BMW 5 (G30) 2017

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Spori slalom isto, 45kmh i sa i bez.
Izbegavanje prepreke/brza promena pravca 89 bez, 91 sa. Brzli, siroki slalom 128 bez 132 sa.

Kako su poredili BMW sa i bez, ne znam, valjda su imali dva, ili su im omogucili da ga iskljuce iako se to inace ne moze (a mozda treba samo izvuci osigurac).
ftj napisao:Da je poenta 4ws-a smanjivanje sekundi na stazi imali bi ga trkacki automobili.

Da su na svim rivjuovima bili zadovoljni 4wsom na 911ici, jesu.
Porsche stavlja na svoje modele i brzi su krugovi. Lambo isto razvija i skida vreme po krugu time. Za trke zavisi i od pravila sta sme da se koristi.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od HKS »

AMG GTR koristi istu tehnologiju.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

GTS i GTC takodje.
Opet, realne prednosti u performansama nema, moze biti samo u prakticnosti, jer smanjuje radijus.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ftj
Reactions:
Postovi: 13932
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od ftj »

Svi su poceli sad to da furaju, nije sporno. Al mislim da je prvenstveno napravljeno zbog komfora voznje a ako se ustedi koja sekunda super.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od HKS »


Xepoj87 napisao:GTS i GTC takodje.
Opet, realne prednosti u performansama nema, moze biti samo u prakticnosti, jer smanjuje radijus.
To je onda nesto od skorije. Ne vjerujem da su sa GTRom imali na umu "e ajde da ubacimo rws, da smanjimo manevrisanje po gradu, nema veze sto je auto tezi".
Ili da je Porse na 918 razmisljao o manevrisanju u gradu i uskim prostorima.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Ma nema nikakve dileme, popravlja performanse ali nije to nesto spektakularno. Opet kad se koristi stoperica onda se svaka stotinka broji.

Meni je kod BMW Integral Active Steeringa znacajniji taj progresivni volan od 4ws, mnogo mi se svidja to manje okretanje volana.
ROCK
Reactions:
Postovi: 2735
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od ROCK »

Ako je razlika od 4km/h u brzim krivinama onda svakako znaci za vreme na stazi gde je svaka stotinka bitna a kamoli sekunda ili par sekundi. U realnoj voznji tesko ce se primetiti.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Razlika nije 4 km/h, a i pitanje je kako su testirali.
Ako je jedan te isti auto, pitanje je koliko kilograma dodaje taj sistem i da li bi zaista bila takva razlika, a ne vidim sliku drugog auta.
Ovde treba uzeti apsolutno identicne automobile, sa i bez toga, pa onda uporediti, a jako su male sanse da je test tako odradjen.

Svakako, jasno je da je taj sistem u limuzinu poput 5ice, stavljen zbog prakticnosti i sa onim volanom, to je veliki pomak u upotrebljivosti tolikih limuzina.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
!GOR
Reactions:
Postovi: 594
Pridružio se: 08 Maj 2012, 20:46
Garaža: Audi A5 Sportback FL
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od !GOR »

Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Delija »

To je ovaj:
https://www.polovniautomobili.com/putni ... ve-m-paket

Testiranom autu fali adaptivno vesanje ili bar DDC/VDC (ima pasivno M Sport vesanje), a autor teksta pominje njegove prednosti kao da ga ima :ccc:
Naravno - promenom moda se ne menja ogibljenje iz istog razloga, mada i to pogresno pise u tekstu.
Takodje, ekran navigacije nije 8.7", vec 10.2" u tom paketu.

Nije toliko los tekst, ali je malcice "lozacki" :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Clanak je dosta amaterski napisan, ima vise gresaka.

Ali dobro, bar je jasno odusevljenjem autom i uspesno je preneto, a to je najbitnije.

Napisali su da je Cd = 0.29, kazu dolicno. Zapravo je 0.22 i najnizije na svetu kod serisjksih automobila, to su trebali posebno naglasiti ako su se vec dotakli te teme.
Korisnikov avatar
marketman
Reactions:
Postovi: 503
Pridružio se: 01 Okt 2015, 11:52
Garaža: Toyota Rustolla 1.6 astmo

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od marketman »

A koliko je sa retrvizorima :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

cd manji za 0.01 u odnosu na E klasu, zaista nije vredno spominjati, koliko ga ti po ko zna koji put naglasavas.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Itekako je vredno spominjati.
Na vrhu su uvek razlike jako male i svaka nijansa se posebno ceni. Poenta je, oni su napisali 0.29 sto je daleko od tacnog.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

To jeste pogresno, ali napominjem da nije vredno obracati neku specijalnu paznju na to i naglasavati ga svaki put kao "najbolje na svetu", jer razlika nije opipljiva.
Daleko vecu razliku u potrosnji ce napraviti 9G tronic menjac, pa se opet ne spominje i ne naglasava kao da je 8. svetsko cudo.
Previse klinacki zvuci kada tako ponavljas i preuvelicavas tu glupost kao bitnu, pored ostalih, daleko bitnijih stvari.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori