BMW serije 5 F10
Re: BMW M5 F10
I Gordini je šminka, a zna se šta je bio Gordini.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: BMW M5 F10
Motor i menjac u m5 se ugradjuju samo u m5 i nemaju puno veze sa onim sto je u x5 M a kamoli onim u 550i. Vesanje isto tako. M odeljenje itekako donosi profit.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW M5 F10
Gordini je sminka, ali nisam pricao o Gordiniju :mig: ...u svakom slucaju i to je devalvacija legendarnog imena.
Vesanje i menjac su unapredjene verzije vec poznatih sklopova kod serije 5.
Inace, interesantna stvar da ce za americko trziste biti u ponudi M5 sa manuelnim menjacem.
Vesanje i menjac su unapredjene verzije vec poznatih sklopova kod serije 5.
Inace, interesantna stvar da ce za americko trziste biti u ponudi M5 sa manuelnim menjacem.
Re: BMW M5 F10
Izvini,ali na Bmw-ovu prodaju od 1.3 miliona vozila godisnje,M modela je svega ~15.000 ,trecina od toga je M3,ostalo su M5,M6,X5M,X6M,Z4M,...ftj napisao: Vesanje isto tako. M odeljenje itekako donosi profit.
Koji profit to donosi?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW M5 F10
nisi jedini...Xepoj87 napisao:Jesam li ja jedini koji je skapirao sta je Vujadin rekao?
Nije se bunio za performanse,nije rekao da su losi M modeli...
Vec jednostavno,taj 4.4 motor se nalazi i u 550i,samo sa manje konja... Samim tim M verzija nema specijalan motor,kao AMG sto ima.
Stancuju se motori kao i svi drugi,dok ih AMG rucno pravi i svaki je poseban.
Ne razvija se poseban menjac za M model,vesanje i sta ti ja znam sta(tako sam ja razumeo da on kaze,nisam ja siguran kakvi su delovi unutra,nikada nisam gledao...)
Amg ima poseban motor za AMG modele,poseban menjac,posebno vesanje,posebne kocnice... (Ne znam da li od ovoga i Bmw pravi posebno za M model)
Uglavnom,Vujadin je pokusao da objasni da M odeljenje gubi ekskluzivnost,gubi dusu i time se odaljava od pravih zaljubljenika u sam M,a priblizava se ljudima koji gledaju na papiru performanse,izgled automobila i tako kupuju automobil,bez duse,bez srca,nego iskljcivo glavom i ocima.
Hoce da kaze da pojednostavljavaju stvari,ne trude se vise.
M model nikada nije,niti ce ikada donositi profit i vise sluzi kao reklama i tu je samo da omoguci svojim ljubiteljima pravi sportski automobil,a ne da se na njemu zaradi,kao na 320d modelu recimo. Kao i AMG i slicni.
jednostavno, postoji razlika u performansama i ekskluzivnosti...
mislim da je starac samo hteo da kaze da vise ceni onaj od dva auta ( iako su oba recimo isto brza na putu ) pri cijem su se pravljenju potrudili da deluje jedinstveno na svaki moguci nacin...
cak i nizerazredni proizvodjaci izbacuju ogranicene serije odredjenih uspesnih modela sa vec spomenutim plocicama sa serijskim brojem, potpisom majstora na plocicu motoru koji ga je sklopio i slicnim stvarima...
jedino ostaje pitanje cene da li je ta svojevrsna ekskluziva adekvatno naplacena, mada jednostavno ima ljudi kojima novac jednostavno nije problem...
nazalost, veliki deo proizvodjaca se vec okrenuo na neki nacin komercijali, kao sto je vec spomenuto... ( kad vec spomenuste gordini, po meni je sramota za takvo ime da se upotrebljava kako se upotrebljava...)
mislim da je ovaj bmw barem sto se tice pocetnih podataka objasnio po mnogo cemu kako se to radi...vec dugi niz godina njihovi dizeli su fenomenalni i cesto jaci od benzinaca u istoj kubikazi, uz odlicne performanse i jako malu potrosnju...
svaka im cast za to generalno, a posebno za smelost da se napravi jedan ovakav projekat...
licno mislim da ce im se objasniti ( evo, propagandno im se vec isplatio :smesko: ), tu nema greske...
Re: BMW M5 F10
Niko nije rekao da je Bmw losiji ili da je Mercedes bolji... Daleko od toga.
Jednostavno,poceli su da rade isto sto i VW korporavcija(Audi)...
Sve zarad profita... Ok je sve,ali M odeljenje ipak treba da ima dusu,nesto posebno,entuzijazam...
Zasto je Mercedes sve ove godine drzao S65 AMG model... Sigurno ne zbog profita... A vidim da i njega sada izbacuju,tako da mi se ni to uopste ne svidja...
Kada pocnu da stekaju na vecim stvarima,ko zna sta je sledeci korak,pa sledeci i tako...
Koliko god dobre automobile izbacivali... Nije sve u tome koji ima najvise konja,ide najbrze i slicno... Da je tako,onda bi se svega par automobila prodavalo
Jednostavno,poceli su da rade isto sto i VW korporavcija(Audi)...
Sve zarad profita... Ok je sve,ali M odeljenje ipak treba da ima dusu,nesto posebno,entuzijazam...
Zasto je Mercedes sve ove godine drzao S65 AMG model... Sigurno ne zbog profita... A vidim da i njega sada izbacuju,tako da mi se ni to uopste ne svidja...
Kada pocnu da stekaju na vecim stvarima,ko zna sta je sledeci korak,pa sledeci i tako...
Koliko god dobre automobile izbacivali... Nije sve u tome koji ima najvise konja,ide najbrze i slicno... Da je tako,onda bi se svega par automobila prodavalo

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW M5 F10
Jbt u 2012. smo godini, naravno da se sve vrti oko profita. Nije mercedes nista bolji po tom pitanju. 65AMG ne donosi profit od kog zivi fabrika, ali itekako ga donosi, tako je i sa M odeljenjem. Kad dodje dotle da im je vise trosak nego zarada praviti ga ugasice ga. Prosto as pasulj. Sta ce onda tek da kazu fanovi porsea, koji su prvo zanemeli izbacivanjem cayennea, a potom i dizela u istog, a zatim najavama da ce i neki od drugi njihovi modeli dobiti dizel agregat.
Postoji li bar jedna marka koja ne radi zarad profita, a da je tu negde priblizno u rangu nemacke trojke, pa cak i vise kao sto su ferrari, lamborghini, porsche...?Sve zarad profita...
Re: BMW M5 F10
Svaka marka na svetu,bili Nemci ili neki drugi radi zarad profita...
To opet nema veze sa M,AMG,S-RS odeljenjem...
Koliko kosta razvoj jednog AMG automobila,marketing... Mislim da im profit od tih 15-(do sada rekordnih)25.000 automobila godisnje aman nista ne znaci...
S65 AMG model koji se proda u svega par stotina primeraka godisnje tek ne znaci nista...
Zato mislim da u toj prici nema mesta fusarenju zarad neznatnog profita.
Ako im donosi profit,zasto ga sada gase,to jest nova S klasa 2013 nece imati 65 AMG,a ni V12 model uopste izgleda(S 600)...
To opet nema veze sa M,AMG,S-RS odeljenjem...
Koliko kosta razvoj jednog AMG automobila,marketing... Mislim da im profit od tih 15-(do sada rekordnih)25.000 automobila godisnje aman nista ne znaci...
S65 AMG model koji se proda u svega par stotina primeraka godisnje tek ne znaci nista...
Zato mislim da u toj prici nema mesta fusarenju zarad neznatnog profita.
Ako im donosi profit,zasto ga sada gase,to jest nova S klasa 2013 nece imati 65 AMG,a ni V12 model uopste izgleda(S 600)...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW M5 F10
Ok, postujem. Al' i dalje ne smatram da je BMW nesto vise komercijalizovao svoje M modele od konkurencije.
Re: BMW M5 F10
Samim tim da ne koriste razlicit blok motora,nego su iskoristili vec postojeci civilni i natunirali ga,govori da je vise komercijalizovan.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW M5 F10
Ocigledno da se idu linijom manjeg otpora, nema sta tu nesto da se diskutuje, to su fakti. Kao sto nismo pricali o subjektivnim utiscima, niko nije ni pricao o profitu...
Pa, naravno da rade to da bi smanjili troskove i odrzali, tj. povecali profit. Tu nema nista sporno. Zbog toga prave X5 i X6 u satro M izvedbi, ali ne prave Z4 jer se kao ne isplati...da su verni svojim postulatima to nikada ne bi radili, vec b bilo obrnuto, kao sto su pravili Z3 i Z4 M coupe, potpuno sumanuta i cudna kola, ali oja ce uvek osati zapamcena u srcima BMW fanova.
A profit se moze postici i na drugi nacin, ali sto bi se trudili kad ovako mogu da uvaljuju presvucenu konfekciju za skupe pare. Ako jedan Renault sa Clio RS moze da izvlaci profit i da se potrudi da ponude (u svojoj klasi i srazmerno troskovima i ceni, naravno) nesto posebno, moze i BMW.
Pa, naravno da rade to da bi smanjili troskove i odrzali, tj. povecali profit. Tu nema nista sporno. Zbog toga prave X5 i X6 u satro M izvedbi, ali ne prave Z4 jer se kao ne isplati...da su verni svojim postulatima to nikada ne bi radili, vec b bilo obrnuto, kao sto su pravili Z3 i Z4 M coupe, potpuno sumanuta i cudna kola, ali oja ce uvek osati zapamcena u srcima BMW fanova.
A profit se moze postici i na drugi nacin, ali sto bi se trudili kad ovako mogu da uvaljuju presvucenu konfekciju za skupe pare. Ako jedan Renault sa Clio RS moze da izvlaci profit i da se potrudi da ponude (u svojoj klasi i srazmerno troskovima i ceni, naravno) nesto posebno, moze i BMW.
Re: BMW M5 F10
presvucenu konfekciju za skupe pare?
Ta izjava je slicna onoj, mrzim automobile sa elektronikom karburator je zakon.
Mislim da je jedini nacin da ovo razresimo je da neko ovde kupi m5 i vidimo da li je samo konfekcija ili valja.
Ta izjava je slicna onoj, mrzim automobile sa elektronikom karburator je zakon.
Mislim da je jedini nacin da ovo razresimo je da neko ovde kupi m5 i vidimo da li je samo konfekcija ili valja.
Re: BMW M5 F10
Pa svi donose profit, to je sigurno. Pitanje je samo da li donose direktno ili kroz marketnig imidz fabrike.
Ako se ne varam na svakom AMG motoru stoji plocica sa imenom i potpisom inzenjera koji je bio zaduzen za sklapanje BAS TOG motora. To jeste lepo i daje neki smek bez sumnje.
Ako se ne varam na svakom AMG motoru stoji plocica sa imenom i potpisom inzenjera koji je bio zaduzen za sklapanje BAS TOG motora. To jeste lepo i daje neki smek bez sumnje.
Re: BMW M5 F10
I onda je jeremy u top gearu lepo dokazao da je to cista glupost jer je prosto nemoguce da jedan lik sam sklopi tolike motore.