Novi propisi o uvozu polovnjaka
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Zavrsavaju spediteri to, tvoje je samo da platis...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Bratu su to izdali prilikom kupovine auta u DE, u pitanju je auto marke Opel.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Sve se svodi na to da izdaju (mozda) prilikom kupovine , ali sta u slucaju kada sam auto kupio nov, vozio 10 godina u inostranstvu i sad zelim da ga uvezem. Ko meni da izda eur1 ??
Konkretno seat italia ne zeli da izda, carina u italiji isto tako pere ruke, nije bilo sanse da se dobije eur1 tamo na vozilo koje je kupljeno novo 2007me godine i ciji sam vlasnik.
Cak i agencije koje su kontaktirane i koje su ranije izdavale vise ne izdaju za putnicka vozila.
Obrazlozenje im je da auto nije kompletno proizveden u EU, vec postoje delovi koji su proizvedeni van EU i samim tim ne smeju da izdaju eur1.
O vrednosti auta tek da ne pricam jer auto nije sad kupljen i nemam fakturu sa trenutnom vrednoscu.
Samim tim mora da se daje izjava o vrednosti , a u tom slucaju gledaju po katalogu i vrednost je znacajno veca nego sto se inace deklarise kada se uvozi proverenim i utabanim metodama ostalih koji se bave uvozom (razne firme za preprodaju).
Ovo su trenutno sa moje strane vise zapazanja nego pitanja, jer sam zavrsio pre par dana i prosao kroz sve ovo i debelo se nanervirao jer ispada da je najteze i najskuplje importovati auto ako si vlasnik istog dugi niz godina.
I na kraju ako se i uveze ovakvo vozilo, ne moze da se ovde prebaci na drugo ime pre prve registracije, a da se ne plati porez na prenos vlasnistva, dok auto koji je uvezen preko firme koja se bavi time se bez problema
prodaje trecem licu i radi prenos na ime bez placanja istog tog poreza.
Suma sumarum auto 2007godiste preko speditera i raznih muljaza koje oni rade uvoz kosta 700e i direktno ide na ime kupca.
Isto to ako bi se islo u varijanti da se pojavim sam kao fizicko lice koje zeli da uveze vozilo , iako sam vlasnik istog 10 godina, kostalo bi me oko 1100eura + kasnije prenos vlasnistva.
Konkretno seat italia ne zeli da izda, carina u italiji isto tako pere ruke, nije bilo sanse da se dobije eur1 tamo na vozilo koje je kupljeno novo 2007me godine i ciji sam vlasnik.
Cak i agencije koje su kontaktirane i koje su ranije izdavale vise ne izdaju za putnicka vozila.
Obrazlozenje im je da auto nije kompletno proizveden u EU, vec postoje delovi koji su proizvedeni van EU i samim tim ne smeju da izdaju eur1.
O vrednosti auta tek da ne pricam jer auto nije sad kupljen i nemam fakturu sa trenutnom vrednoscu.
Samim tim mora da se daje izjava o vrednosti , a u tom slucaju gledaju po katalogu i vrednost je znacajno veca nego sto se inace deklarise kada se uvozi proverenim i utabanim metodama ostalih koji se bave uvozom (razne firme za preprodaju).
Ovo su trenutno sa moje strane vise zapazanja nego pitanja, jer sam zavrsio pre par dana i prosao kroz sve ovo i debelo se nanervirao jer ispada da je najteze i najskuplje importovati auto ako si vlasnik istog dugi niz godina.
I na kraju ako se i uveze ovakvo vozilo, ne moze da se ovde prebaci na drugo ime pre prve registracije, a da se ne plati porez na prenos vlasnistva, dok auto koji je uvezen preko firme koja se bavi time se bez problema
prodaje trecem licu i radi prenos na ime bez placanja istog tog poreza.
Suma sumarum auto 2007godiste preko speditera i raznih muljaza koje oni rade uvoz kosta 700e i direktno ide na ime kupca.
Isto to ako bi se islo u varijanti da se pojavim sam kao fizicko lice koje zeli da uveze vozilo , iako sam vlasnik istog 10 godina, kostalo bi me oko 1100eura + kasnije prenos vlasnistva.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Za Astru mu nece ni trebati - vrednost auta "na papiru" je sigurno ispod magicne cifre od 6k evra.
A to sa porezom je teska kradja - ako je porez placen jednom, koji je smisao placanja novog poreza prilikom svake sledece preprodaje?
