Laki021 napisao:Jel tebi 700e isto sto i 200e o kojima smo pricali?
Nisam znao da je relevantan samo taj primer...zasto ne bi bio i neki 3.5 motor u nekom polov jaku od 10-15k evra, kome je ovde oko 2000e registracija...
Ali, ajde da se drzimo tvog primera.
U Srbiji je prosecna plata 400e, a ne 450e.
U Svajcarskoj nije 4000e prosecna, nego 4.500-5000e.
Dakle, ovde nas taj relevantni 1.2 kosta 50% olate, ili ti spomenutih 200e.
Tebe tamo taj isti 1.2 kosta 2000e, sto je dosta ispod 50%, jel te...
Ali, meni ostaje 200e, a tebi 2500-3000e.
Ja cu za 200e, platiti osnovne racune sa iskljucivanjem bojlera i smrzavanjem zimi, cisto da bih nekako uneo u sebe dovoljno najjeftinijih kalorija, cisto da ne umrem.
Ili ti, neko sa prosecnom platom, ovde ne moze da ima auto.
A posto si sada presao na pricu o popravci, dobro znas da cena popravke ovde i kod vas, nije ista.
Secam se da si jurio ovde Bmw servis za neku popravku tvoje trojke.
Tu je skuplji radni sat, veve olate, skuplji prostor, skuplje sve, pa mora i cena da bude veca.
Sustina je da se i tu radi na isti procenat, samo sto je tu 10% 100k evra, a ovde 10k.
Jos je fora sto ima doata stvari koje prosto nisi skuplje, vec cak i jeftinije, usled bolje konkurencije i jace prodaje.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.