš pouzdana, i tako.
Možda bolje da napiše neko ko se više razume, ali mislim da Fiat nije odmah počeo da se meša u razvoj, već je neko vreme Lancia i dalje imala sopstvenu, različitu tehniku. Tek je Gammin naslednik, Thema, bila konstruisana pod Fiatovim rukovodstvom. Lancia je tada možda izgubila "dušu", ali je dobila mnogo bolji kvalitet, opremu i motore. Mislim da je Thema prvi model iz Fiat grupe (1984. godina) koji je imao pocinkovan lim (i neke detalje od aluminijuma i nerđajućeg čelika).
Kada je kupio i Alfa Romeo, Fiat je još manje uticao na razvoj, a nikada im nije ni ukinuo izvesnu dozu autonomije i različitosti.