Fali tom CFM-u dosta toga. Od 56-3 na 733 do 738 topli deo motora je pretrpeo samo nekih 5% izmena. Hladan deo motora je iz iteracije u iteraciju bivao gotovo 95% nov. Masina je do te mere overbustovana da je pravo cudo kako nema vise ovakvih slucajeva. Deo motora dat kooperantima sa bananama u rukavu da smanje cenu a masinu prodaju po 2-3 visoj ceni nego 56-3...snork napisao:Šta fali CFM-u?Kad su 1985. u JAT stigli B737-300 sa CFM-56-3 motorima, bilo je zanimljivo kako u letu nisu izbacivali vidljiv dim, za razliku od postojećih DC-9 i B727 sa P&W JT8D.
A ovaj na slici mi deluje da je u fazi paljenja ili zagrevanja.
Previse toga za ovaj forum...
Stare masine su bile TMM ili TMM sa malim stepenom dvoprotocnosti. Mozes da gledas na njih kao na RD33 koji je na migonjama, mislim na MiG-29. I oni solidno dime.
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk