Procedura provere kočnog sistema, a što i nije neka specijalno komplikovana procedura (iako kod nekih vozila ona uključuje potrebu angažovanja elektronske dijagnostike) uključuje i to da se prilikom zamene kočne tečnosti oblast kočnih diskova/doboša npr. ispere od kočne prašine Dakle to je samo po sebi zgodna praksa da kad se već na svakih par godina (kod PSA je to na 2 godine bez obzira na pređenu kilometražu) skidaju točkovi onda se to fino sve očisti i sa novom tečnošću sistem napuni. Oni kojima je to komplikovano možda neće da ulaze u rizik da naprave problem sistemu koji ima ABS ako ne znaju šta sve trebaju da urade.
Dole je slika čeljusti sa mog citroena C3 koji je u tom trenutku bio star 5 godina, uvežen iz francuske, pa je nakon kupovine rađen servis. Auto je previše dobro kočio, jer je samim blagim pritiskom na kočnicu to vrlo efikasno činio ali ne i kako bi to trebalo. Uzrok je bio delimična blokada čeljusti....

zbog korozije klizača, koja je na slici crvenkasta. U pozadini je inače tuba namenske Ate masti za podmazivanje pojedinih kočnih elemenata.

Ako kao deo kritično sigurnosnog dela/sklopa ta tečnost zahteva bitno skraćivanje zamene, nekih do par godina odstupanja je možda i prihvatljivo, ali svesno menjati npr. diskove i pločice a ne menjati kočni fluid je sasvim neracionalna, i na kraju krajeva potencijalno životno opasna praksa.