Ko je provozao Stelvio jasno mu je sve. Sedis kao u bunkeru, nepregledan, plastican i previse za te pare, kocnice uzas, sedista tanka, neudobna. Inace, provozao sam nekih 50 km 2.4 dizel, max napucan opremom, automatik. Osim kada sam ga video na parkingu, sve drugo me razocaralo.
A sada neka me razapnu ona dva Alfa ljubitelja na forumu, ali tako sam ga doziveo
Ako nista Alfa ne moze prici Audiju po zavrsnoj obradi i kvalitetu. U Stelviu nisam sjedio, ali jesam u Giulliji i ono je na nekim mjestima strasno. A pricanje o voznim karekteristikama i osjecaju na volanu ne ide uz SUV.
Realno je da je Alfa malo zabasala sa ovim cijenama previse, kao i za Giulliu. Ja bar ne znam nikoga ko je razmisljao izmedju Serije 3, C i A4 i odabrao Giulliu.
Vjerujem da ce takva situacija biti i sa X3, GLC, Q5 i Stelviom.
Ja sam vise sokiran kada mi kazes da je neko razmisljao o A4, pored Bmw 3 i C.
Kakve vi gluposti poredite...q7 i Stelvio.
Q5 ne bih vozio da mi poklone, prodao bih ga i kupio nesto bolje, Stelvio, Glc, xc60...
Macan Turbo je za 2 klase sporiji auto od Giulie qv.
Turbo ide 4.8s do 100, sa 400ks, a Alfa 3.8s sa 510ks.
Cak i sa performance paketom, ide 4.4s, sa 440ks.
Dodatno, qv ce dolaziti u full opremi, a za Macana trebas dodati jedno 30k, da bi valjao.
Ako izbace Macana u klasi Giulie, kostace preko 120k evra.
GLC 63 amg s kosta 6k evra vise u It, ali kada mu dodas neku krstebu opremu, eto ga na 120k.
Dakle, Alfa je kao i do sada, oko 20ak posto jeftinija od konkirencije.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Ja bi, u situaciji kada ne mislim o novcu, uzeo sigurno Stelvia u toj klasi. Nekako mi je najlepši, jedinstven, ima svoj šmek i sjajno se vozi. Oprostio bi mu lošiju plastiku, manjak par gadgeta, ipak je to Alfa i taj auto se ne kupuje baš previše racionalno.
Što se tiče cene, cena je jaka na papiru (90k evra), ali ko hoće 500+ ks u SUV-u D segmenta nema baš mnogo adresa, može da ode do salona Alfe i Mercedesa.
Svasta si rekao posle toga, nazalost, pa te je Ivan ispravio.
Ali, ako ti treba autobus koji je pola metra duzi od Stelvia, sa preko 5 metara duzine i 2300+kg, onda je to najbolji izbor.
Vecina ljudi ne zeli nista slicno takvom automobilu, vec biraju nesto malo prakticnije(X5 je recimo 20cm kraci od SQ7).
Na kraju, Stelvio nije "mocan" SUV, vec brz SUV.
Ne znam kako se moc jednog SUV-a prati, ali meni nista mocno kod tih kamiona, poput GLS i Q7 nema.
Zamisljeni kao velika porodicna vozila, a to sto ih neki kupuju radi pokazivanja "moci" i statusa, jebiga.
Kakve veze ima da li su Nemci u panici i da li ce se rasturiti od prodaje, sa time kakav je Stelvio kao vozilo?
Risto, upravo tako, Mercedes ima mozda bolji enterijer i V8 motor, ali to debelo i placas, dok je Alfa verovatno malo dinamicnija, pa kome se sta svidja.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Kad smo već kod prodaje, mislim da će se Stelvio prodavati zato što je SUV, a to je sada u modi.
Meni je lično skup, ali skupi su mi i ostali.
U principu, Alfa je naglasak stavila na performanse. To je uvek lakše izreklamirati nego kvalitet plastike, merljivije je, a i realno ko još o svojim kolima priča kako im je kvalitetna plastika? Uvek je to ks, Nm, km/h, toliko do stotke...
Verujem da ima i boljih za te pare, ali to je uvek subjektivno, šta je kome bolje. Alfu u prodaji više kolju priče o pouzdanosti (koja više i nije problematičnija od ostalih brendova) nego o tome da je "plastično govno". Pa plastična je i Toyota, pa se ubi od prodaje (ali nju prate priče da je pouzdana). Plastičan je i Tucdon, pa se prodaje 50% bolje od Q3. Jeste i cena je niža, ali mislim da to pokazuje da se preko kvaliteta plastike naljakše pređe. Alfa je novim modelima značajno popravila jedan segment, performanse, pa je očekivano da će privuči nekog kupca više. Nadam se dovoljno da opstanu kao brend. Ako u tome uspeju, onda neka porade i na plastici.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!