Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Na zalost, u pravu si.
Malo je topica koji su zanimljivi i praceni kao ovaj a koji nema veze sa automobilizmom.
Medjutim, tu i tamo, pojavljuju se ljudi, koji imaju neki problem (o cemu sada ne bih), a koji blage veze nemaju o tome o cemu pisu, i koji iz ko zna kojih razloga truju temu i na kraju tema odlazi na poslednje strane.
Pomenucu samo jednu gde je clan koga nema mesecima na forumu (a sigurno njuska iz prikrajka i trazi svojih pet minuta), zagadio inace pracenu temu, toliko da vise niko nije hteo da prozbori bilo sta, pa je dosla do trece-cetvrte stranice dok je Speedy Stikis nije ''digao iz mrtvih''.
Sto se mene tice, volim da razgovaram argumentima.
''Evo ga link..... '', ''Evo kopirani dokument....'', ''Evo fotografija.....'', ko ne veruje mojim recima pa hoce da cepa dlaku na pola.
Uporno negiranje tipa - parafraziram: ''Ma ne priznajem tog nazovi ekonomistu kao strucnjaka'', ''Ti si sofer, a ne menadzer, sta ti u opste znas o tome?'', ''Sta sam sad ovde procitao, ni sanjao ne bih da takve gluposti postoje'', i sl. a bez kontra argumenata (izuzev retkih hvalospeva iz rezimske stampe) dovode da je forumasima mrsko da citaju ili napisu nesto na tom topic-u.
To je valjda, ta sloboda da svako moze da pise sta hoce u ovoj nasoj internetskoj zajednici, i udobno smesten u fotelju, na miru gleda rezultat svoje podrugljive ili zesce glupe poruke i nasladjuje se nasim (zaljubljenika u temu) negacijama njegove idiotarije.
Al sta je - tu je.
Malo je topica koji su zanimljivi i praceni kao ovaj a koji nema veze sa automobilizmom.
Medjutim, tu i tamo, pojavljuju se ljudi, koji imaju neki problem (o cemu sada ne bih), a koji blage veze nemaju o tome o cemu pisu, i koji iz ko zna kojih razloga truju temu i na kraju tema odlazi na poslednje strane.
Pomenucu samo jednu gde je clan koga nema mesecima na forumu (a sigurno njuska iz prikrajka i trazi svojih pet minuta), zagadio inace pracenu temu, toliko da vise niko nije hteo da prozbori bilo sta, pa je dosla do trece-cetvrte stranice dok je Speedy Stikis nije ''digao iz mrtvih''.
Sto se mene tice, volim da razgovaram argumentima.
''Evo ga link..... '', ''Evo kopirani dokument....'', ''Evo fotografija.....'', ko ne veruje mojim recima pa hoce da cepa dlaku na pola.
Uporno negiranje tipa - parafraziram: ''Ma ne priznajem tog nazovi ekonomistu kao strucnjaka'', ''Ti si sofer, a ne menadzer, sta ti u opste znas o tome?'', ''Sta sam sad ovde procitao, ni sanjao ne bih da takve gluposti postoje'', i sl. a bez kontra argumenata (izuzev retkih hvalospeva iz rezimske stampe) dovode da je forumasima mrsko da citaju ili napisu nesto na tom topic-u.
To je valjda, ta sloboda da svako moze da pise sta hoce u ovoj nasoj internetskoj zajednici, i udobno smesten u fotelju, na miru gleda rezultat svoje podrugljive ili zesce glupe poruke i nasladjuje se nasim (zaljubljenika u temu) negacijama njegove idiotarije.
Al sta je - tu je.
Re: Vazduhoplovi
Tebe bi AS i Airbus mogli lepo da tuze za klevetu samo na osnovu ove teme, jer to sto radis u ovde se ne moze drugacije nazvati(taman i da su neke stvari istina ne mogu se iznosii tako bez dokaza). Onda kad neko primeti tvoje malverzacije, krece ti se razumes, imas inside info, ko si ti da mi nesto kazes...
Sto je najgore, nisi ti pao s marsa, vec svesno lazes...
Toliko mocnih i ogromnih kompanija je dovodjeno do ivice bankrota kaznama i zabranama (VAG(diselgate), ABB(mito i korupcija u USA, BP(Meksicki zaliv) i ko zna koliko kaznjavano vrtoglavim kaznama (gomila banaka, duvanska industrija, farmaceutska, auto...). Regulatori, pogotovo u Americi, su beskrupulozni, jedva cekaju da kazne nekoga, jos ako je evropska kompanija...
Sa druge strane, Airbus uspeva da i pored toga sto je do sada svojim manama ubio na stotine ili hiljade ljudi vec, prodje nekaznjeno, i jos im istrazitelji pomazu da zataskaju probleme, cak optuze i pilota da je srusuo avion kad se avion ocigledno sam zabio u zemlju (i to zato sto avion ne postuje pilota vec je kompjuterova poslednja). I sve to u oblasti koja u kojoj je kontrola verovatno jaca nego u bilo kojoj drugoj. Stvarno, svaka cast i Airbusu, i Iluminatima koji ga vode.
Jasno, sve kompanije koje kupe AB avione vode neznalice, i treba ih sve smeniti, jer opste je jasno da su to kante.
Ko da jedna Taxi kompanija nabavi Mercedese a druga Audi-e, i onda se javi lik koji vozi Audi i oplete kako ovi sto su kupili Merc nemaju pojma, i ne znaju da ti Merc imaju problema sa diznama a lezaj prednjeg levog tocka im redovno strada, jos lose podnose pesak u usisnoj grani...
To je taj nivo pisanja i rezonovanja.
A tek carinici koji se drznu da odrade svoj posao i pregledaju prtljag skenerom, e to je tek posebna kategorija bandita...
Sto je najgore, nisi ti pao s marsa, vec svesno lazes...
Toliko mocnih i ogromnih kompanija je dovodjeno do ivice bankrota kaznama i zabranama (VAG(diselgate), ABB(mito i korupcija u USA, BP(Meksicki zaliv) i ko zna koliko kaznjavano vrtoglavim kaznama (gomila banaka, duvanska industrija, farmaceutska, auto...). Regulatori, pogotovo u Americi, su beskrupulozni, jedva cekaju da kazne nekoga, jos ako je evropska kompanija...
Sa druge strane, Airbus uspeva da i pored toga sto je do sada svojim manama ubio na stotine ili hiljade ljudi vec, prodje nekaznjeno, i jos im istrazitelji pomazu da zataskaju probleme, cak optuze i pilota da je srusuo avion kad se avion ocigledno sam zabio u zemlju (i to zato sto avion ne postuje pilota vec je kompjuterova poslednja). I sve to u oblasti koja u kojoj je kontrola verovatno jaca nego u bilo kojoj drugoj. Stvarno, svaka cast i Airbusu, i Iluminatima koji ga vode.
Jasno, sve kompanije koje kupe AB avione vode neznalice, i treba ih sve smeniti, jer opste je jasno da su to kante.
Ko da jedna Taxi kompanija nabavi Mercedese a druga Audi-e, i onda se javi lik koji vozi Audi i oplete kako ovi sto su kupili Merc nemaju pojma, i ne znaju da ti Merc imaju problema sa diznama a lezaj prednjeg levog tocka im redovno strada, jos lose podnose pesak u usisnoj grani...
To je taj nivo pisanja i rezonovanja.
A tek carinici koji se drznu da odrade svoj posao i pregledaju prtljag skenerom, e to je tek posebna kategorija bandita...
Re: Vazduhoplovi
OVAKO KOMPANIJA AIRBUS POCINJE DA LAZE
On Sunday June 26, 1988, the airclub at the airfield of Mulhouse-Habsheim in Alsace/France had organized with Air France a low approach of a brand new Airbus A320 in landing configuration. Michel Asseline was the pilot in command of F-GFKC, Pierre Mazière was his first officer, when the aircraft overflew the airfield at 2 pm in wonderful sunny weather. Some seconds later the aircraft touched the tops of the trees behind the runway and crashed into a forest. 3 passengers died in the accident and about 50 were injured.
The Black Boxes were taken undamaged from the aircraft 2 hours after the crash, but unfortunately they have been out of control of justice for 10 days, and since May 1998 it is proven that the Flight Data Recorder was substituted during this period. The Lausanne Institute of Police Forensic Evidence and Criminology (IPSC) comes to the conclusion that the Black Boxes used in the trial to declare the pilot guilty are NOT the ones taken from the aircraft.
The black boxes have been physically opened, the magnetic tape has been cut. Normally you put the black boxes into a reading machine without opening them - the same way you read a cassette in a video recorder.
8 seconds are missing in the recording, 4 seconds are missing just before the impact.
http://www.crashdehabsheim.net/CRenglish%20phot.pdf
There is no doubt that those who organised the switch were convinced they WERE ACTING IN NATIONAL INTEREST. THE ECONOMIC STAKES WERE SO HIGH that placing total responsibility for the crash on the aircrew so as to clear the A320 was judged to be indispensable.
To rade na svakom projektu, pa odlazeci CEO priznaje da su obmanjivali kupce i imali probleme i sa motorima na NEO, i sa ozicenjem na A380, i sa kontrolom kvaliteta, i koliko je evropskih radnika moglo da izgubi posao, i koliko je B787 napredniji od A350.
Meni zanimljivo je bilo poredjenje koje je odavno poznato (o cemu smo vise puta pisali) i u kome se opisuju razlike u pristupu kontrolama leta kod Busa i Boinga (strana 5), gde kompjuter ima glavnu ulogu u manuelnom letu kod Erbasa, a pilot kod Boinga, pri cemu Erbas radi ''show off'' ipak radi akrobacije sa putnickim avionom iznad aerodroma, a Boing iz razloga bezbednosti odbija isto:
https://books.google.com.tr/books?id=on ... es&f=false
On Sunday June 26, 1988, the airclub at the airfield of Mulhouse-Habsheim in Alsace/France had organized with Air France a low approach of a brand new Airbus A320 in landing configuration. Michel Asseline was the pilot in command of F-GFKC, Pierre Mazière was his first officer, when the aircraft overflew the airfield at 2 pm in wonderful sunny weather. Some seconds later the aircraft touched the tops of the trees behind the runway and crashed into a forest. 3 passengers died in the accident and about 50 were injured.
The Black Boxes were taken undamaged from the aircraft 2 hours after the crash, but unfortunately they have been out of control of justice for 10 days, and since May 1998 it is proven that the Flight Data Recorder was substituted during this period. The Lausanne Institute of Police Forensic Evidence and Criminology (IPSC) comes to the conclusion that the Black Boxes used in the trial to declare the pilot guilty are NOT the ones taken from the aircraft.
The black boxes have been physically opened, the magnetic tape has been cut. Normally you put the black boxes into a reading machine without opening them - the same way you read a cassette in a video recorder.
8 seconds are missing in the recording, 4 seconds are missing just before the impact.
http://www.crashdehabsheim.net/CRenglish%20phot.pdf
There is no doubt that those who organised the switch were convinced they WERE ACTING IN NATIONAL INTEREST. THE ECONOMIC STAKES WERE SO HIGH that placing total responsibility for the crash on the aircrew so as to clear the A320 was judged to be indispensable.
To rade na svakom projektu, pa odlazeci CEO priznaje da su obmanjivali kupce i imali probleme i sa motorima na NEO, i sa ozicenjem na A380, i sa kontrolom kvaliteta, i koliko je evropskih radnika moglo da izgubi posao, i koliko je B787 napredniji od A350.
Meni zanimljivo je bilo poredjenje koje je odavno poznato (o cemu smo vise puta pisali) i u kome se opisuju razlike u pristupu kontrolama leta kod Busa i Boinga (strana 5), gde kompjuter ima glavnu ulogu u manuelnom letu kod Erbasa, a pilot kod Boinga, pri cemu Erbas radi ''show off'' ipak radi akrobacije sa putnickim avionom iznad aerodroma, a Boing iz razloga bezbednosti odbija isto:
https://books.google.com.tr/books?id=on ... es&f=false
Re: Vazduhoplovi
Da, da, da...
Uredjivac sajta koji navodis (citaj vlasnik) je:
http://www.icann.org/
Sve sjajni ljudi, pogledaj profil zaposlenih...
Autor knjige.... Ma nemoj da me zasmejavas, molim te! Pogledaj sam pa odgovori na upit o kompetentnosti autora. Evo ti liste njegove bibliografije:
http://www.google.com.tr/search?tbo=p&t ... ta_r&cad=4
Uredjivac sajta koji navodis (citaj vlasnik) je:
http://www.icann.org/
Sve sjajni ljudi, pogledaj profil zaposlenih...
Autor knjige.... Ma nemoj da me zasmejavas, molim te! Pogledaj sam pa odgovori na upit o kompetentnosti autora. Evo ti liste njegove bibliografije:
http://www.google.com.tr/search?tbo=p&t ... ta_r&cad=4

Re: Vazduhoplovi
Stvarno me zabole za profil zaposlenih.
U koliko se zagugla, na ovu temu moze da se nadje brdo materijala (pa i film, sa autenticnim slikama), pa ako ti odgovara uredjivac sajta, ti citaj. Ako ne - preskoci.
Stvarno nemas druga posla.
Bez ljutnje, ne znam zasto, vise verujem ovim ljudima nego, recimo, tebi.
Ni tvoja (ne) zavrsena skola ti ne daje nikakvu kompetenciju u ovoj oblasti.
U koliko se zagugla, na ovu temu moze da se nadje brdo materijala (pa i film, sa autenticnim slikama), pa ako ti odgovara uredjivac sajta, ti citaj. Ako ne - preskoci.
Stvarno nemas druga posla.
Bez ljutnje, ne znam zasto, vise verujem ovim ljudima nego, recimo, tebi.
Ni tvoja (ne) zavrsena skola ti ne daje nikakvu kompetenciju u ovoj oblasti.
Re: Vazduhoplovi
https://youtu.be/608PRP4QESc
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Lepo, ovo je prilično egzotična mašina, jer ih nije mnogo preostalo u upotrebi. Putnički se danas teško mogu videti u Evropi, a cargo naleti poneki. Inače, A300 je prvi avion kompanije Airbus i prvi širokotrupni avion sa samo dva motora. Sledeći je bio njegova nešto kraća varijanta A310. I oni se danas retko viđaju. U Beograd sa A310 dolazi povremeno samo Turkish Cargo.
Ђенерал Јанковић
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Momci, jel ima bese neko pravilo za Li-ion baterije u avionu? Posto nosim fotoaparat sa sobom u rucnom prtljagu i imam dve baterije, jel treba nesto posebno da ih pakujem ili?
Re: Vazduhoplovi
Nemas problem u licnom prtljagu i ne moras da ih pakujes posebno.
Podsecam te da kuci zapises serijske brojeve tela i objektiva (da ne bi vadio na aerodromu), sa leve strane pre pasoske imas papire “Roba koju putnik prijavljuje kada izlazi iz zemlje). Popuni. Udji u sobu pored da ti carinik ispecatira. Mozda ce ti traziti robu na uvid.
Podsecam te da kuci zapises serijske brojeve tela i objektiva (da ne bi vadio na aerodromu), sa leve strane pre pasoske imas papire “Roba koju putnik prijavljuje kada izlazi iz zemlje). Popuni. Udji u sobu pored da ti carinik ispecatira. Mozda ce ti traziti robu na uvid.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Kao što reče zuzazu, obavezono popuni ovaj obrazac (skini ga i popuni već sad, u 2 primerka, najvažniji su uneti serijski brojevi svakog komada, i objektiva i tela i blica ako ga imaš) i samo traži overu od Carine (jedan primerak ti zadržavaš, naravno) http://www.upravacarina.rs/cyr/Dokument ... Iznosi.pdf
Srećan put i dobre fotke ti želim

Re: Vazduhoplovi
maxer, dovoljan je jedan list. Barem je tako bilo uvek, pa sve do pre mesec dana kada sam ga poslednji put upisivao.
Jedna tetka je odlicno znala Canonove oznake i cene, dok sam imao petardu, mada se videlo da nije fotograf.
Ispadose sada foto aparati vece zlo od mobilnih i lap topova.
Jedna tetka je odlicno znala Canonove oznake i cene, dok sam imao petardu, mada se videlo da nije fotograf.
Ispadose sada foto aparati vece zlo od mobilnih i lap topova.
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
A ako vec imam sa sobom papire placene carine? Do duse napisali su samo Nikon D600 i nista drugo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Mogao si kupiti još jedan D600 za preprodaju i pokušati ga uneti sa papirima od prethodnog. Popuni i overi te formulare, nemoj da te mrzi.
TT
TT
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Možda ćeš da budeš u situaciji da insistiraš da oni urade svoj posao i lupe taj pečat (tako je bilo do pre par godina). Bukvalno sam prestao da nosim dslr preko granice zbog carinika koje moram da ubeđujem da njihovo obećanje „ako nije novo, neće biti problema kada se budete vraćali“ mogu da okačim mačku o rep. Jednom sam morao da ih čekam 15 minuta, sobičak na NT bio prazan, niko nije znao gde su.