Beograd
Re: Beograd
swemire prica je pocela od guzve u saobracaju, pre svega sto se tice automobila. Dzaba sto je LA okean naspram BG lavora kad je u tom okeanu mnogo vise ljudi nego u ovom lavoru pa je prosecno trajanje putovanja kolima neuporedivo duze nego u bgu. Naravno da je LA na mnogo visem nivou razvoja al to ne znaci da guzve u saobracaju i sam dozivljaj te guzve moze na sekund da se poredi s beogradom.
Re: Beograd
LA je oko 3 i po puta veci od Beograda i ima oko 3 puta vise stanovnika.
U LA su tolike guzve u spicu, da to kod nas nije vidjeno.
A pricamo o ogromnim saobracajnicama, za razliku od nasih carsijskih, van par bulevara.
Uhvatili ste se bas loseg primera, jer je LA poznat po saobracajnim guzvama.
Daleko da nam infrastruktura nije sranje, jer jeste, ali nemojte se zanositi.
Ima i Moskva vrhunski metro, pa se zaglavis po 5,6 sati u saobracaju.
Svi ti gradovi imaju dobre alternativne vidove prevoza, jer je saobracaj postao nepodnosljiv, tako ce i kod nas biti.
Jos da se podsetimo koje su to zemlje u pitanju i koja ekonomija, za razliku od ovog naseg izbljuvka.
Kada svakodnevne guzve narastu na po 2 sata za 20ak km, pa kada krenu svi da vilene oko toga, morace i kod nas na tome da se poradi.
U LA su tolike guzve u spicu, da to kod nas nije vidjeno.
A pricamo o ogromnim saobracajnicama, za razliku od nasih carsijskih, van par bulevara.
Uhvatili ste se bas loseg primera, jer je LA poznat po saobracajnim guzvama.
Daleko da nam infrastruktura nije sranje, jer jeste, ali nemojte se zanositi.
Ima i Moskva vrhunski metro, pa se zaglavis po 5,6 sati u saobracaju.
Svi ti gradovi imaju dobre alternativne vidove prevoza, jer je saobracaj postao nepodnosljiv, tako ce i kod nas biti.
Jos da se podsetimo koje su to zemlje u pitanju i koja ekonomija, za razliku od ovog naseg izbljuvka.
Kada svakodnevne guzve narastu na po 2 sata za 20ak km, pa kada krenu svi da vilene oko toga, morace i kod nas na tome da se poradi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Dovoljno je otići do Rima pa videti da "nismo najgori od sve dece"...
Re: Beograd
Pre bih rekao da je oko 10 puta vise stanovnika i oko 4-5 puta veca povrsina.Xepoj87 napisao: 25 Nov 2017, 04:01 LA je oko 3 i po puta veci od Beograda i ima oko 3 puta vise stanovnika.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Beograd
I u rimu imas alternativu ako moras sa kraja na kraj grada. I vrlo brzo stignes. U bg nema.
U bgu se klatis busom. I sam rim je duplo veci od bg ima 3 mil + stsnovnika.
Bg su blizi prag beč i gradovi do max 2 mil. Tu je bg šampion.
Babe i zabe poredimo. U rimu sam bio 3 meseca i bolje funkcionise od bga u kom sam ranije radio a vise od duplo veci i ima realan i poznat problem ogromnog istoriskog jezgra. Opet bez problema sam vrlo brzo ako treba bio iz kraja u kraj rima. Solidan metro. Ne kao beč ili barselona ali solidan.U bg jedino da se teleportujem
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
U bgu se klatis busom. I sam rim je duplo veci od bg ima 3 mil + stsnovnika.
Bg su blizi prag beč i gradovi do max 2 mil. Tu je bg šampion.
Babe i zabe poredimo. U rimu sam bio 3 meseca i bolje funkcionise od bga u kom sam ranije radio a vise od duplo veci i ima realan i poznat problem ogromnog istoriskog jezgra. Opet bez problema sam vrlo brzo ako treba bio iz kraja u kraj rima. Solidan metro. Ne kao beč ili barselona ali solidan.U bg jedino da se teleportujem
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
http://youtu.be/QTATnC8udJ8
Re: Beograd
Ti izgleda pricas samo o busu/ metrou kao jedinom elementu infrastrukture koji poredis.
Tacno je da u bilo kom poredjenju masovnog prevoza Beograd gubi, nije se 30godina ozibljno ulagalo. A i nije ni moglo s obzirom na hronicne ekonomske probleme.
Pa do nedavno mi smo jedva imali gorivo za autobuse a da ne pricamo da se karte nisu ni placale tj onih 3 dinara za voznju je bilo mnogima nedostupno skupo. Nema ni 20 godina od tog hoasa i te katastrofe.
Da li si vozio auto u Beogradu dok si radio?
Kada si vec pomenuo Rim i njegov metro (koji je nadzemni, kao BG voz, u najvecem delu) bas mi je utisak losijeg veoma ogranicene povezanosti delova grada.
Rim ima bese samo 2 ili 3 linije, od toga jedna linija voza za aerodrom Fuimicino.
Meni je metro u Bukurestu primer za odlicno funkcionisanje.
Iz svezeg iskustva metro-voz u Frankfurtu ide 25 minuta za 14km (aerodrom-Wiesbaden). Na 2 sata interval polazaka.
Beograd bi mogao da se bas po pitanju metroa uporedi sa Rimom, vrlo slicno u postavci sistema i ali i vrlo razlicito u nacinu koriscenja.
Verujem da bi se znatno vise koristio beogradski "metro" da vozovi idu na 2 minuta tokom dana.
Tacno je da u bilo kom poredjenju masovnog prevoza Beograd gubi, nije se 30godina ozibljno ulagalo. A i nije ni moglo s obzirom na hronicne ekonomske probleme.
Pa do nedavno mi smo jedva imali gorivo za autobuse a da ne pricamo da se karte nisu ni placale tj onih 3 dinara za voznju je bilo mnogima nedostupno skupo. Nema ni 20 godina od tog hoasa i te katastrofe.
Da li si vozio auto u Beogradu dok si radio?
Kada si vec pomenuo Rim i njegov metro (koji je nadzemni, kao BG voz, u najvecem delu) bas mi je utisak losijeg veoma ogranicene povezanosti delova grada.
Rim ima bese samo 2 ili 3 linije, od toga jedna linija voza za aerodrom Fuimicino.
Meni je metro u Bukurestu primer za odlicno funkcionisanje.
Iz svezeg iskustva metro-voz u Frankfurtu ide 25 minuta za 14km (aerodrom-Wiesbaden). Na 2 sata interval polazaka.
Beograd bi mogao da se bas po pitanju metroa uporedi sa Rimom, vrlo slicno u postavci sistema i ali i vrlo razlicito u nacinu koriscenja.
Verujem da bi se znatno vise koristio beogradski "metro" da vozovi idu na 2 minuta tokom dana.
Re: Beograd
Infrastruktura nije samo gradski saobraćaj 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Tvrditi da je Rim bolji od Beograda po pitanju transporta je smešno I očigledno je da je u pitanju stav "ovo nema nigde" I "samo ovde..." koji mora na silu da se promoviše.
Sada sam bio u Manili par dana I budite srećni kakav transport imate...pri tome Manila je ozbiljan grad sa ozbiljnim bulevarima s 4-5 traka I nadzemnom železnicom.
Sada sam bio u Manili par dana I budite srećni kakav transport imate...pri tome Manila je ozbiljan grad sa ozbiljnim bulevarima s 4-5 traka I nadzemnom železnicom.
Re: Beograd
Najveći problem u SRB, nevezano samo za BG što većina ljudi pati od toga da svugde mora da stigne za 15min: na posao pogotovo.
Moskovski metro,s kraja na kraj- sat vremena vožnje. Nema gužve, čekanja itd.Grad je jednostavno toliko veliki.
A gore, 11traka, stoje po tri četiri sata.
Moskovski metro,s kraja na kraj- sat vremena vožnje. Nema gužve, čekanja itd.Grad je jednostavno toliko veliki.
A gore, 11traka, stoje po tri četiri sata.
Poslednja izmena od superboss u 25 Nov 2017, 10:12, izmenjeno 1 put ukupno.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Mnogo je to veće od 3 puta, uopšte nisu za realno poređenje. A i njima je infrastruktura relativno krš, samo su im ulice i putevi široki.Xepoj87 napisao: 25 Nov 2017, 04:01 LA je oko 3 i po puta veci od Beograda i ima oko 3 puta vise stanovnika.
U LA su tolike guzve u spicu, da to kod nas nije vidjeno.
A pricamo o ogromnim saobracajnicama, za razliku od nasih carsijskih, van par bulevara.
Uhvatili ste se bas loseg primera, jer je LA poznat po saobracajnim guzvama.
Daleko da nam infrastruktura nije sranje, jer jeste, ali nemojte se zanositi.
Ima i Moskva vrhunski metro, pa se zaglavis po 5,6 sati u saobracaju.
Svi ti gradovi imaju dobre alternativne vidove prevoza, jer je saobracaj postao nepodnosljiv, tako ce i kod nas biti.
Jos da se podsetimo koje su to zemlje u pitanju i koja ekonomija, za razliku od ovog naseg izbljuvka.
Kada svakodnevne guzve narastu na po 2 sata za 20ak km, pa kada krenu svi da vilene oko toga, morace i kod nas na tome da se poradi.
Alternative su do sada bile relativno skromne, ne koriste se ni približno u kapacitetima koje mogu da pokriju.
A kako imaju ogromne gužve sa onakvim kapacitetom saobraćaja, znači da im je i organizacija krš.
To sve treba da promeni Olimpijada za 10 godina.
http://thesource.metro.net/2017/09/13/l ... e-in-2028/
https://www.youtube.com/watch?v=jxTCHoQayU8
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Beograd
I pati od toga da ako mora nesto da kupi u nekoj radnji, stace ispred pa makar blokirao celu jednu traku na bulevaru. Tako je po trznim centrima, ulicama bez obzira sto na 20-50 metara ima slobodno parking mesto. Taxi staje svuda gde mu musterija kaze, pa kad se sve to iskombinuje eto haosa realno bez potrebe.
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Re: Beograd
Beogradu fali bar tri linije metroa, to uopšte nije sporno. Sama infrastruktura je sasvim korektna, posebno na NBG.
Re: Beograd
Misliš jedino.
Mirijevo npr ima dobru infrastrukturu jedino ako izbije epidemija, zatvoriš Mite Ružića i ima da picrkaju svi tamo jer skoro da nemaju alternativu.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Mirijevo npr ima dobru infrastrukturu jedino ako izbije epidemija, zatvoriš Mite Ružića i ima da picrkaju svi tamo jer skoro da nemaju alternativu.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Beograd
Koji si ti lazov i trol pa to svet nije video.ljubitelj napisao: 25 Nov 2017, 09:13
Kada si vec pomenuo Rim i njegov metro (koji je nadzemni, kao BG voz, u najvecem delu)
Retko iritantan lik.
