Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Ahhahaha daal u realni za ovu heftalicu. Kakvi kraljevi ne verujem
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Nisam primetio na ovom mom starom taj "biser"
Jel to slikano kod nas? Kad krece u prodaju?

Jel to slikano kod nas? Kad krece u prodaju?
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Jeste. Ne znam, verovatno ce objaviti.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Nakon drugog razmišljanja, ipak je Vitara bolji izbor, i jeftinija je
I ta cena mi je napor za budget, a adekvatno opremljena Arona je bar 20k
I ta cena mi je napor za budget, a adekvatno opremljena Arona je bar 20k
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Pa nije tu seat nista izmislio da bi imao sta da se dokazuje, sve je to copy paste od vw-a, na istoj platformi, isti menjaci, isti agregati, samo dizajn malo promenjen.starac vujadin napisao: 24 Nov 2017, 17:38 Ja bih to probao prvo. Neko ko se nikada nije dokazao u disciplini džipova I crossovera mi nikada ne bi imao prednost u odnosu na nekoga koji je specijalista za to, taman da Ferrari uđe u taj segment, a kamoli Seat.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Isti menjači, khm 

-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Jbg za menjace zapravo bi Ogi mozda mogao da baci koju , za manualce zaista ne znam, ja sa dsg nemam tih problema.
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Kako deluje kokpit? Kvalitetnije od stare verzije? Gde ima da se vidi duster?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Cool da budeš
HYUNDAI Kona 1.0 T-GDi Launch 2WD, 11.2017 / 500 km, CHF 24'900.–
https://www.autoscout24.ch/5310866
HYUNDAI Kona 1.0 T-GDi Launch 2WD, 11.2017 / 500 km, CHF 24'900.–
https://www.autoscout24.ch/5310866
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Dosta avangardno izgleda ova Kona, da nema znaka pomislio bi da je nešto iz Citroenove kuhinje.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Mnogo bolje deluje entetijer, osim tih par gluposti.Darko napisao:Kako deluje kokpit? Kvalitetnije od stare verzije? Gde ima da se vidi duster?
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
1,4T? Ovu drugu, ne-S sa 1.6, ja ne bih ni razmatrao. Obavezno prvo provozaj. Moj zaključak je bio da postoje vrlo jasni razlozi zašto je Suzuki jeftiniji.McGruja napisao: 24 Nov 2017, 20:24 Nakon drugog razmišljanja, ipak je Vitara bolji izbor, i jeftinija je
I ta cena mi je napor za budget, a adekvatno opremljena Arona je bar 20k
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Nije 1.4T već 1.6 atmo, njega je pikirao.
Ono što znam je da si odavno još pričao sa želiš DSG, a za taj 1.0 samo čujem pozitivne komentare. Ako ti je Style slaba oprema i to ti je bitnija stavka onda uzmi Vitaru. Suzuki nije loš izbor, daleko od toga, samo budi svestan da uzimaš auto sa motorom koji se pravi do maja sledeće godine i ide u istoriju, a dolazi mali turbo. Koji se bolje, lepše vozi između Vitare i Arone nemoguće je sad reći, ali koliko te ja poznajem mogao bih veliku sumu da stavim na kocku da ti Seat više leži.
Ima tu još stavki svakako, cena pogotovo, ali eto samo razmisli dobro.
Kapiram da si bio već prelomio pa sam ti pomutio misli sa Aronom, ali ti savetujem da ipak sačekaš još koji dan. Svakako ne kupuješ auto sutra, nedelja je, pa neka prespava sve noć ili dve. Sačekaj da stigne Arona u salon, da može makar da se vidi, ako ne i provoza. Pa kad budeš imao ispred sebe i zvaničnu ponudu, tačan spisak opreme i ostalo, onda vagaj.McGruja napisao: 24 Nov 2017, 20:24 Nakon drugog razmišljanja, ipak je Vitara bolji izbor, i jeftinija je
I ta cena mi je napor za budget, a adekvatno opremljena Arona je bar 20k
Ono što znam je da si odavno još pričao sa želiš DSG, a za taj 1.0 samo čujem pozitivne komentare. Ako ti je Style slaba oprema i to ti je bitnija stavka onda uzmi Vitaru. Suzuki nije loš izbor, daleko od toga, samo budi svestan da uzimaš auto sa motorom koji se pravi do maja sledeće godine i ide u istoriju, a dolazi mali turbo. Koji se bolje, lepše vozi između Vitare i Arone nemoguće je sad reći, ali koliko te ja poznajem mogao bih veliku sumu da stavim na kocku da ti Seat više leži.
Ima tu još stavki svakako, cena pogotovo, ali eto samo razmisli dobro.
Posetite www.garaza.rs !
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Pa dobro i...VAG nikada nije bio referenca u toj vrsti kola, pa ne vidim razloga da sad treba Vitara da se skloni kada se neki model na neviđeno pojavi...pogotovu Seat koji je pastorče u koncernu I koga su neformalno, ali očigledno "spustili" ispod Škode. Jedini VAG-ov bitan auto, vredan hvale je bio Yeti kada se pojavio, pa su ga majstori skenjali u faceliftu, a sada I ugasili.ddanijell napisao: 24 Nov 2017, 20:48Pa nije tu seat nista izmislio da bi imao sta da se dokazuje, sve je to copy paste od vw-a, na istoj platformi, isti menjaci, isti agregati, samo dizajn malo promenjen.starac vujadin napisao: 24 Nov 2017, 17:38 Ja bih to probao prvo. Neko ko se nikada nije dokazao u disciplini džipova I crossovera mi nikada ne bi imao prednost u odnosu na nekoga koji je specijalista za to, taman da Ferrari uđe u taj segment, a kamoli Seat.
Da se razumemo, meni Vitara nije mis sveta, a I enterijer je spartanski I kao iz prošlih vremena. No, zato auto ima odlične vozne osobine I dobija same pohvale kao retko koji, a odnos pruženo-dobijeno je odličan...pogotovu od kada se pojavio novi motor. "Problem" je atmosferski motor koji jeste živahan I štedljiv, ali opet vreme čini svoje. Pretpostavka o nižim troškovima, ako izuzemo registraciju je vrlo upitna, ali zato proverljiva I merljiva I nema potrebe kretati se u pretpostavkama.