Kod skupljih auta, a da ne pominjemo nekretnina, se prica o ozbiljnim ciframa.
A to sa porezom je teska kradja - ako je porez placen jednom, koji je smisao placanja novog poreza prilikom svake sledece preprodaje?
Kod skupljih auta, a da ne pominjemo nekretnina, se prica o ozbiljnim ciframa.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ako je cena vozila ispod 6k eura onda postoji mogucnost da prodavac automobila tj. firma izvoznik iz eu izda eur1 potvrdom na fakturi.
I moja altea je daleko ispod 6k eura ali je problem onaj sto sam napisao jer je vozilo u mom vlasnistvu 10godina.
Ako nema eur1 morace da plati 12.5% carinu na deklarisanu vrednost auta ( po fakturi ili katalogu) .
To na zalost ne uvecava cenu uvoza samo za tih 12.5% vec onda na tu novodobijenu vrednost auta ide jos i pdv 20% .
Na sve ovo dodati 100e za speditera + neki sitni troskovi.
Ovako sam ja shvatio mehanizam uvoza i tako mi je pojasnjeno sa razlicitih izvora, a ima i na netu dosta na ovu temu.
Kako god okrenes dupe je pozadi
I moja altea je daleko ispod 6k eura ali je problem onaj sto sam napisao jer je vozilo u mom vlasnistvu 10godina.
Ako nema eur1 morace da plati 12.5% carinu na deklarisanu vrednost auta ( po fakturi ili katalogu) .
To na zalost ne uvecava cenu uvoza samo za tih 12.5% vec onda na tu novodobijenu vrednost auta ide jos i pdv 20% .
Na sve ovo dodati 100e za speditera + neki sitni troskovi.
Ovako sam ja shvatio mehanizam uvoza i tako mi je pojasnjeno sa razlicitih izvora, a ima i na netu dosta na ovu temu.
Kako god okrenes dupe je pozadi
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Postoji i varijanta uvoza svog auta ukoliko si ziveo u inostranstvu za licnu upotrebu bez dazbina mislim. Tada je ogranicenje da ga nije moguce prodati dve godine.
Ja sam tako iz SRB bez skoro ikakvog troska uvezao u EU moj auto.
Ja sam tako iz SRB bez skoro ikakvog troska uvezao u EU moj auto.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Kako se tretira Suzuki SX4, da li je on EU proizvod ili ne? Tj da li je moguće dobiti eur1 potvrdu ili ne? Mislim na ove koji su proizvedeni (sastavljeni) u Mađarskoj.
Gledam šta mi je bolja opcija uvesti ili kupiti ovde.
Gledam šta mi je bolja opcija uvesti ili kupiti ovde.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ja za BMW nisam uspio dobiti Euro1.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Tog SX4 bar ovde ima koliko hoces kupljeni u srb, prvi vlasnik itd.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Jel zna mozda neko, koliko bi me izasao uvoz Mazde 3 2013.+ 2.2 CD 150 iz DE? Iznenadio sam se kad sam cuo da je uvoz za Alfu 159 2008. kostao vise od 1000€, sa uslugom speditera, a auto je bio placen 2150€ tamo...
Da kazemo da bi cena Mazde tamo bila 12-13k okvirno.
Da kazemo da bi cena Mazde tamo bila 12-13k okvirno.
- Uninuni
- Postovi: 892
- Pridružio se: 21 Jan 2013, 19:30
- Garaža: Fiat Bravo 1.9 2007, Mazda Cx 5 2,2 2017
- Lokacija: Novi Sad, Serbia
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ja sam se raspitivao za Cx-5 slicnog motora i godista i svi papiri potrebni do registracije bi bili oko 3k eur. Tako da je za ocekivati da bude u tom nekom cjenovnom rangu
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Kako ono bese, za non-EU vozila ide porez 10% na procenjenu vrednost vozila sa sve carinom?
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Porez ide na sva vozla, a na ona van EU i +12% carine.
- zeljkokg76
- Postovi: 367
- Pridružio se: 19 Okt 2015, 18:49
- Garaža: Honda Civic 1.8 Executive, Mazda 2 1.3, Renault Clio IV 1.5 dci
- Lokacija: Крагујевац
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
12,5 %, ја јурим ауто из Швајцарске да узмем па сам се распитивао.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
12.5% carina pa onda na tu ukupnu sumu pdv 20% +100e spedicija.zeljkokg76 je napisao:12,5 %, ја јурим ауто из Швајцарске да узмем па сам се распитивао.
Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk