U nedostatku vremena Vam tek sad pišem, hvala na sugestijama, provjerene su neke stvari i ima dosta nelogičnosti, a ja laik za takve stvari... pa nemojte da me doživite kao budalu ukoliko nešto izlupam


Elem, skidana su crijeva koja vode do turbine, kako kaže moj majstor ako "zapljusne" ulje iz istih, turbo je kaput. Međutim unutrašnjost tih crijeva je skoro pa suva, osim jako tankog filma uljnih isparenja što ne djeluje kao alarmantno. EGR čišćen prošle godine, pregledano sve oko njega i turbine i sve djeluje potpuno u redu i suvo, po malčice tragova naslaga ulja ali kapiram da je sa godinama i pozamašnom kilometražom to donekle u redu.
Međutim, naš ljubimac konstantno dimi, u svakom stepenu prenosa, naročito između šaltanja prve 3 brzine, vruć-hladan isto je. Osjeća se užasan smrad iz izduva koji prosto štipa oči. Kada upali nema nikakvog dima, na leru i vruć i hladan pri turiranju ne izbacuje ni gram dima. Primjetio sam još da za npr 20-ak dana nivo antifriza sa max svuče na min, nekih 0.2-3 dl koliko je već između min i max linija. Ulja troši mnogo, recimo litar na 2000km... Vuče, pa jadno nekako, prije je išao mnogo mnogo bolje. Meni sve ovo djeluje da će motoru biti potreban generalni remont u skorije vrijeme. Izvinite na dugačkom postu i hvala Vam još jednom.
